{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
484 visninger | Oprettet:

Hvalpetænder, hvad nu? {{forumTopicSubject}}

Som nogle nok ved har jeg leget professionel Høgh/ tandfe det sidste stykke tid og det har altså givet en god gevinst! smiley
har fået en hvalpetand fra Uffe og to fra Bob
(håber selvfølgelig også jeg får hjørne tænderne når de er klar, bare en enkelt eller to!!! )
MEN hvad dælen gør jeg så nu???
hvad har i gjort?
kan jeg hænge dem i rammer, er det underligt???
Er så glad så vil så gerne gøre noget kreativt med dem smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpetænder, hvad nu?
  • #2   20. jan 2017 Jeg har Ozzys hvalpetænder i en lille æske , den ligger i kassen med hundenes børster, negleklipper, medicin osv smiley

• #3   20. jan 2017 Nu har jeg aldrig oplevet at miste min egen hund endnu og mine andre basser er jo kommet som voksene, så der har jeg ingen tænde:(
    bortset fra Mogens (dem han fik hevet ud grundet hans paradentose, men var så dum at lægge dem på bordet så dem åd han da vi kom hjem smiley )
    så synes det er virkelig smuk at begrave dem med tænderne! smiley
    men tænkte indtil den dag måske at hænge dem i en lille ramme? eller på en eller anden måde, få dem op så de er fremme, måske med nogle billeder af dem og så noget pels måske?
    (har i forvejen sådan et lidt underligt tandhjørne hvor mine tænder står i fuld støbning fra før og efter jeg fik bøjle på)
    Så tænkte på en eller anden måde at inkorporere det altså hænge en hylde op til mine tænder og så hænge deres i ramme eller lign. med billeder af dem?
    ved ikke om det er for sært? smiley

• Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 489
    #4   20. jan 2017 Jeg har næsten alle min hunds tænder, de ligger blot i en lille æske. smiley

• #5   20. jan 2017 Min mormor går med en "Bølle"-tand om halsen. Bølle var en yorkie.
    Min moster er guldsmed, så hun lavede en lille fatning med ring til kæde i guld. Det er en ret fin måde, synes jeg smiley

• #7   20. jan 2017 jeg har kigget dem i munden, mærket og udset mig en løs tand smiley
    og så har jeg ellers bare tjekket munden flere gange om dagen, indtil tanden sidder helt skævt (sidder kun meget lidt fast) så har jeg fået dem til at bide i mine fingre eller reb lige ved tanden, så vupti er den enten i munden eller på gulvet og så har jeg bare snuppet den før de har nået at spise den hahaha smiley

• #8   21. jan 2017 Man kan vel lave lige det man har lyst til, vil man ha' dem i ramme, så gør man da det smiley

Jeg har tænder fra min ene hund, fordi han fik hjørnetænderne manuelt fjernet smiley Men de ligger bare i en pose gemt smiley

Vi havde en anden hund, da han var hvalp, kom han hen flere gange og spyttede tænder ud - det var simpelthen så sødt, han kunne sidde og se helt forvirret ud og tydeligvis have noget som drillede i munden og når han så fik det løsnet, kom han hed og jeg skulle række hånden ud og så splut, lå der en tand smiley
    - Tror jeg fik 3-4 af hans tænder smiley

Er ret sikker på at de nye ejere fik tænderne med smiley Sammen med alle hans andre ting.

Men ellers har jeg aldrig fået tænder, da min yngste tæve skiftede tænder fandt jeg ingen smiley

• #9   21. jan 2017 Chico tabte endelig en tand til mig, da vi var i sommerhus engang - den eneste, jeg nogensinde fandt smiley

profilbillede
  • #10   23. jan 2017 Jeg har aldrig fundet tænder fra nogle af de andre hunde - men fra Zeven fandt jeg 4-5 stykker rundt omkring i huset.
    Der er både fortænder, kindtand og hjørnetand, men jeg har nu ikke planer om, at bruge dem til noget smiley

Kommentér på:
Hvalpetænder, hvad nu?

Annonce