Meget off topic: Computer geni søges, driver. {{forumTopicSubject}}
Jeg købte i august en ny bærbar, fordi jeg kræver meget af min computer og den gamle kunne ikke magte opgaven længere
Herhjemme kører al tv over computeren via hdmi, hvilket fungere udmærket 1-2 dage, hvorefter computer + tv skærm bare bliver sort - computeren logger af.
Det er så fordi min computer har brug for at jeg installere en grafik driver. Men på trods af at jeg installere den, så virker det kun kort. Det sjove er at det er samme driver jeg installere hver gang, så forstår ikke hvorfor den agere som den gør.
Nogen der har prøvet det samme, som ved hvad jeg skal gøre? Jeg kunne godt sende den ind jo, men jeg skal minimum undvære den i 3 uger, og udover at fungere som vores tv, så bruger jeg den også til skole og mit fotografering, og jeg kan simpelthen ikke undvære den i 3 uger.
maj 2008
Følgere: 64 Hunde: 2 Emner: 124 Svar: 6.583
jan 2010
Følger: 16 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 717
Det kan du måske godt have ret i, undre mig så dog over hvorfor de ikke gjorde det da jeg var inde med den. Den gør det altid midt imens vi bruger den. Det vile give mere mening for mig hvis den gjorde det efter at have været slukket eller efter opdatering.
Meget off topic: Computer geni søges, driver.