{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.023 visninger | Oprettet:

Helene P
Helene P
Tilmeldt:
15. jan 2017
Emner: 6 Svar: 19

Opkast {{forumTopicSubject}}

Min hund vækkede mig med at pive, som han plejer om morgen.
Men da vi kom ud gik der ikke lang tid før han brækkede sig, og det der kom op ligende noget mælke vælling, eller en meget tynd hvid grød.
Han gik videre rundt i haven hvor han tissede og lavede stort, intet anderledes der.
På vej tilbage kastede han så op igen, denne gang noget hvidt skum.
Nogen der har oplevet det før?
Men nu ligger han igen i sin kurv og sover roligt

Billedet er taget efter jeg har været inde med huden og lige fundet min telefon.
Det er der hvide "skum"

Vi troede først det var mavedrejning men det har han ikke andre symptomer på.
Og vi vil selvfølgelig ringe til dyrlægen så snart de lukker op.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opkast
  • #1   30. jun 2017 Tænker han måske har haft lidt kvalme.

    Skummet kommer ofte fordi maven nu er tom smiley

    Hvis han opføre sig helt som han plejer, ville jeg se det an.


  • Helene P
    Helene P Tilmeldt:
    jan 2017

    Emner: 6 Svar: 19
    #2   30. jun 2017 Det gør han, han ligger bare i sin kurv og snorker : )
    Men tak for svar!


  • #3   30. jun 2017 Jeg tror ikke, I behøver være bekymrede og jeg ville personligt ikke selv ringe til dyrlægen, når han ikke har det værre end han har det.

    Hvis det fortsætter eller han bliver dårligere, ville jeg ringe. Men indtil videre ville jeg se tiden an. Oftest går det over af sig selv igen - lidt ligesom når vi selv eller vores børn kaster op smiley


  • Helene P
    Helene P Tilmeldt:
    jan 2017

    Emner: 6 Svar: 19
    #4   30. jun 2017 Det er også det vi er kommet frem til, og tak for svar : )

  • #5   30. jun 2017 Ziva kastede op i sidste uge, og havde fat i dyrlægen for at vide om det var en bivirkning ved medicin og om jeg måske skulle stoppe med den, men dyrlægen var også på jeg bare skulle give det tid. Hun anbefalede udkogte ris og kyllingekød. Det skulle være rigtig godt for maven.

  • Helene P
    Helene P Tilmeldt:
    jan 2017

    Emner: 6 Svar: 19
    #6   30. jun 2017 Ja vi har også hørt om ris og kylling kan være vi gør det når han skal have mad næste gang, men i hvert fald har han fået det meget bedre. Han er begyndt at prøve og æde vores sko igen smiley
    Og tak for svar!


  • #7   30. jun 2017 Ja, når du finder kuren på skoene, så tøv endelig ikke med at sige til smiley De eneste der er freddet herhjemme er mandens sikkerhedssko - hun prøver, men de er godt nok lidt tunge at løbe afsted med.

  • Helene P
    Helene P Tilmeldt:
    jan 2017

    Emner: 6 Svar: 19
    #8   30. jun 2017 Haha nej det nok ikke helt let, vi har altid fjernet vores sko så han ikke kunne nå dem. Men nu har vi sat dem frem så han lære at han ikke skal bide i dem selvom de står fremme, men det skal han som sagt lige lære smiley

  • #9   30. jun 2017 Jeg har fjernet dem jeg ville blive ked af, og så har vi et par gamle h2o'er og et meget gamle løbesko og stå fremme, og manden glemmer tit hans sikkerhedsko. Indtil videre slæber hun bare rundt på dem, og udviser ingen tegn på at ville ødelægge dem. Men hun skal lige være et års tid før jeg tør lade 'gode' sko stå nede. Men vores gamle labradorer hentede også altid en svedig sko og tog med op i kurven for at sove op af den

  • #10   30. jun 2017 Jeg ville undre mig over den farve hvis det var mig.

    Hvis vores hund kaster op, så er det fuldstændigt karrygult, som i første gang jeg så troede jeg han havde spist maling, medmindre det er mad han kaster op, men det er normal farve siger de kloge.

    Hvidt har jeg dog også set nogen få gange fra nogen af mine hunde.

    Men igen, fordi en hund kaster op et par gange, det ville jeg tage stille og roligt. Bliver det ved, så ville jeg smutte til doktoren.


  • Helene P
    Helene P Tilmeldt:
    jan 2017

    Emner: 6 Svar: 19
    #11   30. jun 2017 Også vores plan Martin, vi var også ved at ringe til dyrlægen men når han nu er "tilbage" til sit gamle jeg venter vi lidt, men helt sikkert hvis der sker igen i den nærmeste fremtid så bliver han tjekket : )
    Og tak for svar!


Kommentér på:
Opkast

Annonce