{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Dumme kvinde ! {{forumTopicSubject}}

Nu skal i høre...

I går da min kærste og jeg var på vej hjem. Gik vi ind over en parkeringsplads ved silvan. Der kommer en bil med en hund inde i. Hunden i bilen gør helt vildt og Tyson stopper op og ligesom fryser til is og bliver stående. Han vil hverken frem eller tilbage men har helt vildt travlt med den bil med hunden i. Jeg trækker i snoren hvilket har set lidt kommisk ud da jeg også havde barnevogn med. Men det resultere i at jeg får Tyson med lidt der hen ad. Men han bliver ved med at stoppe op og kigge efter bilen med hunden. Da han har gjort det et par gange trækker jeg til i snoren og han bliver lige trukket lidt hen af vejen. min kæreste går med en cykel og den kører han så efter Tyson for at få ham med. Han rammer ham ikke med den eller noget, men trækker den bare efter ham. Lige pludselig råber en kvinde ud over hele p-pladsen " DYREMISHANDLER ! ". Jeg stopper op og kigger på hende og spørge hvad hun sagde. Hun siger dyremishandler igen og siger så at vi skulle ikke sparke på hunden. Jeg går hen til hende og spørger hvad f... hun snakker om, da ingen af os har sparket Tyson. Hun skælder ud og kalder os for dyremishandler og alt muligt. Min kæreste spørge hende så hvornår vi har sparket Tyson. det kan hun ikke svare på. Ganske vidst træk vi ham for at få ham med. Men det er da meget almindeligt. Vi spørger hende så om hun selv har hund og det svare hun ikke på. Jeg var så gal at jeg hidsede mig op og svinede hende til, og sagde at det sidste jeg var var dyremishandler. Hun valgt så a gå da hun kunne hører hun havde sagt noget som ikke passede. Og hendes mand stod pænt langt fra og rystede på hoved af hende. men magen til dumme kvinde har jeg aldrig mødt !
det sidste jeg er er dyremishandler.

Måtte bare ud med det for jeg er så gal over det der skete.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dumme kvinde !
Kommentér på:
Dumme kvinde !

Annonce