381 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Natalie og banden
Natalie og banden
Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 55

Er det muligt at låne/leje en agility bane? Er det muligt at låne/leje en agility bane?

Overskriften siger det hele.
Jeg har undret mig over det i et stykke tid, og synes ikke rigtigt jeg har kunne finde noget svar på nettet. Måske har jeg søgt på det forkerte?
Men er der nogle herinde der ved om det er muligt at låne/leje en agility bane? I såfald, er der så nogen der kender et sted i århus eller omegn?
Jeg har længe gerne ville træne noget agility med Freja da hun er meget ivrig efter at træne. Vi har trænet en masse balance, spring mm., men jeg vil gerne prøve at have en ordentlig bane til dette, og da jeg ingen have har, har jeg ikke mulighed for at gå ud og købe redskaberne til at øve herhjemme.
Derfor vil jeg utrolig gerne vide om der findes opsatte baner eller lignende smiley

Gode råd mm. er selvfølgelig også velkomne smiley

Jakob Kjeldbjerg måtte aflive hunden
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af koblingsdåser til armatur 1.200 kr.
  • Nedringning og bort skuffelse 30.000 kr.
  • Ukrudt 600 kr.
  • Bathroom Drain Unblocking Needed 1.050 kr.
  • Badeværelset afløb tilstoppet 960 kr.
  • Udskiftning af tagrende 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det muligt at låne/leje en agility bane?
  • #1   28. mar 2017 Det bedste er at starte på et hold, så du ikke overbelaster hunden, du lærer at styre/guiden hunden korrekt, og du har nogen til at hjælpe og overse træningen.

Lige agility ville jeg ikke begynde at træne selv, medmindre jeg var uddanner instruktør eller havde tilsvarende kompetencer :)Jeg tænker også, at det er derfor, det er svært at finde et sted at låne - fordi klubberne nok helst ser man går til træning. smiley

• #2   28. mar 2017 Det også mere for at se om det rent faktisk ville have hendes interesse til en start. Hvis det har vil jeg nemlig lige præcis gerne starte op på noget hold med hende, men jeg har bare så få penge at det for mig er ekstrem fjollet at smide mine penge efter noget hvis ikke det er noget hunden gider smiley
    Det er lidt derfor jeg utrolig gerne ville have noget at prøve det af med inden jeg giver mig i kast med mere smiley

• #3   28. mar 2017 Fuldkommen enig med Milla
    Mange steder kan man komme og træne med en enkelt gang eller to inden man skal melde sig til og betale, så kan du se om det er noget for dig.

• #4   28. mar 2017 Anni - Jamen det lyder jo fantastisk. Den info har jeg bare ikke lige kunnet finde smiley
    Du skulle ikke tilfældigvis kende nogle steder i århus eller tæt på? smiley

• #5   28. mar 2017 Kender ikke nogle steder i/omkring Århus.
    Men du kan vel google dig til nogle steder og så ringe til dem og forhør dig.

• #6   28. mar 2017 DKK har agility i Åbyhøj,og det er for alle,der går jeg. Søg på DKK Viby :0)

• #7   28. mar 2017 Tusind tak Pia smiley
    Ved du om de lader en prøve af før man skal betale for at gå på hold? smiley

• #8   28. mar 2017 Natalie tror nærmest ikke der er et sted, som ikke vil lade dig prøve først. Ring dog bare og sig du godt kunne tænke dig at prøve det, for at se om det er noget for jer smiley

• #9   28. mar 2017 Desuden er det sandsynligvis dyrere at leje en bane..

• #11   28. mar 2017 tusind tak for svar:)
    Jeg må få kigget på det smiley

• #12   28. mar 2017 Jeg mener at InDog hallen i Viborg har agility udstyr. smiley

Kommentér på:
Er det muligt at låne/leje en agility bane?

Annonce