Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 tæver
  • #1   24. okt 2006 Der bliver noget og holde styr på..;-) Så længe de ikke er ældrere kan det godt lade sig gøre.

• #2   24. okt 2006 Er du sikker på det? Altså det er ikke så jeg kommer hjem og så er den ene død eller sådan noget pis der :D?

• #3   24. okt 2006 du skal nok være de første par dage.. Har de mødt hinanden før?

• #4   24. okt 2006 Være hjemme

• #5   24. okt 2006 Det har meget gøre med om du er i stand til at tage det fulde lederskab. Jeg havde to tæver sammen det kunne godt give lidt problemer da en anden pige flyttede ind hos mig, der var ingen problemer når jeg var hjemme men lige så snart jeg gik ud af døren brød helvede løs, pga hende der flyttede ind ikke to det fulder lederskab når hun var alene med dem

• #6   24. okt 2006 De skal jo også lige finde ud af hvem der bestemmer.. Men jeg tror ikke der sker noget slemt..

• #7   24. okt 2006 morten og Avi S: Nej ikke endnu.

Zitara du er savnet: Forstod ikke lige så meget af det der smiley Hehe.. Vil du forklare det?

Jamen det er jo Fiona (under min profil) Og en ren amstaff så ved ikke lige hvad der kan ske smiley

Men self. Vil jeg være hjemme de første par dage.

• #8   24. okt 2006 når der ikke er større forskel, kan der godt komme mange magtkampe imellem dem

det skal du huske på

er det den der pitbulblanding du skal have?

• #9   24. okt 2006 reese :: Jamen >.<
    Det en herre dejlig hund! Kan ikke klare at en anden får den smiley

• #10   24. okt 2006 du kommer til at få 2 meget stærke hunde, både mentalt og fysisk, husk det

er enig med Reese

• #11   24. okt 2006 Janne H: Ja.. Men har valgt at kalde den amstaff, da jeg ikke vil høre på folk som skriver amen tag den til sverige osv, og folk som vil aflive den og blabla. Men ja det er det. Men magtkampe hvordan er sådan nogen? Slås de til de bløder eller?

• #12   24. okt 2006 Janne H: Self. Men Fiona har boet her ca. 1/2 md nu. Og den ved hvem der bestemmer. Den lytter meget mere blir man sur på den ved den hvor den skal gå hen. Og det ikke bare nååå lille fiona hvor er du dum sådan noget må du ikke. osv. Den blir taget i enten nakken eller øret. Og du ved, den "piver" lidt. Men kan godt være det er syndt. Men den lære bedst af det jo.. Og den samme behandling får Loca(den nye hund)

• #13   24. okt 2006 reese : 8 md, så kender de jo hinanden, men altså nu tænker jeg mere på hvordan det kommer til at gå. For sidst jeg oprettede en tråd ang. det her. Begyndte folk at skrive de ville aflive hunde og hinanden så fik ikke så meget ud af det smiley Andet end en go griner smiley

• #14   24. okt 2006 ud fra det Reese skrev kan du selv regne ud hvad en magtkamp kan ende i

og det du beskriver er jeg så ikke enig i at de lærer bedst sådan, ikke lige den metode jeg bruger på mine hunde

• #15   24. okt 2006 Har fået afvide af dyrelægen at sådan skal de behandles og det samme som min stedfar, som træner div. hunde. Men de lære fandme af det. Siger jeg "Nej" engang f.eks hvis den tigger. Så går den væk. For ellers ved den at den får et skub.

• #16   24. okt 2006 jamen du har allerede besluttet dig, så hvad vil du med denne tråd?

hvis alle skriver at de vil slås til døden, ombestemmer du dig så?

• #17   24. okt 2006 Ja sq da. Men i er jo hunde "nørder" Eller de fleste er. Altså folk herinde har jo prøvet det. Så nogen af jer må vide hvordan det kommer til at blive når de ikke er så gamle endnu. Kan næppe forstille mig det ville ske for 2 hvalpe

• #18   24. okt 2006 det kan osse ske for 2 hvalpe

der er 7 måneder mellem mine, og ja de kan osse slås så man tror det er løgn

• #19   24. okt 2006 F.eks jamen trivler bare på det går så groft hvis de er sammen fra den 1. af til de blir ældre. Og der er godt og vil 3 md mellem dem.

• #20   24. okt 2006 jamen så tag du den hund, men en god idé det er det altså ikke

når homonerne raser igennem dem er de ret ligeglade med at de kender hinanden

den nye hund er på vej til at blive kønsmoden og et par måneder efter er den lille det, de vil kæmpe om en bedre position i flokken, og det ender som regel galt

• #21   24. okt 2006 Hmm. Se der får man noget at tænke over smiley Tak smiley

• #22   24. okt 2006 Er de så ikke sammen mere?

• #23   24. okt 2006 Haha smiley

• #24   24. okt 2006 Men se lige Loca under mit galleri om lidt er den ikke skøn :)?

• #25   24. okt 2006 Daniel: du har tydeligvis bestemt dig uanset hvad vi siger

• #26   24. okt 2006 Daniel det er jo ikke det vigtigste at hunden er skøn. " tæver der ikke er mere end et par måneder imellem i alder er bare ikke smart at have sammen.

For som de andre skriver så er det ikke nu problemet vil komme men når de begge bliver kønsmodne, så kommer problemet og tæver slås altså ikke bare til den ene bløder lidt, de fortsætter og kan faktisk komme til at slå hinanden ihjel... Synes du det lyder som en god ide??

Skal man have 2 tæver sammen og især med de dominante racer du snakker om så skal der være en meget større alders forskel.

Min mor har en tæve der er samme alder som min og de bor ikke sammen men ses tit og de tager altså også nogen kampe ind imellem fordi de begge er dominante og hvis vi ikke var er til at stoppe det inden det blev alvor ja så kunne det hurtigt gå galt.

• #28   24. okt 2006 hey jeg vil bare sige at da jeg fik chili (på 14 uge) var amiga hele vild glad, den lille baby matte ikke gå fra amiga, hun passet meget på hende, og gør det endnu, der har intet været. de kan spise af samme skål, sover i samme seng, de kan bare ikke undvære hinanden. det var det bedste jeg gjorde for amiga skyld at få en hund mere

• #29   24. okt 2006 Det er muligt den anden tæve er skøn nu, og selvom 2 tæver har gået sammen fra hvalp kan de sagtens udvikle et stort had til hinanden.

Jeg ville ikke turde gøre det, uanset hvor dejlig hun er, hvis man elsker sin hund vil man også gøre alt for at ens hund ikke kommer i en situation hvor den kan blive nød til at kæmpe for sit liv.

Det lyder for mig som om du tager alt for let på dette, håber du vil lytte til hvad de andre erfarne hundefolk har at sige til emnet, for resultatet kan meget vel blive blodigt med to kønsmodne tæver af så fysisk og psykisk stærke tæver.

• #30   24. okt 2006 Selvfølgelig kan det også blive en positiv oplevelse, men i mine øjne er rissikoen for stor!!

• #31   24. okt 2006 Gitte og Jon: Nu er Amiga altså heller ikke kønsmoden endnu.. Ikke for at tage glæden fra dig, men meget kan ske endnu.. Det kan også være at du er en af de heldige, men som du kan se er det langt fra de fleste der kan slippe afsted med 2 tæver.. Af samme grund skal vores hvalp (til foråret) også være en hanhun i stedet for en tæve.. Tør simpelthen ikke at tage chancen..

• #32   24. okt 2006 amiga har været i løb 2 gange nu, så jo det tror jeg nok hun er.

• #33   24. okt 2006 og kommer det ikke and på hvordan hunden er, hende jeg har køåbt mine hunde af har 2 tæver sammen og de kan da sagtens sammen.

• #34   24. okt 2006 ja det er fedt med en han hund og en tæve, så er der gang i den når hun er i løbe tid, jeg vil ikke andbefale det, 2 tæver ja tak..

Kommentér på:
2 tæver

Annonce