Er det muligt at låne/leje en agility bane? Er det muligt at låne/leje en agility bane?
Overskriften siger det hele.
Jeg har undret mig over det i et stykke tid, og synes ikke rigtigt jeg har kunne finde noget svar på nettet. Måske har jeg søgt på det forkerte?
Men er der nogle herinde der ved om det er muligt at låne/leje en agility bane? I såfald, er der så nogen der kender et sted i århus eller omegn?
Jeg har længe gerne ville træne noget agility med Freja da hun er meget ivrig efter at træne. Vi har trænet en masse balance, spring mm., men jeg vil gerne prøve at have en ordentlig bane til dette, og da jeg ingen have har, har jeg ikke mulighed for at gå ud og købe redskaberne til at øve herhjemme.
Derfor vil jeg utrolig gerne vide om der findes opsatte baner eller lignende
Gode råd mm. er selvfølgelig også velkomne
jun 2014
Følger: 3 Følgere: 95 Hunde: 2 Emner: 344 Svar: 3.110
Lige agility ville jeg ikke begynde at træne selv, medmindre jeg var uddanner instruktør eller havde tilsvarende kompetencer :)Jeg tænker også, at det er derfor, det er svært at finde et sted at låne - fordi klubberne nok helst ser man går til træning.
sep 2016
Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 55
Det er lidt derfor jeg utrolig gerne ville have noget at prøve det af med inden jeg giver mig i kast med mere
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 38 Emner: 193 Svar: 10.575
Mange steder kan man komme og træne med en enkelt gang eller to inden man skal melde sig til og betale, så kan du se om det er noget for dig.
sep 2016
Du skulle ikke tilfældigvis kende nogle steder i århus eller tæt på?
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 38 Emner: 193 Svar: 10.575
Men du kan vel google dig til nogle steder og så ringe til dem og forhør dig.
aug 2011
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 16
sep 2016
Ved du om de lader en prøve af før man skal betale for at gå på hold?
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 4 Hunde: 4 Emner: 58 Svar: 731
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 4 Hunde: 4 Emner: 58 Svar: 731
sep 2016
Jeg må få kigget på det
maj 2004
Følger: 10 Følgere: 15 Hunde: 5 Emner: 78 Svar: 2.549
Er det muligt at låne/leje en agility bane?