{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund med i butikker
  • Helene P
    Helene P Tilmeldt:
    jan 2017

    Emner: 6 Svar: 19
    #2   29. maj 2017 Super! Og tak for svar : ))

  • #3   29. maj 2017 Men hav snor på smiley og af erfaring, bruger du flexline så hav den låst under HELE besøget smiley

    Ellers er alle velkomne i butikkerne..nåja, hvis der sker et lille uheld på gulvet, så sig bare til. Vi bliver ikke sure.tværtimod, så kan vi hurtigt få tørret det op, så der ikke bliver trådt i det smiley


  • #5   29. maj 2017 Jeg har sågar set en video med heste i en dansk dyrebutik ??

  • Helene P
    Helene P Tilmeldt:
    jan 2017

    Emner: 6 Svar: 19
    #6   29. maj 2017 Ja vi havde også snor på ham, han var meget optaget af personalet og gangen med hundemad : ))

  • #7   30. maj 2017 Bodhi bliver røvforkælet i begge butikker! Masser af opmærksomhed! Vores maxizoo har mad og vand stående fremme, som et "pitstop", så vær obs på det, hvis din hund har allergi eller er på særlig diæt. Vores petworld har vand fremme og giver luksus godbidder hos personalet, men de spørger om lov først! (Klart den fedeste model af de to, synes jeg)

  • #8   30. maj 2017 Det må de godt smiley

    profilbillede
  • #9   30. maj 2017 Min to eeeelsker at komme i Maxi Zoo smiley Når de kommer med derud bliver jeg nærmest slæbt ind i butikken: En hel butik med nogle vældig søde mennesker der nusser og klapper og giver godbidder, hylder med godbidder, hylder med mad, hylder med bamser og bolde - whats not to like smiley

  • Albusandme
    Albusandme Tilmeldt:
    aug 2016

    Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 245
    #10   30. maj 2017 Det må de gerne. Også i Bonnies dyrecenter. Albus æææælsker det. Og af en eller anden underlig grund, snuser han bare til alle godbidderne i hans højde smiley jeg troede ellers at jeg skulle slås med ham får at forhindre at han spiste dem. Men et eller andet må jeg have gjort rigtigt.

  • #11   30. maj 2017 Thyson hyler og hopper rundt så snart vi nærmer og en maxi zoo eller en petworld

Kommentér på:
Hund med i butikker

Annonce