1.955 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

P-pille mærke P-pille mærke

Jeg er lige begyndt på p-pillerne Malonetta.

Jeg døjer virkelig med sult. Jeg er sulten hele tiden. Jeg kæmper pt med lidt kilo og derfor holder jeg lidt igen med maden, men siden jeg er startet på pillerne er jeg umættelig.

Har I erfaringer med mærket?

Hvilke tager I selv og har I bivirkninger?

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køb og udskiftning af batteri på bil 1.100 kr.
  • Opsætning af 6 lamper 1.000 kr.
  • tømrer 1.000 kr.
  • Føring til lampe 250 kr.
  • Opsætning af lampe 700 kr.
  • Fyld vand på mit varmeanlæg 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  P-pille mærke
  • #2   22. sep 2016 Prøv at skifte mærke engang?

• #3   23. sep 2016 Jeg var på p-piller, men efter en spontan abort, kunne jeg ikke længere tåle dem jeg normalt brugte. Jeg fik simpelthen kvalme af dem. Så jeg måtte igennem et par mærker inden jeg fandt nogle der ikke gav kvalme, og siden dengang har jeg ikke turde prøve andre.
    Jeg bruger Harmonet.

Altså det jeg vil frem til, kontakt lægen og få hjælp til at finde et mærke der fungere for dig, de er ikke alle ens.

• #4   23. sep 2016 Femicept bruger jeg, og har ikke umildbart nogen bivirkninger smiley

• Rikke T
    Rikke T Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   23. sep 2016 Det kan være din krops måde at reagere på hormonerne. Det kan gå over når din krop er blevet vant til hormonerne, men du kan også være uheldig at det ikke gør.

• #6   23. sep 2016 Jeg har brugt Malonetta i snart 5 år, men det er de eneste, som jeg har brugt, så har ikke rigtig noget at sammenligne med smiley
    Men jeg har faktisk overvejet at skifte til noget andet end p-piller, for nogle gange mistænker jeg, at de faktisk giver mig ret mange bivirkninger. Det er bare svært at vide, om det er pillerne, eller om jeg bare er sådan smiley

• #7   23. sep 2016 Jeg har ikke prøvet dem der, men har efterhånden tygget mig igennem en del forskellige: nogle fik mig til at tabe håret, andre gjorde mig til en sindssyg harpy halvdelen af måneden.
    De sidste, jeg brugte, indeholdt 150 mg af et hormon og 30 mg af et andet. Til sammenligning udskiller en hormonspiral 7 mg af et hormon om dagen. Det er en rigtig stor mængde hormoner, som fiser rundt i kroppen. Det kunne min krop slet ikke med.
    Jeg har fået en kobberspiral i stedet, og jeg har aldrig været så tilpas i min egen krop som nu.

• #8   23. sep 2016 Line: Den følelse kender jeg godt. Jeg har også overvejet det 1000 gange, men ih det er bare så nemt smiley

• #9   23. sep 2016 Giv dem lige en chance.
    Jeg følte mig som en zombi,, sidste gang jeg startede op. Havde konstant kvalme og ekstrem madlede. Det gik over, da kroppen havde vænnet sig til den nye mængde hormoner, og det er altså meget normalt i opstartsfasen.

• #10   23. sep 2016 Jeg vil også sige du skal give dem noget tid smiley
    Dengang jeg tog p-piller var jeg igennem lidt af hvert, men vil indrømme at jeg nu hvor jeg er stoppet, virkeligt kan se hvor mange bivirkninger det har. Jeg har i stedet fået en hormonspiral, den udskiller meget mindre hormon (og lokalt), et valg på jeg INTET tidspunkt har fortrudt. Har aldrig været så veltilpas mens jeg tog p-pillerne som jeg er nu.

• #11   23. sep 2016 Tak for alle jeres svar. Prøver at give dem en periode.

Kommentér på:
P-pille mærke

Annonce