9.678 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Fortrudt et jobtilbud. Hvad gør jeg Fortrudt et jobtilbud. Hvad gør jeg

Jeg er nyuddannet her i slutningen af måneden. Og søgte for et par måneder siden et job som pædagog og fik det.
Jeg skal starte 1/2 hvis jeg består min bachelor. De har indhentet straffeattest og børneattest. Jeg har fået et bekræftigelse på ansættelsen mod at jeg består bachelor. Jeg har i dag modtaget mit skema og samtidig fundet ud af at parkering koster mug 1500kr pr måned. WTF?!? Men sådan er det.
Jeg tog netop 37t/u for at tjene ekstra penge- som nu skal gå til parkering. Great. Desuden gør vagtplanen vores liv umuligt og svært med et lille barn. Og min mand er pga en arbejdsulykke gået ned med depression.. så alt hænger lidt på mig.

Jeg er FORTRUDT det her job kva af at det slet slet ikke kommer til at hænge sammen hverken økonomisk eller tidsmæssigt. Har ondt i maven over det 24/7!

Kan jeg uden problemer sige nej tak til jobbet? Eller hvad gør jeg? Jeg er i akasse og ønsker ikke at komme i karantæne. Jeg har ikke skrevet under på nogen kontrakt- ej heller meldt mig ledig ved akasse osv.

Hjææælp.. kan man fortryde nu? Jeg er bange for at gå ned med flaget? Og ønsker et job med lidt færre timer og vil ikke betale så meget for parkering smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private