{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

HJÆLP HJÆLP !!!!1 {{forumTopicSubject}}

Hej alle . Jeg har et stort problem med min ellers dejlige amstaff Balder .. Han går helt amok når vi møder andre han hunde på vores gå - tur , han er helt ustyrlig , gør´ , knurre og puster sig op . Jeg bestemte mig så for at gå til hunde træning med ham , hvilket ikke rigtig hjælper da Balder ikke kan være med til mange af de ting som hundene skal , han bliver faktisk holdt uden for, jeg bliver hele tiden bedt om at gå væk med ham . Så det gider jeg ikke spilde min tid på , når vi alligevel bare skal stå på side linjen og glo . Nu ved jeg bare ikke hvad jeg skal gøre, han har brug for ordenlig træning , kender i evt nogen klubber eller private som kan hjælpe mig , med lige netop sådan et problem . Prisen er under ordnet , jeg vil bare gerne hjælpe ham , Balder skal havemund kurv på og kan ikke gå løs . Og han hilser aldrig på andre hunde .. Det er så synd for ham og jeg kan heller ikke leve med det.. Vi har brug for gode råd , ideer og evt. en rigtig god skole som tager sig af sådanne problemer .. Hjælp : ) Mvh Nadia og Balder


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP HJÆLP !!!!1
Kommentér på:
HJÆLP HJÆLP !!!!1

Annonce