{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Mus i stuen {{forumTopicSubject}}

Ja Godmorgen siger jeg bare, så er vi kommet på landet

Vi stod op gik ned for at sætte morgenmad frem mine to yngste og så mig - lukkede først lige hundene ud........så lød der et højt råb inde fra stuen fra Kian (den yngste) "MOOOAAAARRRRRR der er en mus på gulvet" Argh tænkte jeg bare, de tager (forhåbentlig) pis på mig - men nej, det gjorde de ikke, derinde mindt på gulvet sad en lillebitte markmus, helt stille........Kian var begyndt at løbe rundt og snakke om fluesmækker, tænkte ikke lige videre over det da, havde mere travlt med at finde noget jeg kunne vippe musen op i så den kunne komme ud igen.

Jeg finder en skål i køkkenet, imellemtiden har jeg lukket hundene i da der regner frygteligt udenfor.
Lige som jeg kommer ind i stuen igen, så når jeg lige og se at Kian svinger musen sådan en med sin futsko, ikke bare lige klask....nej SMAK .......... <i>"Kian"</i> når jeg lige at sige, og ind mellem mine ben kommer Coco, snupper musen og ind i hendes kasse med den, 2 sek. efter er musen væk........

Det hele går simpelthen så hurtigt efter den får en med futten at jeg slet ikke når at reagere på noget som helst - står bare der med alle mine talenter

Kian, hvorfor slog du musen med futskoen?
"Fordi jeg ikke kunne finde fluesmækkeren"

Godmorgen til jer også....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mus i stuen
Kommentér på:
Mus i stuen

Annonce