{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.398 visninger | Oprettet:

Bodil Dalsgaard
Bodil Dalsgaard
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.654

Løn hundepension {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har arbejdet eller arbejder som ungarbejder på en hundepension og kan hjælpe mig med oplysninger om løn? Jeg skal muligvis have ansat en ung som kan hjælpe 1-2 timer dagligt, men aner ikke hvad man skal give i løn.
Send evnt PB smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løn hundepension
  • #1   16. jun 2016 Nu kommer jeg med et totalt ubrugeligt svar, men jeg tænker om det er så vigtigt, at det lige præcis er i en hundepension, eller om man ikke bare kan gå ud fra den ca. løn man får som ungarbejder = 60-70 kr i timen? smiley

• #2   16. jun 2016 Der er rigtig meget forskel på løn;) jeg er ikke interesseret i at underbetale men har ikke råd til at give for meget;) derfor ville det være interessant at vide hvad lønnen normalt er;)

• #3   16. jun 2016 Er det alle dagene om ugen? Altså 7 dage?

• #4   16. jun 2016 Nej det er 1-2 timer kun i hverdage og kun efter behov

• #5   16. jun 2016 Altså jeg tænker hvis det er 2 timer om dagen (Tænker at det er for lidt med én time per gang), så måske 150 kr. per gang? Altså 150 kr. for 2 timer?
    Men jeg ved det ikke smiley

• #6   16. jun 2016 Det vil sige 75 kr pr time, men jeg tænker der må være en eller anden standart, gad vide hvilken fagforening man kan få det oplyst ved? Måske 3F

• #7   16. jun 2016 Det kan nu sagtens være at der kun er behov for 1 time;) jeg kunne bare godt tænke mig måske at få hjælp til lidt ekstra lange ture til nogen af feriegæsterne;) normalt går jeg selv med dem, men der er lidt ekstra hunde i juli måned og måske ville det være rart med lidt hjælp;) jeg ved bare ikke om det kan løbe rundt der er ikke ret meget overskud at tage af;)

• #8   16. jun 2016 Jeg ville nok følge 3F's overenskomst indenfor landbrug.. De har en lønsektion omkring ungarbejdere.

• #10   16. jun 2016 Vi betaler 70kr. Overenskomsten siger omkring 65kr

• #11   16. jun 2016 min knægt på 14 får 70 i timen som "fejedreng" på et autoværksted, hvis det kan bruges til sammenligning.

• #14   16. jun 2016 tja jeg "arbejder" 24 timer i døgnet for 150 kr pr hund pr dag, jeg kan selv passe 6-7 hunde så godt jeg syntes de skal passes,det giver ikke en ret høj timeløn smiley for at kunne betale 70 kr pr time til en ansat skal jeg godtnok have en del ekstra hunde ind, af de 150 kr skal der jo også betales moms, varme, lys, godbidder, vask m.m smiley så skulle jeg betale en ansat hvad vedkommende var "vær" i pensionen, så vil lønnen nok mere ligne 20 kr pr time;)

Så nej, jeg tror da man skal være rigtig glad for en "mindsteløn" i en hundepension;)

• #15   16. jun 2016 Caroline - der er ikke mindsteløn i dk.. Da ts ikke hører under en overenskomstaftale, kan hun i princippet sige 20kr i timen.
    Jeg ser hellere en barre, som de der er gode til at forhandle løn kan stige op fra, fremfor at dem der ikke er gode til forhandling ender som dumpede..
    Hvis ts synes hendes medarbejder er mere værd, kan hun jo altid give mere..

• #18   16. jun 2016 Caroline J: fordi langt de fleste arbejdsgivere knokler r*ven ud af bukserne i langt flere timer om dagen end hvad de egentlig får løn for selv. Derfor er lønomkostningerne nød til at være så lave som muligt - det skal jo kunne løbe rundt.

Det sagt, så er det da langt fra alle, som giver "mindst muligt". Har da personlig kendskab til en arbejdsgiver som netop giver løn efter arbejderens værdi for hende. Har man været der længe, er man dygtig, er man sjældent syg, foregår arbejdet i et ordentligt tempo, etc, er ting der også "værdiansætter" en ansat.
    Det er sådan set mit indtryk, at det er sådan de fleste steder, som har råd til det. smiley

Er man en lille virksomhed, som det lyder til Bodils er, så er det vigtigste at det løber rundt og ja, så er det vigtigt den ansatte ikke er dyr i drift. smiley

Kommentér på:
Løn hundepension

Annonce