{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.522 visninger | Oprettet:

Tommy L
Tommy L
Tilmeldt:
2. nov 2016
Følger: 7 Emner: 2 Svar: 14

Må man spørge om reviews? {{forumTopicSubject}}

Kære forum,

Jeg har lavet en valutaomregner, som jeg rigtig gerne vil have lidt feedback på! Vi er garanteret flere, som ikke altid lige har internettet med os, mens vi altid har vores telefon med os?

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få lidt feedback på min valutaomregner, men må jeg poste linket her? Dette skal ikke anses som spam, men rettere som en form for "service" til alle, der står og mangler en valutaomregner.

På forhånd tak for alle jeres svar!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må man spørge om reviews?
  • Tommy L
    Tommy L Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 7 Emner: 2 Svar: 14
    #2   6. dec 2016 Super, du får lige linket her Isabelle smiley
    Jeg sætter stor pris på feedback!

    https://moneybanker.com/currency-converter/


  • #3   6. dec 2016 Jeg kunne godt bruge flere funktioner .
    Altså fra DKK til € , fra DKK til $ og fra DKK til £ og selvfølgelig omvendt .

    Jeg kan ikke bruge kursen fra € -$ til ret meget , da jeg ikke får et overblik over hvad det koster i DKK , eftersom jeg ikke kan huske kursen i € & $ .

    Ved ikke om det giver mening ?


  • Tommy L
    Tommy L Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 7 Emner: 2 Svar: 14
    #4   6. dec 2016 Gry S, hvis du klikker på flaget, kan du indstille det hele smiley

  • Tommy L
    Tommy L Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 7 Emner: 2 Svar: 14
    #5   6. dec 2016 Men det kan selvfølgelig være, det skal være mere tydeligt?

  • Tommy L
    Tommy L Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 7 Emner: 2 Svar: 14
    #6   6. dec 2016 Ville det give mere mening, hvis der var en "pil" til højre for flaget, som tydeliggjorde at det var en dropdown?

  • #7   6. dec 2016 Tænker det med pilen ville være en god idé, for at tydeliggøre det.
    Nogen vil fange den med det samme, mens andre nok har brug for lidt ledelinier.


  • #8   6. dec 2016 For mig fungerer den fint, både på mobil og pc; også med den afrikanske møntfod jeg ret ofte bruger en omregner til.
    Nemt og simpelt og meget i stil med de omregnere jeg har brugt indtil nu.

    Du skriver:
    Vi er garanteret flere, som ikke altid lige har internettet med os, mens vi altid har vores telefon med os?


    Men du skal vel have net på telefonen for at kunne bruge den?



  • #9   6. dec 2016 Ja, en offline version kunne være fiks!

  • Tommy L
    Tommy L Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 7 Emner: 2 Svar: 14
    #10   6. dec 2016 Cujo the Yorkie, jeg arbejder på en offline version, eller en version som måske skal opdateres 1 gang dagligt - ofte har man net på et eller andet tidspunkt i løbet af dagen, så kan den opdatere der og så kan den bruges offline.

  • #11   6. dec 2016 Spilop, men en offlineversion vil ikke være opdateret med kurser når du bruger den, hvis du er udenfor netværk.

  • #12   6. dec 2016 Når jeg rejser i bushen og landsbyerne når jeg er i Afrika, så har jeg ikke adgang til net, heller ikke én gang om dagen. smiley
    Men som regel har jeg tjek på kurserne inden jeg rejser ud, dog kan der hurtigt ske noget på den front, så jeg ikke er helt opdateret. Men sådan har det været i mange år og det fortsætter det med. smiley


  • #13   6. dec 2016 Tjaa, det er ganske rigtigt. smiley Man vil selvfølgelig aldrig være helt præcis, når den er offline.
    Men de fleste offlineversioner opdaterer jo sig selv, så snart de kobler på internettet. Det er jo nok svært at lave noget der kan holde sig up to date med kursen, uden at skulle en tur online. Så umiddelbart er det nok den bedste løsning med en offlineversion som fungerer offline, og opdateres når online.


  • #14   6. dec 2016 Hvad er forskellen på din og alle de andre omregnere?

  • Tommy L
    Tommy L Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 7 Emner: 2 Svar: 14
    #15   6. dec 2016 Julie P, personligt føler jeg, den er lettere at arbejde med, den er pænere sat op og har flere funktioner end dem som jeg har benyttet mig af?
    Man kan selvfølgelig argumentere for at lommeregner delen er overflødig, men så ikke helt alligevel? Jeg har stået i en situation på Bali, hvor en sælger kunne tilbyde mig flere ting, så i stedet for at stå og have priserne på hver enkelt ting, så kan man nu få det samlede beløb.


  • #16   6. dec 2016 Altså "pænere sat op" er jo blot en smags sag. Det kan ikke være en måde at skille sig ud på.
    Lommeregnerdelen er godt tænkt- men jeg fangede den ikke i første omgang. Der er altså lidt med din ux, som ikke er helt intuitivt.
    Der er lidt med manglende white space mellem tal og funktioner på iphone 7 i portrait. Og så kommer canadiske dollars op før kroner, når man skriver da


  • Tommy L
    Tommy L Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 7 Emner: 2 Svar: 14
    #17   6. dec 2016 Der er jeg uenig? Hvis noget er visuelt bedre end andre services, så har man automatisk også en tendens til at benytte denne service, fremfor de andre? Jeg har i hvert fald.
    Jeg får lige kigget på det white space + problemet med canadiske dollars smiley


  • #18   6. dec 2016 Havde ikke fanget at man kunne trykke på flagene smiley Haha .

  • #19   6. dec 2016 Smart til rejser i udlandet, hvor internettet koster mange penge at benytte. Så har man sådan en offlineversion der til at beregne beløbene med smiley

  • #20   6. dec 2016 Tommy, men at DU synes, det er pænere, er ikke en kvalitet.
    Og nej, det har "man" ikke. Der ligger tusind andre årsager til grund for, hvorfor nogle vælger noget frem for noget andet. Fx var Myspace et flottere og mere helstøbt koncept end Facebook.
    Du kan ikke bruge dig selv som målgruppe og tester.


  • #21   6. dec 2016 Jeg tror ikke det er en jeg vil komme til at bruge smiley valutakurser.dk fungere fint for mig

  • #22   6. dec 2016 Jeg kommer ikke til at bruge den.
    For det første fordi jeg sjældent er uden net.
    Derudover gider jeg ikke 'funktioner' som er beregnet på daglig brug - og som så ikke er en app. Det finder jeg ikke specielt praktisk på en mobil.
    Derudover så tilpasser den sig ikke ret godt til mobilskærm. Jeg sidder med en iPhone 6+, altså med en forholdsvis stor skærm, og jeg skal stadig scrolle for at se hele 'regnemaskinen'.
    Sammenlignet med diverse omregnings-apps som kan fåes, så virker den klodset... og ikke særligt køn at se på. Lidt som en børnelommeregner.
    Så summa summarum... hvis ikke jeg kan få det som en app, der er tilpasset forskellige mobil-opløsninger, så vil valget falde på en af de 'officielle' omregnere på nettet.

    Jeg vil ikke udelukke at der findes nogen som synes at den her dims er det bedste siden opfindelsen af vanilleis, men jeg er virkeligt langt fra at være i den kategori.... virkeligt virkeligt langt fra.


Kommentér på:
Må man spørge om reviews?

Annonce