{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jer med minibiler og mellemstor hund
  • #4   29. jul 2017 Vi har en Skoda citigo og hvid schæfer på 36 kg. Hunden er i bagage rummet, dog ikke i bur.

    profilbillede
  • #5   29. jul 2017 Up hvor Junior er i bagagerum ... også uden bur. Det er ret dybt, og synes størrelsen er fin til ham.

  • #9   30. jul 2017 Jeg lånte en Fiat 500 i et par dage, og jeg synes godt nok den var dårlig indrettet, selv til en lille lab.
    Bagagerummet kunne hun muligvis fysisk være i, men hun ville være tvunget til at skulle ligge ned, for bagsæderne var så skrå, at bagagerummet blev meget smalt øverste.
    Hun ville derfor ikke kunne sidde op eller vende sig, og det synes jeg ikke er ordentlige vilkår.

    Bagsæderne kunne kun ligges ned, hvis man tog forsæderne en god bid frem, og sæderne kunne kun ligges skråt ned, så det var ikke til meget hjælp. Både hund og bagage ville jo rutsje ned, hvis man lagde noget der.

    Den eneste mulighed var derfor sele på bagsædet - hendes bur kunne man heller ikke få ind, da der kun var tre døre smiley

    Hvis du vil have en mini bil, så vil jeg helt klart anbefale, at bagsæderne kan ligges helt lige ned, ellers får man ikke rigtig glæde af det.
    Ellers er der også rigtig mange fine biler, der lige er 30-40 cm længere, og stadig til en billig penge - i længden bliver man super glad, for lidt ekstra plads smiley


  • #13   30. jul 2017 Tusind tak for feed back !

    Hyundai lyder som en god mulighed- når sæderne kan ligge helt plan.

    I Polo: er der stadig bagsæder ? For det ser stort ud det bagagerum!


  • #16   30. jul 2017 Jeg ville nu ikke betegne en polo som en mini-bil.. Den er ret stor ift minibilerne.

    Jeg har selv en i10 som jeg er enormt glad for! Har dog ikke en mellemhund, så kan ikke udtale mig om det aspekt. Coco sidder i sikkerhedssele på bagsædet, hvilket fungerer perfekt for os. smiley


  • #20   1. aug 2017 Har lige været ude at kigge på en I10. Sæderne kan ikke lægges helt ned, måske der er forskel på årgange og modeller.

    Men der kan ligge en Jackpot bag i, uden problemer. Så det er i overvejelse!


  • #21   1. aug 2017 Vi har købt en Up og lagt det ene bagsæde ned. Det bliver helt plant og det passer perfekt til et Artfex str. M med læssekant. Her vist med Robin i. smiley

    profilbillede
Kommentér på:
Jer med minibiler og mellemstor hund

Annonce