I henhold til tråden "frastødende" {{forumTopicSubject}}
denne tråd
(link fjernet)
Jeg skrev den samme dag til rigspolitiet, selvom jeg havde ringet og snakket med Ålborg politi.'
Jeg sendte denne mail
"Hejsa
Jeg har lige en forespørgsel:
kan man anmelde folk for at gå nøgne rundt i deres eget hjem? Altså hvis jeg har nogle naboer som tager opvasken uden tøj på, er det
lovligt, eller kan jeg bare lade være med at kigge?
Venlig hilsen Heidi Philipsen."
Jeg fik dette svar:
"Hej Heidi Philipsen
Tak for din henvendelse til Rigspolitiet.
Der er ikke noget ulovligt i at gå nøgen rundt i sit eget hjem.
Med venlig hilsen
Erik Vand
Politikommissær
Rigspolitiet"
Det er ikke fordi jeg vil til at åbne debatten igen, men jeg syntes lige at det ville være sjovt når jeg nu havde fået svar fra politiet.
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.326
Ja, jeg ville da nok også sige at folk da bare kan lade være med at glo ind ad mine vinduer hvis de ikke vil se på mig... Nøgenhed er ikke farligt..
Hvor er det dog smukt at du rent faktisk tog skridtet og skrev til dem..
aug 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 27 Svar: 198
mar 2006
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 1.811
Var det mine naboer, ville jeg da bare bede kæresten om at smide tøjet og jeg ville gøre det samme, så blev de sikkert vildt jaloux!
aug 2005
Følger: 40 Følgere: 40 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 139
maj 2006
Følger: 70 Følgere: 92 Hunde: 5 Emner: 233 Svar: 11.254
Tror personligt jeg ville sætte mig foran vinduet med popcorn og cola og få mig et rigtigt godt grin
Er det ikke en mulighed for dig at spørge dem om ikke de kan lade vær med at tage opvasken når du har mindre søskende på besøg evt?
okt 2005
Følger: 53 Følgere: 57 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 1.364
Jeg har børn, og ville ikke være det mindste bekymret over de så sådan et par.
Kender jeg ungerne ret, ville de skrige af grin.
I øvrigt - så er det vel egentlig ikke så meget værre, end hvad man kan se ved de fleste strande om sommeren.
Muligvis jeg bare har været "heldig" - men i år så jeg HELT nøgne mennesker både ved den lokale strand på amager, ude ved Brøndby og ved Vesterhavet. Særligt ved sidtnævnte lokalitet er der altid en masse tyskere, som ingen blusel har. Og tjah............det irriterer mig altså ikke. Og ej heller børnene.
jan 2006
Følger: 88 Følgere: 125 Hunde: 5 Emner: 395 Svar: 9.576
/ Trine
I henhold til tråden "frastødende"