{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
342 visninger | Oprettet:

En god debat... {{forumTopicSubject}}

Mine tanker har rumsteret baggrund af tidligere tråde omkring kliker og hårde kerner. Jeg ved intet om disse grupper og det er også irrelevant da det ikke er det denne tråd handler om, men disse tråde har som sagt sat mine tanker igang omkring det at debattere, og hvem jeg egentlig selv er enig / uenig med når der debatteres.
Jeg er ikke rigtig kommet frem til facit der hedder, at X er jeg altid enig med og Y altid uenig med.
Men Jeg holder meget af at debattere med Lise Ø som jeg synes altid har nogle spændende vinkler på det at holde hund, og har ved gode og holdbare argumenter flere gange fået mig til at ændre synspunkt. - Tak for det Lise Ø
En anden jeg har stor glæde af at debattere med er MGP, som jeg må siges rigtig mange gange er i opposition til, men det er en fornøjelse at skulle finde mine modargumenter frem og vende og dreje et synspunkt hvis jeg er uenig. Og mange af de emner hun har bragt op i forum har da fået mig til at tage stilling hvilket jo altid er sundt. Også stort tak til MGP disse to er nok dem som har været mest markante når jeg deltager i tråde, men mange andre har da også medvirket til at gøre en debat for interessant og vedkommende.
Stort tak til jer alle - ingen nævnt og ingen glemt.

Denne tråd er blot udtryk for nogle tanker jeg har gjort mig, og har du noget at tilføje skal du være mere end velkommen til at skrive dem her.

/ Trine

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En god debat...
Kommentér på:
En god debat...

Annonce