{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gps til hunden
  • #1   14. nov 2016 Jeg læste om noget lignende for noget tid siden, men der var der en rækkeviddemax. Denne kører vel på mobilmasternes signal, så der burde vel ikke være en grænse. Hvis det er tilfældet, så lyder det smart. Egentlig lidt underligt det ikke er kommet før.

  • #2   14. nov 2016 Ja, jeg har også læst om de der GPS trackere, med begrænset rækkevidde, som ikke lyder voldsomt brugbare.
    Men den her, der kører på mobildækning, må da være temmeligt effektiv !


  • #3   14. nov 2016 Jamen, jeg er fan smiley

  • #4   14. nov 2016 Også mig smiley Tænker at den kunne være rigtigt god til jægere eller lign. hvor hunden kan forsvinde i skoven.

  • #5   14. nov 2016 Problemet med den indbyggede chip er batteriet. Du kan jo ikke ladet op hver tredje-femte dag, når det sidder inde i hunden.
    Har I set den afstemning, der er på siden? Hver femte har mistet sin hund op til flere gange og hver femte har oplevet det en gang. Hvad sker der for det?


  • #7   14. nov 2016 sådan en lille gps tracker chip havde nu været meget smart, specielt hvis man har en race der er i risiko for at blive stjålet når man handler ind!! smiley
    underligt nok kommer det ikke bag på mig så mange går og mister deres hunde hele tiden, hvis man bare kigger på min lille by så er der hunde der forsvinder konstant for at dukke op igen, enten af sig selv eller fordi de bliver kørt på internat, der er sågar en dame på den anden side af vejen der har video kamera fordi der er kommet hvad hun kalder en "vild" hund hos hende de sidste mange år om aftenen, så stiller hun mad frem og betager den på kamera, den skulle hvis være ret menneske sky, eller i hvert fald overfor hende!


  • #8   14. nov 2016 Jeg vil lige sige at jeg stemte "flere gange" i afstemningen. Ikke pga min hund, men pga min kat, som fandt ud af hvordan man kunne åbne havedøren. Skod låsesystem, skal det lige siges. Han kom dog altid hjem igen samme dag, og oftest indenfor 10 minutter. Langt når han ikke smiley
    Så jeg ved ikke hvor meget man kan bruge den afstemning til, som sådan.

    Chippen er jeg tilgengæld fan af. Den lyder sgisme smart smiley Dog er der ingen herhjemme der stikker af - med undtagelse af katten, en sjælden gang. Men jeg aner ikke liige hvor man skulle placere den på ham.


  • #9   14. nov 2016 Da jeg kun meget få gange har oplevet at mine hunde har været smuttet ud af havelågen på egen pote, og altid er kommet retur når jeg kaldte, ville jeg heller ikke have meget at bruge den her GPS tracker til (mine bliver også næsten altid luftet i snor).
    Men, kunne det laves som en chip, som ikke umiddelbart kunne fjernes/ryge af, som et halsbånd jo kan, så ville jeg rigtigt gerne have sådan en i mine hunde.


Kommentér på:
Gps til hunden

Annonce