822 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Dyrevelfærd er IN Dyrevelfærd er IN

http://www.dyrenesbeskyttelse.dk/den-mest-solgte-juleand-er-anbefalet-af-dyrenes-beskyttelse

Dejligt at se, at vi almindelige danskere er med til at sætte fokus på ønsket om bedre dyrevelfærd smiley Og at supermarkederne lytter !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrevelfærd er IN
  • #1   24. dec 2016 Det er én af de ting som gør, at man "igen" føler sig stolt af at være dansker smiley , når man sammenligner med alle de "andre og meget forskellige ting" som har fået én til at "skamme sig" over ens landsmænd. smiley smiley

• #2   24. dec 2016 Vores juleand er netop sådan en - jeg håber dælme, den smager godt også!

• #4   24. dec 2016 Det store spørgsmål er så bare, OM det er mere dyrevelfærd - hence det vi lærte om økokyllinger tidligere i år.

• #7   25. dec 2016 Minion: Er vildt misundelig over dine hjemmedyrkede ænder smiley
    Har du for øvrigt lagt mærke til om I har færre dræbersnegle, efter I har fået ænder ? De skulle jo spise dem smiley

• #9   25. dec 2016 Vark: I teorien kan man jo æde alt, spørgsmålet er jo så bare om man overlever, uden én gang maveforgiftning ? smiley

• #12   25. dec 2016 Gode rapper du har Minion smiley Ggg.. De forbandede snegle er jo ellers alle steder efterhånden...altså lige med mindre man selv har ænder. smiley smiley

• #15   25. dec 2016 Jeps Minion, Det er vi helt enige om smiley Jeg elske ovnstegt rapand smiley Hihihi smiley

• #17   25. dec 2016 Hvis bare man nænnede at slagte dem, så ville jeg også have rapænder smiley
    Fedt at de har ædt jeres snegle ! Måske naboen vil betale for at leje jeres ænder af og til, så de også kan slippe af med deres snegle ? smiley

• #20   25. dec 2016 John. Det er jo også det letteste, ikke nok med at vandet skal holdes på en bestemt temp. for at fjerene lettest "hives ud" men stanken af den våde fjerdragt er næsten uudholdelig. Hahaha smiley

• #25   26. dec 2016 Tak for tilbudet John smiley Er bare bange for at det ikke ville virke....bare tanken om at skulle køre hele vejen fra Lolland til Jylland, med en flok ænder der bebrejdende ville stirre på mig hele vejen, fordi de garanteret ville vide at nu skulle de "myrdes" smiley smiley smiley smiley
    Har faktisk en veninde hernede, som godt kan nakke høns og ænder, som har kappet hovedet af et par syge høns/overskudshaner for mig, mens jeg havde høns. Det var ikke sjovt smiley
    Tror bare at jeg lever med mine dræbersnegle, og dropper tanken om at få fjerkræ igen smiley

• #26   26. dec 2016 smiley Jeg kan se dig for mig Ann-marie , med bilen fyldt med rap-kæftede rapænder som hele vejen fra den ene ende af lande til den "anden smiley " sender dig "onde øjne" fordi "de ved" at de er på vej til Deres egen aflivning...Ggg.. Jeg ville heller ikke kunne klare sådan en laaang tur, så jeg er hel enig med dig i at lade andre om opgaven = at holde/ opfostre, og aflive dem. Men ang. dræbersneglene, så kan man jo ha` en enkelt el.2 "kæle ænder" der kan holde de satans snegle nede, som du nu måtte have på matriklen. smiley

• #29   26. dec 2016 Hihihi.. Slipper for hvad Minion ? "aflivningerne" ? smiley

Det er da et sødt tilbud, som er svært at sige nej til hvis man har en have og ikke som jeg bor på 1ste sal i en etage ejendom..Ggg smiley

PS. Beklager de mange manglende T`er men lige den tas er i udu på mit keybord smiley

• #31   27. dec 2016 Uh, det er fristende smiley Har faktisk overvejet at få et par kæleænder smiley Men jeg har lovet mig selv at jeg fremover kun skal have hunde, så jeg lettere kan tage afsted på ferie smiley Så nej tak til ænder, selvom de er vildt nuttede smiley smiley

Kommentér på:
Dyrevelfærd er IN

Annonce