{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

1. hjælp til hund {{forumTopicSubject}}

Jeg kedede mig lidt igår og ledte efter en lille hobby om aftenen, men jeg faldt over at man kan tilmelde sig 1. hjælpskursus for hunde.

http://aftenskole.aof.dk/kurser/Mennesker+imellem/Foerstehjaelp/4255653/?utm_source=aftenskolenu&utm_medium=www

Det er ret billigt, men er der nogen der ved om det er noget værd?

Nogen der kender Marie-Louise Scharling?

Nogle på sydsjælland der vil med? Jyderne er selvfølgelig også inviteret smiley

Koster 295 torsdag d. 23/11 kl 19-2115


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1. hjælp til hund
  • #2   16. sep 2017 Ja det er 7 emner på 120 minutter - det giver 17 minutter pr. emne. Men måske behøver man ikke mere? Jeg har aldrig været på noget, der kan sammenlignes.

    Ja de andre foredrag og kurser, er der skrevet, at der er lagt tid af til spørgsmål og drage paralleller til egne erfaringer.


  • #4   16. sep 2017 Man medbringer ikke sin hund smiley og det kan også være en torsdag. Men lørdag er nok nemmest med lang transporttid.

    Jeg tror jeg gør det. Hvis det ikke er noget værd, har jeg absolut spild værre tid og penge på andre ting. Men måske redder det Zivas liv en dag.

    Ja der er også et kursus i at give hundemassage? Jeg overvejede det, men tænkte jeg nok ikke blev god på en gang. Overvejede mere det til mennesker, at blive den bedste massør.


  • #9   16. sep 2017 Jeg kender Marie Louise personlig. Hun er virkelig dygtig. Jeg har taget både hende 1. Hjælp og hunde massage til husbehov. Virkelige gode kurser. Klart at anbefale.

  • #10   16. sep 2017 Jeg har været på et førstehjælpskursus til hunde og fandt det vældigt godt og brugbart. Ikke hos hende der. Men jeg kan nu stadig anbefale det. Masser af gode små tips og tricks til førstehjælp i en snæver vending

  • #11   17. sep 2017 #5 1. hjælp - nej
    Massage, er jeg i tvivl? kan ikke lige finde det.
    Har vedhæftet 1.hjælp


    profilbillede
  • #12   17. sep 2017 Hvis du er interesseret er det måske nemmere at komme til slagelse? Så lige, at der afholder hun også

    profilbillede
Kommentér på:
1. hjælp til hund

Annonce