521 visninger
|
Oprettet:
Hund, ferie, what to do? {{forumTopicSubject}}
Findes der hunde-hus-sittere?
Sagen er den, vi rigtig godt kunne tænke os en ferie til sommer til udlandet, og der tar jeg ikke hundene med.
Hundepension er jeg ikke fan af, da jeg vil nyde at vide mine hunde er med i dagligdagen som de er hjemme...
Så var det jeg tænkte, hvad hvis jeg nu søgte en hussitter som gerne vil tage sig af hunde og katte mens vi er væk, mod bil til rådighed og betaling for det hele.
Findes sådan en?
Og hvad gør i andre der har dyr og gerne vil på ferie?
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 640
Hvis du ikke selv kender nogen, kan du prøve at kigge på de her to sider:
https://www.care.com/da-dk/profiler/dyrepasser/hundepasning
http://www.hundesitter.dk/
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 30.212
jan 2013
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 489
dec 2006
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 4 Emner: 168 Svar: 2.393
Jeg har ikke mine hunde med sydpå, #4, det var nu heller ikke det spørgsmålet lød på
dec 2006
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 89 Svar: 7.732
Jeg ved de har det godt; indehaver af pensionen er svigersøn til en af mine træningskammerater og hun besøger mine hunde og hygger lidt med dem, når de er i pension (første gang vidste jeg ikke at hun havde besøgt dem før jeg kom hjem, så det var en dejlig overraskelse
jan 2013
Jeg tør ikke lade andre passe min hund.
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 10 Emner: 224 Svar: 10.227
Der findes fornuftige mennesker som har hjulpet mig, og selvfølgelig kan man finde fornuftige mennesker blot man har lidt sund fornuft.
Pt passer jeg venindes lab, og er flyttet ud i deres hus i en uge, da deres hund ikke bryder sig om trapper.. jeg bor på 4. sal.
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.129
Hundesitter.dk
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 10 Emner: 224 Svar: 10.227
Forstår slet ikke den hysteri omkring at overlade sin hund til andre kompetente mennesker ... Junior har det bedre hos mine venner end hos mig.. sofa og seng hver dag og han elsker dem. Jeg er hysterisk omkring Junior, MEN der findes altså gode folk, som kan passe ham.
aug 2008
Følgere: 1104 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 2.737
Jeg står selv og skal måske på en familieferie ned i varmen til sommer. Jeg har en hund som elsker sne og kulde og bare ikke dur i varme. Jeg vil RIGTIG gerne have ham med, men at han skal klæbe til min side ude i sol i måske 10 timer om dagen, det synes jeg er ikke er til hans bedste.
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 31 Svar: 5.520
Min ene bror og svigerinde har nogle gange passet nogen af dem, men de har nu sat deres hus til salg og vil flytte i lejlighed, så de mulighed er snart fortid.
Ud over mig selv er der max en håndfuld mennesker, der kender mine hunde godt nok til at kunne kende forskel på dem. Og folk der ikke en gang ved, hvem der er hvem, kender dem heller ikke godt nok til at håndtere sådan en flok. Skal man bo i hus med dem, er det nu en stor fordel, at man kender hver hunds særpræg og deres indbyrdes forhold i flokken. Det går trods alt bedre på en pension med professionelt personale
Jeg har i mange år brugt en pension, som jeg var rigtig glad for. Desværre lukkede den sidste år, så jeg er mere bundet af hundene end nogen sinde før, og skal finde nye muligheder.
dec 2006
Hundesitter.dk har jeg kigget på, må få oprettet mig derinde, så jeg kan se om jeg kan finde en allerede nu som vil komme og lære hundene, kattene, huset og os at kende...
maj 2015
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 311
det lyder interessant, det med hund og charterferie
DET kunne jeg godt tænke mig,men havde aldrig troet det kunne lade sig gøre
hvem har du rejst med ?
og til hvor ?
hvor stor er din hund ?
og hvor var den på flyet ?
ja en togrejse kunne måske også være en mulighed.
hilsen
vibeke
jan 2013
maj 2015
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 311
t000 tak for svar
men mopsen vejer puha 12 kg
12 kg vile ellers meget gerne,tror han er for stor
1000 tak for svar
venlig hilsen
vibeke
jan 2013
12 kg er for stor til kabinen. Som håndbagage er det Maks 8 kg med taske.
Hund, ferie, what to do?