{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Weekenden
  • #2   6. jan 2017 Jeg skal starte til træning med min lille hvalp for første gang, og jeg har glædet mig lige siden jeg fik hende ! smiley

• #4   6. jan 2017 Så lidt som muligt......

• #6   6. jan 2017 Jeg er alene hjemme med hundene i aften, min mand er altid inde og spise med venner og øve om fredagen smiley

I morgen skal vi i jysk og have købt ekstra klapstole, og i bilka og handle det meste ind til min fødselsdag på onsdag. Og så skal vi også over til min mor og hente duge og en gryde jeg skal låne til onsdag smiley

Søndag skal vi have hængt nogle ting op herhjemme, skiftet brusehoved+slange og hængt en stang op , og andre småting vi stadig mangler efter flytningen smiley

Så skal vi nok også have gjort lidt rent. Ellers står den bare på hygge og afslapning, og nok et par lange ture over i parken med hundene smiley

• #7   6. jan 2017 Lørdag - vaske hunde og dulle pels. Evt lidt skriverier. En tur til Tyskland efter sodavand.
    Søndag - vi har en aftale om at Gnocchi skal prøve at se får hos min super gode veninde som har border collier - og får...
    Slappe af resten af dagen.

• #10   6. jan 2017 Familietamtam både lørdag og søndag - det skal nok blive hyggeligt, omend jeg godt kunne bruge lidt afslapning også - efter første uge i praktik er jeg en anelse træt!

• #14   6. jan 2017 Jeg prøver at tage mig sammen til at få klaret det sidste arbejde.. Har et par opgaver, der skal klares inden mandag, så tænkte jeg ville være god, og få dem overstået med det samme... hvilket ikke går særlig godt smiley

Heldigvis er det arbejde hjemmefra, så det kan klares med en hund på skødet, og en liggende på fødderne smiley

I morgen skal der trænes med et par HG'er i Hillerød, og ellers bare AFSLAPNING! Første weekend siden midten af November, hvor vi ikke har haft planer både fredag, lørdag og søndag smiley det er så tiltrængt..

• #15   6. jan 2017 Jeg skal slappe af efter en benhård 45 timers arbejdsuge. Der dumpede lige uventet et ekstra job ned i skødet på mig i mandags, og med en kæreste uden flere SU-klip, kan jeg dårligt tillade mig at sige nej. Føj, hvor er jeg træt.

Satser dog på en god gåtur i skoven i morgen. Myren er i løb og trænger til at blive losset ud i noget rådyrlugt, så hun forhåbentlig kan glemme sine hormoner et kort øjeblik.

• #16   6. jan 2017 Jeg er ved at bage, surprise smiley I morgen skal vi til træning og søndag skal jeg på hyggetur med min bror og veninde smiley

• #18   6. jan 2017 Vi er lige kommet hjem fra badminton.
    Jeg håber vi får taget os sammen til at sko nogle krikker, så vi kan komme ud at ride.

Hundene skal selvfølgelig have en større tur, som de altid får i weekenderne.

Endevæggen i stuen skal laves om - der skal bare hænges nogle hylder op, findes lidt nips og så skal mine nye plakater af 2 af hundene op. Det er ikke super gode billeder kvalitetsmæssigt, men det var lige, hvad jeg havde til rådighed, da jeg fik et godt tilbud. Men er OK tilfreds, når det nu var en billig omgang smiley

profilbillede
  • #19   6. jan 2017 Hyrde med Icon og så ellers hygge med familien. Dejlig weekend smiley

• #21   6. jan 2017 Jeg skal også træne med nogle andre HGer i morgen smiley Og så bliver det forhåbentlig også til lidt træning søndag, men ellers har jeg ikke så meget planlagt. smiley

• #22   6. jan 2017 "Eksamensopgave, ugeeksamen i klinisk psykologi KA - Videregående anvendt teori og metode "

...suk... smiley

• #23   6. jan 2017 Lørdag skal jeg bygge løsdrift til hestene færdig. Så jeg kan få min egen ridehest og venindes tre muler herhjem og bo. Puha det er hårdt arbejde.
    Klunte skal have en god weekend tur til stranden.
    Søndag skal jeg først ned til min ridehest og gå tur med den og Klunte. Derefter skal vi til 5 års fødselsdag hos et vennepar.
    Hvad der er tilbage af tid skal bruges på sofaen

profilbillede
  • #24   6. jan 2017 Arbejde fra 8-22 både lørdag og søndag, så min mand må passe menageriet herhjemme alene smiley

Til gengæld holder jeg "weekend" mandag til onsdag, der tager lillefisen Bianchi og jeg en tur til Sjælland, hvor vi blandt andet skal besøge Xingus opdrætter samt ikke mindst Eva, Ingle og Basso smiley

• #25   6. jan 2017 Jeg skal træne både lørdag og søndag. Der er brugsprøve den 22., som vi måske godt kunne finde på at melde os til, hvis ellers Atlas ikke er alt for forstyrret i hovedet smiley . Træningspladsen ligger 2 timer og 30 min med det offentlige fra mig, så vi kommer også til at bruge en masse tid i bus og tog smiley .
    Ellers står den på projektakrivning, så jeg kan komme til eksamen lige om lidt.

• #26   7. jan 2017 Jeg har ferie smiley smiley smiley smiley Til gengæld er jeg så også gået hen og blevet småsyg (hoste, snotnæse og øm i hele kroppen) smiley Så her kommer weekenden nok mest til at foregår på sofaen, afbrudt af gåture med hundene. Krydser fingre for at der komme lidt sne i løbet af natten, som hundene kan komme ud og tumle i smiley

• #28   7. jan 2017 Lige nu tænker jeg bare, at jeg vil have varmen!! Der er 15 grader i huset pt og jeg hvis jeg støder tæerne ind i noget rasler de af - de er frosne!

Nå men - vi har ingen menneskeplaner i denne weekend, så jeg tænker den kommer til at stå på hundeaktiviteter, netflix og en tur ud at træne foto i studiet...
    Jeg kan mærke, at jeg skal drikke en masse kaffe smiley

• #29   7. jan 2017 Jeg skal læse og forberede eksamen, da jeg skal til mundtlig eksamen tirsdag og forsvare min hovedopgave (: Derudover skal jeg vist bare være sammen med familien og ud og gå nogle gode ture med Meeko og Zivah ind i mellem smiley

• #33   7. jan 2017 Ligger lige nu på sofaen og overvejer en lur. Er helt smadret efter 4 timers søvn.. har ingen planer ellers i dag. I morgen står den på hockey. smiley

• #34   7. jan 2017 Jah...der kom så lige en frossen skulder i vejen, så ud fra mit indlæg i går, bliver det kun hundenes ture, der bliver til noget smiley
    Vi har lige været i skoven, og nu ligger vi alle på sofaen.

• #35   7. jan 2017 Har været ude med hundene, men det er kraftedeme for koldt at være ude!
    Så nu sover pigerne til middag og deres moar har indtaget sofaen mens hun ser Sjit Happens på Zulu.

• #36   7. jan 2017

profilbillede
  • #37   7. jan 2017 Så er tingene hos min mor hentet, plus jeg fik afleveret nogle ting hun skulle have herfra , vi har fået købt computerbord og klapstole i jysk, der er handlet ind, og er lige kommet hjem fra en lang gåtur med hundene smiley

Tror lige jeg skal have lavet lidt herhjemme, men ellers står resten af dagen bare på hygge på sofaen, og så noget god mad i aften smiley

• #38   7. jan 2017 Vi har lige været i svømmehallen med mindste manden i huset.. Hans storebror ville ned til sin mormor, så det fik han lov til.

Lige nu sidder vi alle bare og slapper af, selv hunden gider ingen ting.

• #40   7. jan 2017 Jeg sidder og kigger på min mand der bander og svovler, mens han samler computerbordet. Jeg fniser indvendig, for han plejer altid at bede mig holde mig fra at samle møbler, fordi jeg netop bander og svovler og bliver hys, nu gør han præcis det samme selv smiley

• #41   7. jan 2017 Jeg er som altid endt i en af der hvor ting som ICD-11, NICE guidelines, Systemisk Narrativ, Dynamisk, Emotionsfokuseret osv. tilgange smelter lidt sammen for mig og jeg har brug for lige at rense knolden...

Der i min verden skal blæses ud med denne...det må være mit livs eksamens soundtrack smiley og det er måske lidt paradoksalt smiley men det virker...og Pink Floyd..jeg elsker jer, men lige her slår i ikke helt til i udblæsning smiley

https://www.youtube.com/watch?v=xzkiJJ_NkD0

• #44   8. jan 2017 Ej Mikala...TILLYKKE smiley <3 smiley jeg er så distræt lige pt..ok...mere end normalt... men du skal da have et kæmpe fødselsdagskram -lidt for sent smiley <3 DU er den skønneste! smiley

• #47   8. jan 2017 Tillykke Mikala smiley Håber du får en god dag smiley

• #48   8. jan 2017 Forsinket tillykke med fødselsdagen smiley

• #50   8. jan 2017 Lige præcis smiley

Kommentér på:
Weekenden

Annonce