772 visninger
|
Oprettet:
13. dec 2010 Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.703
Brækkede arm på hundelufter {{forumTopicSubject}}
http://folketidende.dk/112/Braekkede-arm-paa-hundelufter/artikel/408040
Håber godt nok at de finder ham !! Hvordan kan man "finde på" at brække armen på en, der bare prøver på at beskytte sin hund ?
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 7 Emner: 39 Svar: 1.483
jan 2006
Følgere: 87 Hunde: 5 Annoncer: 1 Emner: 367 Svar: 14.844
Tiden er desværre vokset lidt fra "min hund er rar og kunne aldrig drømme om at gøre noget" .... trist ...
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 32 Hunde: 4 Annoncer: 6 Emner: 74 Svar: 4.137
Jeg sparkede dog ikke hans hund, som han påstod, men blokerede blot for den med benet, så den ikke kunne komme til min.
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 940 Hunde: 8 Emner: 354 Svar: 8.059
jul 2013
Følger: 3 Følgere: 103 Hunde: 2 Emner: 90 Svar: 970
sep 2008
Da sagen var omme og han var blevet dømt skyldig, farede han ud af retslokalet, mens han kastede edder og forbandelser i min retning. Anklageren spurgte om hun skulle følge mig til bilen, hvilket jeg takkede ja til, situation taget i betragtning. Hans forsvarsadvokat som overhørte samtalen, sagde at han(den dømte) kun havde det i munden. Jeg er så ikke helt klar over, om det så ikke var samme retssag vi deltog i, for der var den tiltalte lige blevet dømt for ikke kun at have det i munden... ja, man undres.
Det skal lige sige at der også frem lå lægelig bevis for, at jeg var blevet slået.
sep 2008
Men jeg er også så stædig at jeg heller ikke ville have at han skulle "bestemme" hvor jeg gik tur. Men inden jeg gik i det område, jeg var altid sikker på, at jeg havde strøm på min telefon. Lidt konsekvenser har det også haft for mig, for siden dengang har jeg aldrig luftet hunde uden at have min telefon på mig, det gjorde jeg ellers ofte før, for at have helt ro og bare slappe af og nyde naturen.
De gange jeg "mødte" ham efterfølgende, ændrede jeg retning langt før vi overhovedet kom i nærheden af hinanden, nogle gange tror jeg ikke engang at han nåede at se mig, men jeg var jo på mærkerne og scannede terrænet.
sep 2008
jun 2010
Følger: 42 Følgere: 61 Hunde: 11 Emner: 383 Svar: 3.511
En ambull- fyre er vel midt i tyverne. Hunden er ALTID isnor men han har virkelig problemer.med at holde den og vælger at sparke den, råde og sprog af den eller sætte den kvælerkæde lige bag ørene og løste hundens forben fra jorden og gå med den sådan
En Amsraff: Aldrig fri, ejeren hiver og rykker i den og giver den og jeg har to gange set ham.prøve at lokke en kattekilling over og beordre hunden til at 'ta den!'. Ejeren er en midaldrende man der taler dårligt dansk
En Staff: Ung fyr der har den og han kan på ingen måde kalde den til sig. Jeg har flere gange måtte flå.min lille kat (i snor) op og dette er grunden til jeg måtte lade min kat flyte op til mine forældre der har lukket have
En anden lille staff: Ejeren er en ung fyr og han VIL gå med den fri alle steder hvilket resulterer i at hab råder og sktiger meget af den, tager fat i den, hiver i den osv.
En ambull amstaff type: Ejers af en yndre mand som ryger masser af hash og drikker en del. Jeg har to gange set ham have så hårdt fat i den og smide den om på ryggen imens den skreg.
Som sagt jeg har intet imod racerne eller hundetyperne men hundeejere der opfører sig sådan kan jeg bare ikke snuppe og her ude er det desværre meget iøjnefaldende at sådanne hundetyper ofte tilfrætter uduelige hundeejere. Men ja vi ved nok alle godt hjem der bærer en stor del af skylden for de sidst nye forbud med visse racer mm.
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.703
Brækkede arm på hundelufter