{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

Kenneth S
Kenneth S
Tilmeldt:
19. maj 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Wulfsblut hunde foder til hvalpe og voksne {{forumTopicSubject}}

Goddag.

Jeg vil begynde og gå over på Wulfsblute hunde foder da jeg godt kan lide deres indhold i maden og deres forsklellige varianter,

MEN. jeg har både hvalpe og voksen hunde. så ville høre jeres erfaringer omkring det. går i tankerne med at køre på Pacific eller Wild Duck til dem alle, det der er et højprotein til alle aldre. eller skal jeg tage Peak Puppy til hvalpene og en Adult til de aldre.

Jeg har Huskyer og schæfere der er veldig aktive om morgenen og eftermiddags timerne

på forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Wulfsblut hunde foder til hvalpe og voksne
  • #1   18. sep 2013 Ville ikke være spor bange for at fodre med fx Wild Pacific eller en af de andre der er med højenergi i den sammen sætning.
    er der nok i wild duck?
    det afhænger jo af de voksne hunde, hvor aktive de er.


  • Kenneth S
    Kenneth S Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #2   18. sep 2013 Okay..

    Altså i Pacific er der 28% og i Wild Duck er der 21% så af dem skal det nok være Pacific indtil hvalpene er ved og være udvokset.

    og de er rimlig aktive de voksne, i den grad at de godt kan få lidt mere balast indenbords for deres aktivitet


  • #3   18. sep 2013 Tænker mere på fedtindholdet, der er 17% i WP og blot 9% i wd, hvad jeg synes er for lidt til hvalpe og aktive

  • #4   18. sep 2013 Jeg fodre aldrig med under 30 % til mine hvalpe.

Kommentér på:
Wulfsblut hunde foder til hvalpe og voksne

Annonce