379 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
ØV hvor er jeg skuffet :o( ØV hvor er jeg skuffet :o(
Jeg havde bare sådan glædet mig til at se Nicki's hvalpe i dag, vi skulle ha' holdt et lille træf ude i skoven med Nicki, Ronja ( moren ) og så de to drenge som Nicki og ronja fik sammen i sommers.
Den ene meldt fra pga sygdom ( det er jo en ærlig sag som man ikke selv er herre over ), men den anden drukkede slet ikke op, så der stod vi så med Nicki og Ronja. Vi gik en dejlig tur i skoven hvilket var super hyggeligt, men det var da noget skuffende når nu vi var der for at se hvalpene. Nicki og Ronja kan nærmest ses til dagligt hvis det skulle være.
SUK hvor er jeg skuffet :o(
0 synes godt om
jan 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.493
Det mindste man kan gøre, det er dælme lige at give besked...øv altså :o(
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
sep 2004
Følger: 57 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 643 Svar: 3.041
Det er jo fair nok med den ene, de var jo blevet syge, og det kan man jo ikke gøre for, men det er bare træls at de andre bare blev væk. Vi ventede på dem i ½ time, og prøvede at ringe til dem. Jeg sendte også en sms som ikke blev afleveret, den er afleveret nu, men har stadig intet hørt, synes sådanne noget er så taveligt
jan 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.493
Jeg synes det er ubehøvlet ikke at give besked, det ville tage dem 2 sek at sende en sms hvis de ikke gad at ringe. Men jeg er spændt på om du hører fra dem, og hvilken "god" undskyldning de kommer med.
ØV hvor er jeg skuffet :o(