Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Wulfsblut foder?
  • #1   2. apr 2017 Jeg bruger varianterne Hunters Pride, Wide Plain og Western Cape.

Min hund er super glad for det, og får det som supplement til BARF. smiley

Jeg køber det hos Tiierisch.de. smiley Er simpelthen for nærig til, at give så meget for det her i DK. smiley

• #2   2. apr 2017 Mit svar er det samme som Gitte s smiley
    Vi er super glade for fodret, og det køre også her som supplement til råt smiley

• #3   2. apr 2017 Jeg gjorde for en del år siden og var meget tilfreds smiley
    Og ja, køb det hjem fra udlandet af, priserne her i DK er sindssyge.

• #4   2. apr 2017 Men i har ikke givet det rent altså kun rent wulfsblut?
    Det er nemlig tænkt til min fransk bulldog.

• #5   2. apr 2017 Jo? Det er jo et tørfoder som alle andre

• #6   2. apr 2017 Er meget tilfreds med Wolfsblut (det gør mine FB også) - køber via Tyskland - kan ikke huske hvad hjemmesiden hedder. Koster ca 100 euro for 15 kg inkl fragt.

• #7   2. apr 2017 J.M.P Har du mulighed for evt at finde ud af hvor du plejer at bestille fra? smiley Synes ikke rigtig jeg kan finde nogen steder så billige.

• #8   2. apr 2017 Tak, har nemlig lille Loui på 10,5 uge han får kingsmoor lige nu, men er sådan i tvivl om han Mave kan klare det foder nemlig.

• #9   2. apr 2017 Har din hvalp fået Kingsmoor hos avler også?

For ellers kan det være lidt stress over, både at være blevet flyttet fra moderen af og et foderskifte oveni.

• #10   2. apr 2017 Når ja, kan selvfølgelig godt være. Er min første hund, og han er som sagt kun 10,5 uge. Hvor mange gange "bør" en hvalp være ude og lave? Nej, hun gav den skyttens voksen foder opløst i vand. smiley

• #11   2. apr 2017 Ja, selvfølgelig! Det er https://www.healthfood24.com/ smiley Vi plejer at vælge forskellige variationer (i 2 kg poser) og blander dem sammen. Stor succes hos hundene smiley

Dog laver de 'stort' lidt oftere i forhold til andre hunde, vi kender - men det er ikke et problem så længe deres pels er superfin og at de spiser med stor tilfredshed.

• #12   2. apr 2017 Jeg er SÅ vild med Wolfsblut til min hund.
    Har prøvet andre fodermærker til ham tidligere, som jeg ikke synes fungerede særlig godt. Det værste var Olivers hundefoder, det fik han blodig diarre af indenfor en uges tid efter han var 100% kørt over på det, trods trods langsom overgang. Prøvede det 2 gange for at se om det var et tilfælde, men samme resultat hver gang på samme tidspunkt.

Efter jeg skiftede ham over på Wolfsblut har han aldrig haft maveproblemer. Han får Wild Pacific som basis og så skifter jeg imellem de øvrige smags varianter. Hans output er de samme samme fine pøller hver eneste gang, og de er ikke særlig store = input i hovedenden er større end output i bagenden = ikke en masse overflødig spild i foderet. Det er kun hvis det er meget varmt når han er med på ferie til Italien, at pøllerne bliver lidt bløde.

Han startede på det inden han blev kastreret, og får samme mængde efter han er blevet kastreret uden at han er blevet fed. Alle måltider bliver vejet og jeg kan justere hans vægt ved blot at lægge et par gram til eller trække et par gram fra til hver måltid.
    Veterinærsygeplejersken hos min dyrlæge, er imponeret over hvor slank og fast han er, til trods for at han er kastrat.

Til gengæld havde vi en labrador/weimaraner han, som ikke kunne holde vægten på det til trods for at vi hele tiden forøgede mængden. Han blev skiftet over på et andet mærke som virkede for ham.

Så prøv dig frem, se om det virker for din hund.

• #13   3. apr 2017 Tak for dit lange og uddybende svar! Synes det er så svært at finde ud af om man skal fortsætte på dette foder her eller prøve at skifte over på det andet.

• #14   3. apr 2017 Skiftede du ham direkte over på kingsmoore da du fik ham hjem?

• #15   3. apr 2017 Mille r: nej gjorde jeg ikke, hvorfor?

• #16   4. apr 2017 Det kan bare godt slå maven lidt i stykker hvis man laver et pludseligt foderskift smiley

• #17   31. dec 2019 Er wulfsblut lavet på reelt kød eller biprodukter fra kød

• #18   31. dec 2019 Brugte kingsmoore pure kylling og var tilfreds men min hund fik allergi, overvejer kingsmoore hest men har fået af vide det er lavet på biprodukter og ikke reelt kød ,nogen der ved noget

Kommentér på:
Wulfsblut foder?

Annonce