{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
393 visninger | Oprettet:

Dyresex, lovligt eller ikke lovligt?? {{forumTopicSubject}}

jeg læste, her til aften, avisen 24timer. i den avis står der at dyresex formegentlig bliver ved med at være lovligt herhjemme i danmark. man kan også læse om det inde på tv2.dk, og så søge under dyresex, så kommer der flere artikler.
jeg begyndte næsten at græde, da jeg læste avisen. der står i loven, at det er tilladt at have sex med dyr, så længe man sørger for at dyrene ikke lider nogen skade, eller svige i samlejet. fy for satan, siger jeg bare. desuden er det umuligt og vide om dyrene lider skade, for de kommer ikke til dyrlæge. en dyrlæge, siger nemlig i artiklen, at det aldrig bliver bekræftet om dyrene har det godt. og hvorfor skal det lige være anderledes med dyr, end med mennesker?? det er jo ikke lovligt at prostituere dig selv herhjemme, men hvis du lige mangler et par 1000 kr. så er det helt okay at lade din hund, får, gris eller hvad du syntes, blive pulet af en eller anden vammel stodder, som tydeligvis har en fejl i hjernen!!
jeg ryster helt ved tanken om de stakkels dyr, der lider indre skader fordi vore regering ikke vil forbyde dyresex.. jeg håber ikke jeg er den eneste her, som syntes vi skal gøre et eller andet! jeg har selv lige skrevet en mail til dyreværnet, for at høre om de ikke kan gøre noget mere for at forbyde det her. håber vi er flere i samme båd!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyresex, lovligt eller ikke lovligt??
Kommentér på:
Dyresex, lovligt eller ikke lovligt??

Annonce