stråling fra tråddløse apparater {{forumTopicSubject}}
tror I på sådan noget .....
http://www.naturli.dk/artikel/usynlige-straaler-faar-maerkbare-foelger/
man skal jo træde så varsomt, men som så mange andre er mine børn, specielt døtrene slemme til at have deres mobil indenfor rækkevidde 24/7 .... specielt den ældste bruger den til meget og så arbejdsrelateret, læser artikler, bruger den til mails, og ja alt ... da hun var gravid forsøgte jeg at få hende til at begrænse brugen .... ikke fordi jeg ved det skader, men hvad nu hvis ???
grunden til jeg "graver" lidt i det igen er at mit barnebarn, 5 uger i morgen, er en urolig lille mand .... ikke megen søvn, eller i hvert fald ret korte søvnperioder, og mens han sover "møvler" han meget, laver lyde, er ikke i ro .... og derfor vågner han jo også ofte før han er udhvilet ..osv en træls rytme ....
udover at han nol som så mange andre babyer har luft/mave/ tarm udfordringer .....
men altså hvad tænker I om den stråling, og dens på virkning .... for mig virker det lidt sært at mit "hoved" belastes af noget jeg sådan hverken kan se, høre eller føle .... og alligevel skriver de der mener at det belaster fx nervesystemet at vores underbevidsthed, er det vel bearbejder elektromagnetisk stråling i store mængder grundet den nye trådløse verden ....
hvad skal man tro
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.983
Jeg tror på ham. Og finder det ulogisk hvis vi ikke som mennesker blev påvirket.
Jeg ville tage det alvorligt.
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.983
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 103 Hunde: 4 Emner: 966 Svar: 18.400
han får selv nogle BioGaia dråber med mælkesyre bakterier ....
i dag har vi købt Fennikel te i håbet om at når hun drikker det så kunne det hjælpe ....
okt 2008
Følger: 37 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 3.759
I mange lande i Europa er trådløst wifi forbudt i skoler.
feb 2011
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.703
Men om det er grunden til at lillemanden er meget urolig, tør jeg ikke at spå om. Kan det evt. skyldes at din datter er stresset ?
feb 2011
de har lige været her fra torsdag og til nu, så hun kunne få sovet nogle sammenhængende timer... så jeg har sovet flere gange med lillemand på maven de sidste dage ..... vi gjorde det at hun ammede af ved 22 tiden og så havde vi ham i nogle timer hvor han er ret træls og så gav vi flaske ved næste måltid, så hun fik 5-6 timer inden hun skulle amme igen ... det er såmænd ikke det med at hun skal vågne ofte, men at han er så ked ofte, og at han ikke har en stille søvn ret ofte .... søvn over 2½ time sker så at sige ikke....
dec 2010
feb 2011
han kan skrige så kraftigt at man tænker han glemmer at trække vejret ..og hans navle står op som Rundetårn ...
skal lige siges at han vokser helt planmæssigt ....
dec 2010
Håber at I snart får fundet en brugbar løsning, så alle kan få sovet.
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.907
Malia var også hele turen igennem, men hende er der styr på nu, hun er bla. kommet på flaske og får nogle dråber ved siden af
feb 2011
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 136 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 162 Svar: 12.911
MEN - som regel er der ingen forklaring at hente. Det er barnets karaktertræk at være sensitivt. Det ændrer hverken stråling eller andet på
Mavesmerter skal naturligvis udelukkes først, men ellers kan ren overstimulering på en særligt sensitivt barn nemt give den reaktion du beskriver.
Prøv at læse op på emnet særligt sensitive børn.
aug 2008
Hendes tarme arbejdede på højtryk, når jeg sad med hende boblede det, kunne jeg mærke i mine hænder.
Hun sov slet ikke og min søster var på sammenbruddets rand og vi andre måtte aflaste så min søster kunne sove.
Hun var utrøstelig.
Der blev prøvet en hel masse, hun var også ved kiropraktor osv.
Jeg finder lige ud af hvad hun får af dråber
feb 2011
Vi har tidligere talt om han var re-fluks barn, men så synes vi ikke det var så slemt, en tid fik han noget der hedder Kolicin dråber, men dem stoppede hun med igen lørdag da vi jo ikke synes det var det der drillede .... det kan man så nu fortryde, hvis det er dem der gjorde en forskel ....
man bliver sgu så ked af det og bekymret ...
aug 2008
Men det lyder noget mere voldsomt her
mar 2012
Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 71 Svar: 918
Mille den lille, har Reflux og haft det siden fødslen og er nu 2 år.
Emma den store på 5, får også Nexium og efter hun er begyndt på det har hun ikke ondt i maven mere, og vil gerne spise og siger selv hun er sulten.
Begge piger får også Movicol pga forstoppelse.
dec 2010
God bedring med lillemanden
feb 2011
dec 2010
Hvis ikke han kan tåle komælk, ville det så ikke også vise sig som diarré ? Har han det ?
Åh, hvor jeg håber at han snart er helt frisk igen, så I kan få en god og rolig periode. Det trænger hele familien til
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 640
Og ang. det med stråler - så er jeg helt overbevist om, at stråler bestemt ikke er sundt.. Jeg er selv vokset op med en mor, der er overfølsom overfor stråler, og det er meget ubehageligt at se hvordan hun får det mere og mere dårligt med årene, fordi der kommer mere og mere trådløst.
Det er bestemt ikke sjovt for hende, hun kan mærke når vi slår vores data på telefonen fra eller til, selvom hun sidder en god bid væk.
feb 2011
jamen det går lidt bedre, men om det er den mælkefrie diæt, eller det at han gider spise igen og hun har fået lidt mere mælk igen så han bliver mæt er ikke til at sige, og han har stadig nogle voldsomme skrigeture 2-3 gange i døgnet, det synes personalet også, og han er urolig i en del af hans søvn, helt tydeligt når han skal prutte .. og han bøvses altså godt af ... og så er det sådan hun producerer kun lige det han tager/skal tage .... når hun bruger maskinen efter kommer der 10-20 ml på 10 minutter, han har så det sidst døgn taget 90 ved måltiderne hvilket er det han mindst skal tage ....
håber det kommer mere gang i produktionen igen ... da først amningen var kommet i gang var der så meget så ha nærmes kløjs i det, og mælk over det hele, men virkelig sært det var bare nærmest som en hane der blev lukket for ....
dec 2010
stråling fra tråddløse apparater