{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
397 visninger | Oprettet:

Efterfølger på tråden Jobsamtale :-) {{forumTopicSubject}}

Hmmm.... hvis nogen kan huske det var jeg for en tid siden til job samtale og fik jobbet smiley Også vil jeg da lige dele glæden og fortælle alle at jeg ELSKER mit nye arbejde. Havde min første dag idag og HALLELUJA jeg glæder mig allerede til at skulle tidligt op og på arbejde imorgen.... tænk, jeg vidste faktisk ikke at jeg nogen sinde skulle sige det var okay at skulle tidligt op og gå rundt udenfor før solen stod op smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterfølger på tråden Jobsamtale :-)
  • #1   14. nov 2006 tillykke med det nye job.....

    jeg vil stadig våge påstå jeg aldrig kommer til at glæde mig over at jeg skal tidligt op..


  • #2   14. nov 2006 tillykke.. hvad er det for et job du har scoret dig der?

  • #3   14. nov 2006 Jeg har fået arbejde på en hunde og katte pension, hvor jeg hovedesagligt er i hvalpe-børnehaven smiley

  • #4   14. nov 2006 Mette P

    He he, det ville jeg også ha påstået, men det var faktisk lækkert at være tidligt oppe, så har jeg lige lidt tid til at gå tur i skoven med de to her hjemme, så kan jeg køre på arbejde og gøre klar til at hvalpene bliver afleveret af deres forældre også skal vi ellers bare hygge rundt ude i vores lille "fold" til det meste af krudten er brugt, og selv om det er liiiidt koldt og ret mørkt på den tid, så er det det hele vær smiley


Kommentér på:
Efterfølger på tråden Jobsamtale :-)

Annonce