{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

bedste indhegnet hundeskov nær esbjeg, holsted, kolding {{forumTopicSubject}}

som emnet siger.
Jeg har en lille Chi basse som egentlig Elsker at komme ud og lege med andre vovser, men synes ofte at der kun er taget forhånd for de Store hunde mht. hegn osv.. så ville hører om i kender til en god skov for de mindste vovser? nær Esbjerg, holsted, Kolding

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bedste indhegnet hundeskov nær esbjeg, holsted, kolding
  • #1   1. nov 2016 Jeg tænker at faste venner, i samme størrelse, er langt bedre end en hvilke som helst hundeskov.

• #2   1. nov 2016 Jeg tænker også at du skal prøve at finde en evt. FB gruppe med små/mindre hunde i nærheden af hvor du bor.

• #6   1. nov 2016 Hundeskoven er ikke beregnet til hundeleg (så du må ikke bare slippe din - ellers rigtig søde - chi løs og lade den rende rundt til de andre hunde), så derfor stemmer jeg i med de andre og anbefaler faste legekammerater, så er det heller ikke en masse fremmede din hund skal forholde sig til, med risiko for at blive tromlet.
    Er du medlem af fx. byens facebookgruppe eller lignende? Du kan også søge herinde, der er mange, som er søde til at hjælpe smiley

• #8   1. nov 2016 Er netop lige flyttet til Jylland så kender ikke et øjeog bruger ikke Facebook, men er helt klart frisk på en legeaftale med jer som forslog det smiley tak for de mange svar

Kommentér på:
bedste indhegnet hundeskov nær esbjeg, holsted, kolding

Annonce