484 visninger
|
Oprettet:
Hvalpetænder, hvad nu? {{forumTopicSubject}}
Som nogle nok ved har jeg leget professionel Høgh/ tandfe det sidste stykke tid og det har altså givet en god gevinst!
har fået en hvalpetand fra Uffe og to fra Bob
(håber selvfølgelig også jeg får hjørne tænderne når de er klar, bare en enkelt eller to!!! )
MEN hvad dælen gør jeg så nu???
hvad har i gjort?
kan jeg hænge dem i rammer, er det underligt???
Er så glad så vil så gerne gøre noget kreativt med dem
aug 2013
Følger: 10 Følgere: 73 Hunde: 3 Emner: 263 Svar: 7.763
mar 2016
Følger: 11 Følgere: 207 Hunde: 5 Emner: 56 Svar: 1.473
bortset fra Mogens (dem han fik hevet ud grundet hans paradentose, men var så dum at lægge dem på bordet så dem åd han da vi kom hjem
så synes det er virkelig smuk at begrave dem med tænderne!
men tænkte indtil den dag måske at hænge dem i en lille ramme? eller på en eller anden måde, få dem op så de er fremme, måske med nogle billeder af dem og så noget pels måske?
(har i forvejen sådan et lidt underligt tandhjørne hvor mine tænder står i fuld støbning fra før og efter jeg fik bøjle på)
Så tænkte på en eller anden måde at inkorporere det altså hænge en hylde op til mine tænder og så hænge deres i ramme eller lign. med billeder af dem?
ved ikke om det er for sært?
jan 2013
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 489
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.129
Min moster er guldsmed, så hun lavede en lille fatning med ring til kæde i guld. Det er en ret fin måde, synes jeg
mar 2016
Følger: 11 Følgere: 207 Hunde: 5 Emner: 56 Svar: 1.473
og så har jeg ellers bare tjekket munden flere gange om dagen, indtil tanden sidder helt skævt (sidder kun meget lidt fast) så har jeg fået dem til at bide i mine fingre eller reb lige ved tanden, så vupti er den enten i munden eller på gulvet og så har jeg bare snuppet den før de har nået at spise den hahaha
maj 2011
Følger: 9 Følgere: 14 Annoncer: 1 Emner: 3 Svar: 933
Jeg har tænder fra min ene hund, fordi han fik hjørnetænderne manuelt fjernet
Vi havde en anden hund, da han var hvalp, kom han hen flere gange og spyttede tænder ud - det var simpelthen så sødt, han kunne sidde og se helt forvirret ud og tydeligvis have noget som drillede i munden og når han så fik det løsnet, kom han hed og jeg skulle række hånden ud og så splut, lå der en tand
- Tror jeg fik 3-4 af hans tænder
Er ret sikker på at de nye ejere fik tænderne med
Men ellers har jeg aldrig fået tænder, da min yngste tæve skiftede tænder fandt jeg ingen
mar 2013
Følger: 2 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 1.401
aug 2007
Følger: 50 Følgere: 84 Hunde: 9 Emner: 524 Svar: 12.759
Der er både fortænder, kindtand og hjørnetand, men jeg har nu ikke planer om, at bruge dem til noget
Hvalpetænder, hvad nu?