{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

Grufuldt :( {{forumTopicSubject}}

http://ekstrabladet.dk/112/far-til-draebte-sara-jeg-kunne-ikke-genkende-min-datter/6298704

Hvor er det skrækkeligt at sådan noget sker, hvor er det synd for den stakkels pige og hendes familie. Hendes far som dårligt kunne kende sin egen datter smiley
Hvad i himlens navn får et menneske, til at tæve den han elsker ihjel på den måde smiley

På nuværrende er det overalt i nyhederne, og flere på Facebook, deler et opslag hvor der er billeder af manden der gjorde det, om det er ok, det ved jeg ikke, men lige pt kan man ikke tænke andet end : Hvor er han bare et dumt #"%&¤*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grufuldt :(
  • #1   17. sep 2016 smiley

• #4   17. sep 2016 Tja han ender nok med en psykisk dom og er ude om 3 år max, men håber han får sådan en straf han ALDRIG kommer ud igen.

Det er utilgiveligt og burde IKKE være sket... smiley

• #5   17. sep 2016 Det er helt udenfor min fatteevne, at et menneske kan være i stand til at tæve et andet menneske ihjel. Stakkels, stakkels Sara - det må være en ubeskrivelig brutal måde at dø på smiley

Mht. delinger med gerningsmandens billede på - jeg kunne ikke selv drømme om at dele dem (har slet ikke set dem selv, så der er vist ikke nogen på min venneliste, der deler de opslag). MEN hvis man ved lidt om den unge kvinde (hendes for- og efternavn samt at hun boede i Svendborg) og sammenholder med det billede, som bliver delt i medierne, så kan man sagtens uden de store krumspring selv finde ud af, hvem han er. Men at dele opslag med, hvem han er osv. - nej, det kunne jeg ikke drømme om.

• #8   17. sep 2016 selvom. folk bor ret tæt på heninden så det ikke altid let og hører sin side nabo. hvis da er meget larm der hvor det skete... det er helt ufattelig og tænke på sådan noget. men det kan os sket for os andre herinde alle mennesker. det trist smiley

• #9   17. sep 2016 Det er forfærdeligt hvad der er sket med den unge kvinde.

Men jeg må erkende jeg direkte væmmes af det opslag vor der vises billeder af gerningsmanden, og den tekst der står der. Så er man i mine øjne ikke et hak bedre end gerningsmanden, det der et øje for et øje, og ja selvtægt, det er i mine øjne overhovedet ikke nogen løsning.

Jeg kan se 2 på min venneliste har delt opslaget, men jeg gør det i hvert fald ikke.

• #11   17. sep 2016 Sorry jeg deler

I dont care han skal ikke kunne gå rundt at så finde en ny pige som han så osse lige kan smadre til døde...

• #12   18. sep 2016 Det er en frygtelig historie smiley Stakkels unge pige. Ingen fortjener at blive banket til døde smiley
    Men godt at kæresten i det mindste har meldt sig selv, så han kan få sin latterligt korte straf.

• #17   18. sep 2016 Han er enhver forældres skræk, at ens datter finder en kæreste som tæver hende, eller i dette tilfælde smadre hende fuldstændig.

Jeg har læst hvad der er kommet frem pt , at alle hendes ansigtsknogler var knust, at hendes nyre var fuldstændig smadret, at begge lunger var klappet sammen, at hun faktisk var klinisk død da ambulancenfolkene kom. Hendes far skulle identificere hende på sygehuset, kunne dårligt genkende sin datter .
    Det vidner om at han har tændt fuldstændig af i en blodrus uden lige, og hvis han har en sådan brist i sin hjerne, skal han sku da ikke lige lukkes ud igen.

Jeg har ikke delt det på FB, jeg har læst en del kommentarspor på nogle af delingerne, hvor flere taler om at * han er uskyldig til han er dømt osv * og tænk på hans familie, hvordan de må have det med at hans billede deles over hele FB, med dertil følgende grimme kommentare om hvad der bør ske med ham.
    Hvis det var min søn der havde gjort den slags, så havde jeg intet problem med at det blev delt, for han ville slet slet ikke være min søn mere.

• #18   18. sep 2016 Hvad vil det sige der sidder nogen og faktisk prøver at fortælle at så længe han ikke er dømt for det så er han uskyldig..???
    Han har jo ligesom tilstået mordet.
    Hans familie burde slet ikke nævnes da hans familie vel ikke engang vil kendes ved ham mere...

• #20   18. sep 2016 Lenschow : Jeg er helt enig. Det er også derfor jeg aldrig vil dele sådan et opslag, og så er jeg ligeglad med at hans billede også er på ekstrabladet. For det er jo ikke kun billedet den er galt med, det er teksten. Når folk ytre sig om han skal have samme tur, han bare skal tæskes løs på osv hvad der nu ellers er skrevet, jamen så er man i mine øjne bare ikke et hak bedre selv.

Og NEJ jeg syntes ikke det er okay det han har gjort, og JA jeg syntes også det er forfærdeligt og har så ondt af den stakkels efterladte familie smiley

Kommentér på:
Grufuldt :(

Annonce