{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Solcreme
  • #1   21. jul 2016 Efter at have prøvet solcremen fra Raunsborg tror jeg aldrig jeg kommer til at bruge andet igen. Den fedter netop IKKE og så har den en vidunderlig frisk duft at rabarber smiley

• #2   21. jul 2016 Hvad er prisen?
    Det er ikke nødvendigvis fordi jeg ikke vil betale mere for en god solcreme, men mange af dem på apoteket fået kun i 250ml. Jeg får aldrig brugt sådan en selv

• #3   21. jul 2016 Jeg bruger lige pt. børnesolcremen - ja, børnesolcreme, men ikke den ulækre af slagsen - fra La Roche Posay. Men det ligger selvfølgelig ikke i den billige ende.. for mig er det bare vigtigt at jeg har en solcreme jeg rent faktisk ikke bliver sindssyg over at smøre mig ind i, da jeg bruger faktor 50 (flere gange om dagen, når solen er værst).

Altså jeg har det sådan lidt.. en solcreme ér bare fedtet, jeg tror aldrig jeg har prøvet en der IKKE fedter, men jeg synes selv cremer er fedtede og trælse at smøre på smiley
    Men igen, mit udgangspunkt er faktor 50 hvor de fleste er tykke, fedtede og lugtende...

• #4   21. jul 2016 Synes overhovedet ikke den fra Vichy er fedtet, når den først lige er tørret ind smiley Jeg kan ikke på nogen måde mærke at jeg har solcreme på. Det synes jeg man kan med nogle af de billige mærker jeg har prøvet.

• #5   21. jul 2016 Det kan da være at JEG skal kigge på Vichy så, for jeg synes altid de er lidt fedtede uanset hvad smiley

• #6   21. jul 2016 Det er faktor 30 jeg bruger, så som du selv nævner er der måske en forskel smiley

• #7   21. jul 2016 Funke - lrp til børn er federe og mere dækkende end hvis du køber den som er lavet til voksne. Der er forskel på hvilke filtre man må bruge i cremer beregnet til børn og til voksne. Og så er børneproduktet lavet så den bedre holder til sand, vand osv. så børnecremen er hvidere og mere fed. De har også en 50+ som bare sælges med voksne som målgruppe.
    På apoteket kan du prøve produkterne inden om du synes de er fede eller ok.

Jeg bruger selv vichy. Hvert år først på sommeren kører der tilbud med 3 for 2's pris. Så synes jeg godt jeg kan være med. Så kan jeg nøjes med at købe hver 2. År.

• #8   21. jul 2016 Min er lige over 2 år gammel nu og igår da jeg var ude i solen blev jeg rød. Så jeg tænker det er tid til at købe en ny.
    Måske jeg bare skal holde mig til den jeg kender. Synes bare 250ml er rigtig meget kun til mig.
    Det er sjældent jeg bliver rød normalt, men igår var også første gang jeg opholdte mig ude i solen hele eftermiddagen.

• #9   21. jul 2016 Jeg bruger ikke selv solcreme, men min mand bruger P20.

• #11   21. jul 2016 Ginne - faktisk så prøvede jeg begge på apoteket (eller hun viste det på sin arm), og den her skulle vist ikke være som de "normale" solcreme til børn, som jo netop er super fedtede og hvide. Den giver ikke det typiske hvide skær smiley Hun overbeviste mig om at der ikke rigtig var forskel på dem - og der var tilbud på børnesolcremen så den købte jeg - men kan da være jeg skal prøve voksenudgaven engang når den her er tømt. På de billige mærker kan jeg dog sagtens se forskel på børne/alm solcreme!

• #12   21. jul 2016 Kj - de fleste solcremer holder fra 6-12 måneder efter åbning.
    Hvis man laver den som jeg, skal man åbne en og bruge en sommer ad gangen. Og evt. På en sol eller skiferie i foråret.
    Når forsommeren rammer bør man åbne en ny.

Ellers på,apoteket har de jo også deres egen serie. Den er lidt billigere. Men den er knap så lækker konsistensmæssigt, og skal være trukket helt ind inden man tar tøj på, ellers kan den lave gule mærker på Hvidt tøj.
    De har også avene som er lidt billigere, men ikke meget.
    Men du kan jo prøve dem ad inden køb. Det synes jeg er godt.

Vil lige sige jeg arbejder på apotek, hvorfor det er deres produkter jeg kender og bruger.

• #13   21. jul 2016 Nå jeg læste lige på nettet at de kan holde 2 år. Men ja måske det ikke er efter de er åbnet.
    Nå jeg tror på du har styr på det smiley Så er jeg vel blevet rød fordi den ikke virker mere.
    Har haft et barn på arbejde der brugte apotekets eget mærke. Synes den er alt alt for fedtet.

• #14   21. jul 2016 Eller brugt for lidt, ikke tit nok.. smiley

• #15   21. jul 2016 Raunsborg koster 179,- for 200 ml faktor 15 og 199,- for faktor 30. på www.raunsborg.dk

• #16   21. jul 2016 Ginne- Ja måske en kombination af begge smiley

• #17   21. jul 2016 Dry oil! Jeg kommer aldrig til at bruge creme igen

• #18   21. jul 2016 Nå ja forsøren, har også prøvet sådan en transparent spray olie fra Nivea:
    https://www.nohea.dk/pleje-beauty/krops/nivea-solspray-protect-refresh-invisible-protection-spf-30-detail

Og tænker faktisk at den er lige noget for dig. Den lugter dog lidt underligt - ikke af solcreme, synes jeg, men anderledes end det man er vant til.
    Det er en af de bedre solcreme jeg har prøvet. Men desværre var jeg nødt til at rykke op til noget stærkere...

• #20   21. jul 2016 Vi bruger Derma faktor 30 hele familien. Både børn og voksne. Den gir kun gule skjolder hvis den ikke får lov at trænge ind i huden inden man tager tøj på. Den er som regel på tilbud til 40 kr. når sæsonen starter (normalpris 89-129 mener jeg).

Her i Tyrkiet har vi dog købt en faktor 50 fra Nivea til børn også, da de 30 ikke helt var nok til betteskid.

• #21   21. jul 2016 Pernille- Derma er det mest klistrede stads jeg har prøvet, så den bliver det ikke smiley Det er dog muligvis kids versionen jeg har haft hænderne i på arbejde, så måske den til voksne er bedre.
    Men mht til skjolderne så tar jeg jo også solcreme på når jeg allerde har tøj på, så det dur ikke.

Fünke- Ved ikke om jeg kan håndtere underlig lugt haha

• #22   21. jul 2016 Børneversionen fedter meget ja, vi bruger den almindelige. smiley

• #23   21. jul 2016 Ja for jeg var da ved at gå amok over at skulle smøre 20 børn ind i det smiley Kan heller ikke huske den var så fedtet fra dengang jeg brugte den.
    Var egentlig glad for den indtil den ødelagde et par hvide shorts. Mener nemlig heller ikke den rigtig lugter af noget.

• #24   21. jul 2016 Nej den er meget duftneutral. smiley

• #26   22. jul 2016 Vil også foreslå en dry oil - vi har lige været 14 dage sydpå hvor vi brugte alt fra faktor 10 til 50. vi havde både cremer,sprays og dry oil med og jeg synes bedst om dry oil'en smiley

• #27   22. jul 2016 Jeg bruger aldrig solcreme her i DK, men på sommerferier i udlandet bruger jeg altid P20 én gang om dagen. Den holder til vand og det hele smiley

• #28   22. jul 2016 Tror min datter har en fra derma lige nu, er ikke sikkert, det er den jeg bruger hvis jeg tager solcreame på..

Holder mig hellere i skyggen smiley

• #29   22. jul 2016 Og så er det lige jeg er en af dem der kommer med sådan en politisk korrekt opfordring som ingen har bedt om: solens stråler er stadig skadelige selvom vi bare er i lille Danmark, så selvom man ikke mener man behøver beskyttelse fordi man ikke bliver ildrød, så sker der stadig noget på et usynligt plan smiley

Kommentér på:
Solcreme

Annonce