{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

feedback til min hjemmeside {{forumTopicSubject}}

hejsa
i går lavede jeg min egen hjemmeside hvor jeg lægger noveller og romaner som jeg selv har skrevet op.
har allerede lagt noget op.
den er ret enkel og måske ser den ikke så spænende ud men det vil jeg jo gerne ændre på.
jeg vil rigtig gerne have lidt feedback til hvad jeg kan gøre bedre og/eller nogle gode råd. jeres mening vil hjælpe mig meget.
http://romanerognoveller.simplesite.com/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  feedback til min hjemmeside
  • #1   6. apr 2017 Aller først ..... det hedder ikke ..... " Her ligger jeg noveller og romaner jeg selv har skrevet op "
    Det hedder ... Her LÆGGER jeg noveller og romaner jeg selv har skrevet op ... smiley

• #2   6. apr 2017 tak for at fortælle mig det. Jeg ordner det med det samme. tænk at jeg ikke selv så det, men det er det man har andre til.

• #3   6. apr 2017 Lidt korrektur ville være godt.

Bengyndte
    At at
    For jeg min bror at se

Begyndt
    Prøv med ordet få.

Jeg må få en is. Der skriver man ikke jeg må fo en is, så derfor er det fÅr

Læser emma færdig senere smiley

• #4   6. apr 2017 glad for at du hvad hjælpe men hvis du har fundet stavefejl kan du så lige skrive hvor det er.

• #6   6. apr 2017 utroligt at der er så mange. Jeg har fået min dansk lærer til at læse den men han har ikke sagt noget. Ved til gengæld godt at der mangler stort bogstav mange steder. Problemet er at jeg kun har Wordpad, som ikke selv laver stort bogstav og viser ikke hvis man har lavet stavefejl.

• #7   6. apr 2017 du kan hente open office smiley
    Det er ligesom Word bare gratis smiley

• #8   6. apr 2017 tak smiley

• #9   6. apr 2017 Du skal have gjort lidt ved læsevenligheden. Det er en meget lang wall of text.

Brug afsnit.

Det gør meget for læsevenligheden.

• #11   6. apr 2017 Nu kender jeg lidt til heste og jeg ved godt at jeg ikke er målgruppen. Men den er lidt vel pladderromantisk, men egentlig en udmærket historie.

Få kopieret teksten over i open office, så kan du rette diverse småfejl smiley

Bliv endelig ved med at skrive, det er sådan alle forfattere starter smiley

• #13   6. apr 2017 Intet men jeg har lidt allergi over for de historier om at ingen har kunne ride eller tæmme lige den hest og tadaaa det kan hovedpersonin lige med det samme.

Ts du skal ikke blive ked af min kommentar, jeg er som sagt for gammel til den type historier smiley

Du skriver godt, der er plads til lidt forbedringer men det er det vi udvikler os ved, at forbedre os.

Så bare sving blyanten (ja så gammel er jeg ) og lad fantasien få frit spil

• #16   6. apr 2017 Flicka er god smiley

Måske mere ala jackie og misty.

Welsh Mountain pony der lige springer steaplecase jojo da og springene er jo slet ikke højere end hvad en wm pony kan være

• #17   6. apr 2017 jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke lige gider læse indholdet... så jeg vurdere udelukkende ud fra det visuelle indtryk når man kigger på siden.

Du bruger Comic Sans på forsiden - HOLD OP MED DET!
    Det er en hyggelig skrifttype... hvis man laver tegneserier eller inviterer til sin 7-årige søns fødselsdag. Men det er ikke en font der oser af seriøsitet.

Hvid baggrund og sort tekst på skærm, det er ikke rart for øjnene. Her ville jeg finjustere sådan at baggrunden lige er en anelse ikke-hvid... fonten ikke helt kulsort eller sådan noget. Bare så du ikke får kontrasten sort/hvid.

Match dine farver med design/baggrund... osse efter indhold.
    Når jeg ser dit baggrundsbillede, så tænker jeg 'hestepige'.... ikke noveller osv.
    Her ville jeg nok bruge et billede som mere lugter af 'her skriver jeg'.
    Og den grønne til menu og knapper matcher så slet ikke billedet. Den er iøvrigt alt for skarp i nuancen efter min mening.

• #18   6. apr 2017 Open office har skiftet navn til libreoffice. Andre har måske skrevet det, men ellers smiley

• #20   6. apr 2017 tak for alle de gode råd. Jeg vil gøre mit bedste for at følge dem.

• #21   6. apr 2017 En af de vigtige ting du kan have i mente, er at en hjemmeside aldrig er 'færdig'. Man skal hele tiden udvikle og forbedre den smiley

• #22   6. apr 2017 Liiiige en ting mere .... Jeg ville nok rette lidt på overskriften og bytte rundt på ordene............... og skrive.

Her lægger jeg noveller og romaner op , jeg selv har skrevet.

• #24   7. apr 2017 Anine: du er meget velkommen til at hjælpe til med min roman. Jeg glemmer bare ofte stort begyndelsesbogstav. Jeg er i gang med at øve mig på komma´erne men glemmer også dem. Så hjælp tagerjeg gerne imod.

• #26   7. apr 2017 Jeg blev også inspireret til at skrive lidt igen selv.

Jeg ved at hun sidder der. Inde under busken.
    Jeg ved også at hun ved, at jeg ved det. Kan mærke det på luften. Og så har den busk været vores hemmelige hule, dengang vi var mindre.

'Har du fundet hende?' råber anna. Luften bliver endnu mere spændt.

'Nej', råber jeg og ryster på hovedet. Det spændte omkring busken fordamper. Jeg løber tilbage til anna og merete.

Det er hvad jeg har indtil videre, tænker det bliver novelle om ny pige i klassen og mobning smiley

• #27   8. apr 2017 Lyder godt. vil da gerne læse den når du er fædig

• #28   8. apr 2017 Tak. Må se om den bliver færdig smiley

• #29   8. apr 2017 Mit umiddelbare forslag var, at få en beta på, og jeg kan se, at Anine har meldt sig.
    Det tror jeg bliver et supergodt samarbejde smiley
    Så kan du koncentrere dig om at skrive, og du har en at sparre med smiley

Det er sådan det foregår i Fanfiction-verdenen, hvor jeg tilbringer meget tid, og virkelig mange ender med, at få deres historier publiceret til bogserier (fx. Fifty Shades of Grey etc.). De får jo feedback på alt de skriver, og bliver på den måde kun dygtigere.

Jeg ved ikke hvor god du er til engelsk, men jeg kan se, at der også er skrevet fanfiction over fx. Heartland, som jo i hvert tilfælde er en hesteserie smiley
    Kunne måske give inspiration. Jeg ved ikke om der findes danske fanfictionsider ...

Kommentér på:
feedback til min hjemmeside

Annonce