{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

Bent er skræmmende O_o {{forumTopicSubject}}

Ja I får sgu lige et emne mere herfra, Bent har sgu virkelig været om sig idag smiley


Sønneke har nogle (u) venner, som han absolut ikke omgåes på nogen måde.

De havde formastet sig på besøg ude hos ham, hvor hans kæreste var alene hjemme.
Sønneke var i nykøbing og lave noget flise-værk for sin svoger, så han smed hvad han havde i hånden og hoppede ind i kia, og fræsede hjemad, velvidende at der ville gå mindst 45 min før han kunne være hjemme.
Så han ringer til sin mor, og ikke vi kan køre ud og redde kæresten smiley
Bent springer ind i bimmeren og vi køre de små 4 km der er til sønnekes hus, og Bent springer ud, der står også 2 gutter, den ene høj og tynd, den anden lidt mindre men en lidt bred type, begge unge mænd.
Bent flår havelågen op og spørger de unge mænd om de har noget af gøre her ? de mumler bare ; Øh næ
Så kan I godt smutte, og det skal være nu !! siger Bent og ser sådan ud ------> smiley

Den lave af dem siger : Slap da lige af mand smiley
Bent siger : Afsted !! og det er NU, FARVEL !! smiley
De begynder at gå ud mod havelågen, og Bent går efter dem og klapper i hænderne : kom så kom så, afsted NU !!
Og I sætter ikke jeres ben her igen, gør I det, ringer jeg efter politiet !!! smiley
Gutterne skynder sig at hoppe ind i deres bil og skrider i en grussky smiley

Altså ... smiley Hvordan gjorde han da lige det ?? smiley
Her taler vi om en gammel gut på stort set 60 år, som skræmmer de 2, og ja der var 2 unge mænd væk smiley

Han må være grundigt skræmmende når han er SÅ vred smiley

Sønnekes kæreste var et rystende nervevrag, og meget glad for at vi kom og fik dem væk smiley

Jeg er nu godt nok en anelse chokeret over det smiley
Bent må være en fæl neandentaler eller bare grum skovtrold smiley smiley
Han måtte også lige trave fnysende rundt i en halv time og ryste alle hane-fjerne på plads igen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bent er skræmmende O_o
Kommentér på:
Bent er skræmmende O_o

Annonce