686 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Engelsk hjælp.. Giver beløn. Engelsk hjælp.. Giver beløn.

Hejsa og godaften alle hunde-elskere smiley
Nu skal jeg liige spørge jer "kloge-hooveder" om hjælp smiley
Ja, jeg skal skrive et lille julekort til en på engelsk. Det skal derfor liige siges at dette ikke har noget med lektier af gøre.. Jeg håber I vil hjælpe mig, og der gives stemme i udf til dem som hjælper + karakter smiley (håber det kan lokke jer lidt) Jeg bliver meget glad for jeres hjælp. Det skal bare oversættes smiley Håber I vil hjælpe en fortabt pige smiley Her er det:

Kære ----
Det kan tænkes at du først åbner gaven før jul, selvom du virkeligt skulle havdet åbnet den på selve juleaften. Men det gøre ikke noget. . Men jeg ved at denne gave jeg giver dig betyder ikke så meget som den gave du gav mig d. 23 Oktober: Den dag jeg mødte dig - det er den bedste gave jeg nogensinde har fået og jeg er meget taknemlig for at fremtiden har givet mig sådan en god ven som dig. Jeg ønsker dig en glædelig jul og en god dag af hele mit hjerte.

.............
Jeg ved godt at det er meget, men jeg lover højt og helligt at give de belønninger , da det er vigtigt for mig at I hjælper. smiley

Kh Patricia.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Engelsk hjælp.. Giver beløn.
  • #1   11. dec 2006 Svært at oversætte direkte - da engelsk har en noget anden ordstilling - samt at du gentager lidt nogen steder - men måske du kan bruge dette -
    Det er noget om skrevet - meeen - ss -

Dear ….

You might open this gift before christmas eve, even though you ought to open it as a christmas present. – Sweety – it´s all right.
    I now that this specific gift, will never be as speciel as the one you gave me on the 23. of october – The day We met – That´s the best gift ever, - and i´m forever greatfull that life has given me friend like you.
    I wiss you a Merry Christmas – Hope from the buttom of my heart that you will have a Glorius day

• #2   11. dec 2006 A friend like you -

En fejl havde lige sneget sig ind -

• #3   11. dec 2006 Dear ….

You might open this gift before christmas eve, even though you ought to open it as a christmas present. – Sweety – it´s all right.
    I know that this specific gift, will never be as speciel as the one you gave me on the 23. of october – The day We met – That´s the best gift ever, - and i´m forever greatfull that life has given me a friend like you.
    I wiss you a Merry Christmas – Hope from the buttom of my heart that you will have a Glorius day

• #4   11. dec 2006 maange tak smiley sååh ska der "belønnes" smiley smiley

• #5   11. dec 2006 er taknemlig for at der er sådan nogle søde og hjælpsomme mennesker herinde smiley 1000 tak, og glædelig jul til jer osse smiley

• #6   11. dec 2006 Kære ----
    It is possible that you open this gift before Christmas, even though you were really supposed to open it on Christmas eve. But that's okay . But I know that this gift does not mean as much as the one you gave me on October 23rd.: The day I met you - which was the best present I have ever received, and I am very grateful that the future has given me as good a friend as you. I wholeheartedly wish you a merry Christmas and a great day

• #7   11. dec 2006 Kære skal self være Dear

• #8   11. dec 2006 okay. mange tak alle sammen smiley

Så behøver jeg ikke mere hjælp smiley

• #9   11. dec 2006 Heart .

Okay det var der mange der gerne ville hjælpe med *GG*

Kommentér på:
Engelsk hjælp.. Giver beløn.

Annonce