{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.679 visninger | Oprettet:

(Vigtigt) rundt på gulvet... {{forumTopicSubject}}

jeg elsker at se rundt på gulvet og jeg venter hele ugen på at komme til at se det men så bliver jeg vildt ked af det når det bliver aflyst PÅ GRUND AF SPORT!!! det er ALTID sport, så send det dog på et andet tidspunkt!!!
nå men nu til sagen.... er der nogen der ved om rundt på gulvet bliver sendt på en anden kanal? og hvad tid? eller om det bliver "genudsendt" på et andet tidspunkt?...
håber virkelig nogen vil og kan hjælpe..
tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  (Vigtigt) rundt på gulvet...
  • #3   13. aug 2016 DAMN, jeg troede at det var en hund der havde fået en hjerneblødning ud fra overskriften.

  • #4   13. aug 2016 play.tv2.dk

  • #6   13. aug 2016 tv2 og der er så vidt jeg ved ikke lavet nye i et stykke tid.

  • #7   13. aug 2016 Jeg synes også det er ærgerligt, hvis ens yndlinsprogam bliver aflyst pga. sport, men synes nu OL er ret hyggeligt.

    På Youtube kan du se nogle afsnit af Whose line is it anyway, som er den amerikanske udgave af Rundt på Gulvet.


  • #8   13. aug 2016 Isabelle: det er noget der er meget vigtigt for mig... desuden er det ikke kun i dag, det er sket flere gange....jeg ser ingen grund til at lade vær med at sende bare på grund af sport....

    Mvbk: helt enig! det er så vigtigt...
    Mette: ingen af mine forum emner er om hunde....har dsv ikke en...det var derfor jeg valgte off topic, fordi det ikke omhandler hunde...

    Frk: jeg ved godt at man kan se det på tv2play men det må jeg ikke få...
    *Mike's Mor*: det er på TV 2...

    Golden: tak men der er nogle særlige grunde til at jeg elsker at se rundt på gulvet og desuden er jeg ikke specielt god til engelsk...




  • #10   13. aug 2016 Så vidt jeg ved er der ikke nogle nye afsnit af Rundt på gulvet.... Så må lige, i dette tilfælde lade sporten vinde. Synes nu at OL er lidt vigtigere end et afsnit af genudsendt tv-show. smiley

  • #13   13. aug 2016 så så de damer, hun er ikke så gammel

  • #17   13. aug 2016 jeg er altså ikke intra i, at se kommentarer med "det er da ikke vigtigt" eller "OL er vigtigere" for det her handler ikke om jeres meninger men om, at JEG og andre... syndes at rundt på gulvet er vigtigst og at jeg spørger om nogle der kender måder at se det på når det ikke kommer i tv og så synes jeg faktisk slet ikke at det er rart at læse at "nogen" mener at jeg mangler indhold i livet, bare fordi det betyder meget for mig at se det og faktisk også synes sport er kedeligt og uinteressant smiley men jeg er er dårlig til at håndtere forandringe, nok mest fordi jeg har aspergers syndrom...

    Frk: jeg er rent faktisk 14 år....

    Linda: jeg er enig med dig på nogle måder....




  • #18   13. aug 2016 emma og i forhold til os andre er det ikke så gammel smiley

  • #25   13. aug 2016 Se noget ordenligt impro.

    SpecialKlassen er min favorit, de er rigtig sjove:
    https://www.youtube.com/watch?v=ionqJ-sphHI


  • #26   13. aug 2016 Jeg er besat af Criminal minds.. Hvis jeg ikke får mit daglige episode så føler jeg mig da også lidt trist. og jeg har masser af indhold i mit liv smiley

  • #27   13. aug 2016 Jeg forstår hende sku godt.
    Jeg er pisse træt af det lorte OL.
    Een ting er at de sender i døgndrift på TV2, jeg slår bare over på ZULU .. Hvor de så også sender det lort nu.


  • #30   14. aug 2016 Jeg sidder klar og ser Kongen af Queens på Zulu omkring kl. 18 hvis jeg er hjemme smiley
    Og ja, jeg har set alle afsnit før. Flere gange.


  • #31   14. aug 2016 Isabelle: selvfølgelig skal man vænne sig til forandringer og det gør jeg rigtig ofte, jeg har lige skiftet klasse på første skoledag og været sindsyg nervøs men det rigtig super godt....men jeg ser bare ingen grund til at sende OL på lige præcis tv2...

    Mike: tak for at forstå....det er altid rart at blive forstået rigtigt af nogen....

    Nissen: tak for dit foreslag, jeg vil da helt klart prøve at se det når jeg får lyst....men der er stadig ting ved rundt på gulvet der gør at det for mig ikke kan overgå-es


  • #32   14. aug 2016 Zenta: Præcis det der også irriterer mig.....der er jo OL på næsten alle danske kanaler for tiden....
    jeg forstår heller ikke hvorfor de så aldrig aflyser klipfiskerne som kommer fredag kl. 20:00 som mine forældre og jeg også plejer at se.....det har ikke været aflyst siden de begyndte at sende det i år....


  • #33   14. aug 2016 du kan prøve at søge på youtube, ellers er der vidst kun tv2 play smiley

  • #36   14. aug 2016 Mike: der er to hold, med to faste deltagere på hvert hold. på det ene hold er der lise båstrup og niels olsen + en ny gæst hver gang. andet hold: andreas bo og Christian Fuhlendorff + ny gæst hver gang. og så værten Lars Hjortshøj, som udfordrer dem i en række improvisationslege og fysiske gættekonkurrencer. Deltagerne bliver testet i deres samarbejdsevne, kreativitet, fysik, humor og musiske talent. Det hele foregår i højt tempo, men der bliver også tid en snak i sofaerne og selvfølgelig en masse grin. Alt er tilladt lørdag aften, når deltagerne bevæger sig rundt på gulvet.

  • #37   15. aug 2016 Jeg synes godt de kan skrue det der OL lidt ned smiley Det kommer på nærmest samtlige kanaler i ens tv smiley Og så endda på tv2 Charlie, så jeg ikke får set min ( 3 genudsendelse ) af fornyet mistanke smiley
    Jeg er vild med den serie og nu sender de den kl MÅS om aften pgå OL, og der er jeg sgu da gået i seng smiley
    De kan fandme sende deres rådne OL kl MÅS om aften, og lad os andre gamle tv-kiggere nyde vores krimier i fred smiley


  • #39   15. aug 2016 Nu er jeg en af dem der er SÅ glad for at der er OL i fjernsynet. Jeg synes det er alletiders at kunne zappe rundt fra kanal til kanal, og se live kanalerne online også. Det er alletiders. I forhold til sendetidspunkt for sport, så kan de jo ikke tage højde for hvornår nogle danske programmer genudsendes når de planlægger afholdelsen af sport i Rio. Det passer mig rigtig fint at kunne starte med at se OL fra omkring 13.30, og så kører det egentlig bare som "baggrundsstøj" indtil der ikke er noget jeg finder interessant eller til jeg går i seng.

    Rundt på gulvet kan ses på TV2 play, så der er bestemt mulighed for at se dét i stedet for OL.


Kommentér på:
(Vigtigt) rundt på gulvet...

Annonce