{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
387 visninger | Oprettet:

Mmmm mine hunde dufter jo dejlig :-) {{forumTopicSubject}}

Jeg har så tit oplevet at folk rynker på næsen og siger puuuhaaa den lugter jo af våd hund eller endnu værre AD DEN LUGTER AF HUND, men som så mange gange før sidder jeg her med hovede begravet i Nemo´s dejlige varme, lange bløde sorte pels og snuser og hygger. Når jeg nu sidder sådan kan jeg ikke lade være med at smile lidt, for ved i hvad?? Mine hunde dufter endelig, når jeg tænker mig om ALTID godt. Duften minder mest af alt som en blanding af skyllemidel, dejligt varmt som når man vågner i dynen om morgenen også helt specielt af mine hundes helt egen lugt smiley også kan jeg ikke lade være med at smile lidt for mig selv og blive blød om hjertet, for denne duft det er den bedste i verden.... Så "HAR DU DUFTET TIL DIN HUND IDAG?"

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mmmm mine hunde dufter jo dejlig :-)
  • #1   7. dec 2006 Ligger med næsen begravet i mine hver dag.

Elsker deres duft.........

• #2   7. dec 2006 jeg synes også Vanni dufter - i hvertfald for det meste, bare ikke når han har rullet sig i et eller andet, og her behøver jeg vel ikke skrive hvad smiley

• #3   7. dec 2006 Jeg kan godt lide lugten af hund, også våd hund, det generer mig ikke.... det er lige som hestestald, det er der mange der væmmes, men det kan jeg også lide....

Især kan jeg lide at lugte lidt til Divas tæer når vi putter på sofaen, hehe....

Jeg er skam ingen duft racist der kun kan lide "pæne" dufte smiley

• #4   7. dec 2006 ja min næse kan ikke så godt lide "duften" af våd hund *G*

• #5   7. dec 2006 JA!! det har jeg da ti'vær'ti'fald...

Moniques duft ændrer sig sjovt nok i løbet af året, foråret og sommeren er klart den bedste duft, men hun stinker på ingen måde af sur gammel hund, på noget tidspunkt af året..*gg*

• #6   7. dec 2006 Jeps, vi begraver dagligt snuderne i Sakkis duft af frisk luft og baby...er da total afhængige.. *G*

• #7   7. dec 2006 Nu arbejder jeg jo med hunde til dagligt og tør derfor udtale mig sådanne: Lad mig dufte til din hund og jeg kan sige hvordan du er ;-P Ha Ha, nej men hver hund har sin duft og duftene dufter af os og dens omgivelser -og lidt a den selv (de må de næsten for selv m to hunde kommer fra samme hjem kan de godt dufte forskelligt). I min duftning af hunde og de mange søde hvalpe jeg har glæde af hver dage har jeg erfaret speciele efekter som kan sige lidt om hunden **GgG**
    Vi har en lille laber´ han hvalp som dufter af parfume i hovede, det er en hund der bliver krammet og kysset og kælet, han er en hænge trold og kan li kontakt, vores laber´ tæve lugter af skylle middel, hun er en mødel hund og sover helt sikkert i sengen om natten, jeg kender en blanding som går i en stald, han lugedligt at hø..... synes faktisk det er meget spændene.... **GgG** det følels nu godt at bruge sin snude smiley

• #8   7. dec 2006 *Maria & Kim - Kom nu frost og sne *

Indrømmet, jeg har også duftet til mine hundes poter, duften er anderles varm end på resten af kroppen også synes jeg faktisk at nemo´s pote dufter skøøøønt **GgG**

• #9   7. dec 2006 Ja jeg har duftet til min søde emsy idag...........hun lugter ikke, hun dufter;o)

Tror hun dufter af skyllemiddel, creme, kødben og lædersofa...........skøøøøn blandning............lige som hende selv *GG*

• #10   7. dec 2006 Sussi

Hi hi, det dufter som om din hund lyder dejlig smiley

• #11   7. dec 2006 Det er i hvert fald umuligt at bevare sit dårlige humør, når man står møgtræt op til en blæsende kold og våd morgen, når ens vapser kommer drønende op i hovedet på én, så man kan kramme dem og dufte deres varme. Det er lidt som at putte med en baby. Man bliver sågu da helt øm og blød indeni. Så kan man kun få en god start på dagen.

• #12   7. dec 2006 Bølle har rullet sig i en lort i dag, så den skal vist ikke have nogen snusetur! smiley

Kommentér på:
Mmmm mine hunde dufter jo dejlig :-)

Annonce