{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.398 visninger | Oprettet:

Bodil Dalsgaard
Bodil Dalsgaard
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.654

Løn hundepension {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har arbejdet eller arbejder som ungarbejder på en hundepension og kan hjælpe mig med oplysninger om løn? Jeg skal muligvis have ansat en ung som kan hjælpe 1-2 timer dagligt, men aner ikke hvad man skal give i løn.
Send evnt PB smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løn hundepension
  • #1   16. jun 2016 Nu kommer jeg med et totalt ubrugeligt svar, men jeg tænker om det er så vigtigt, at det lige præcis er i en hundepension, eller om man ikke bare kan gå ud fra den ca. løn man får som ungarbejder = 60-70 kr i timen? smiley

• #2   16. jun 2016 Der er rigtig meget forskel på løn;) jeg er ikke interesseret i at underbetale men har ikke råd til at give for meget;) derfor ville det være interessant at vide hvad lønnen normalt er;)

• #3   16. jun 2016 Er det alle dagene om ugen? Altså 7 dage?

• #4   16. jun 2016 Nej det er 1-2 timer kun i hverdage og kun efter behov

• #5   16. jun 2016 Altså jeg tænker hvis det er 2 timer om dagen (Tænker at det er for lidt med én time per gang), så måske 150 kr. per gang? Altså 150 kr. for 2 timer?
    Men jeg ved det ikke smiley

• #6   16. jun 2016 Det vil sige 75 kr pr time, men jeg tænker der må være en eller anden standart, gad vide hvilken fagforening man kan få det oplyst ved? Måske 3F