833 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Post nord min bare popo! Post nord min bare popo!

For ikke så længe siden gik jeg i gang med at skifte mobilselskab, hvor nummeret rykker over i denne måned (jeg huskede det så som midt i måneden) - ved samme lejlighed investerede jeg i en tablet m. net.. og tak og lov for det!!!

Her til aften får jeg en service-sms fra det ny selskab, at jeg lige skal huske at nummeret rykkes imorgen og der skal skiftes til det ny sim-kort.

oooohkay.... så I mener det simkort som ikke er kommet med posten?
Det simkort der gør at jeg skal finde en anden telefon at ringe til support imorgen fra, for at se hvornår fanden jeg kan få et nyt, og gerne med brevdue.

Not real fucking happy right now smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Post nord min bare popo!
  • #1   3. sep 2017 Det er VIRKELIG røv det firma... smiley

• #2   3. sep 2017 Megameget!

Jeg tvivler desværre på at jeg bare kan tage ned i butikken og hente et simkort, det skal jo nok med posten... og så kan der jo let gå en uges tid mere med det

• #3   3. sep 2017 Det er vel afsenderen der ikke har taget højde Post Nords leveringstid som er synderen og ikke Post Nord i lige det her tilfælde?

• #4   3. sep 2017 det kan vel nå at komme imorgen?

• #6   3. sep 2017 Nååh. Så skulle du prøve at skifte udbyder, får tilsendt simkort og tror alt er i den skønneste orden. Der kommer ingen besked om at nu lukkes det gamle abb. så man skal skifte, men de nye simkort er jo kommet, så alt er fint fint. Ja, altså bortset fra at de nye simkort ikke virker. Hvad gør en klog? Jo, man ringer til den nye udbyder, for det står der på nettet at man skal, - fra den telefon der selvfølgelig ikke virker. Hmm. Fat i en anden telefon, og så vil damen i kundeservice ikke hjælpe, fordi man ikke står som ejer af det telefonnummer man har. De tilsendte simkort er slet ikke registreret. Nå, men så må man jo ringe til ejeren. Ja - for vedkommendes telefonnummer er jo OGSÅ dødt efter udbyderskift. Nå. Ja. Så må hun jo sende nye simkort ud, som hun da var så rar at aktivere inden. Men. Jeg synes ikke det var rart at sende kæresten på udenlandstur uden at telefonen virker.

• #8   3. sep 2017 Post Nord er, for at sige det pænt, lige til at lukke op og skide i.

pakker bliver forsinkede, forsvinder, bliver gennemblødte eller maltrakterede.
    Post Danmark var fantastisk i forhold til det her skidt.

• #9   3. sep 2017 Pest nord smiley

• #10   3. sep 2017 Jeg skulle hente en pakke for en veninde der var indlagt. Jeg måtte derop af 2 gange fordi de ikke kunne finde pakken. 2. gang får jeg en pakke, men da jeg kommer ud i bilen og får kigget rigtigt på den, kan jeg se at navn og adresse slet ikke passer, så ind igen med den. Så må jeg ellers stå og vente i 20-30 minutter, mens de leder efter pakken, men den er væk. De kan se at den har været på posthuset, men ikke længere. Så enten har de jo udleveret den til en forkert eller også har en af medarbejderne jo stjålet den.

• #11   4. sep 2017 Nye er telia, og det er så alligevel ikke postnords skyld - æv
    Det viser sig at det simkort med det midlertidige nummer bare rykkes over på det rigtige nummer.
    Det fremgik så ik lige ret godt af skrivelsen, så trunte her (og flere andre) har tænkt 'det skal jeg jo ikke bruge, så ud med det'
    Men jeg kan heldigvis tage i butikken og hente et ikke-aktiveret simkort og så selv aktivere det.

Kommentér på:
Post nord min bare popo!

Annonce