{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.546 visninger | Oprettet:

Anni
Anni
Følger: 2 Følgere: 39 Emner: 193 Svar: 10.578

Og vupti, så kom blokeringen {{forumTopicSubject}}

Jeg synes, at det er ganske sjovt, at nogle mennesker spørger om råd den ene gang efter den anden.

Der kommer masser af gode svar med rigtig mange gode råd.
Men nej nej, mange gange er det sådan, at uanset, hvilke råd der kommer, så er det ikke rigtig, for man ved bedre.

Nogle mennesker bruger endda den med, at når det er gået galt, så køber man en ny hund og så ud med den som har fået problemer.

Får man svar, som man ikke bryder sig om, så er der jo altid blokeringsknappen og så slipper man for flere spørgsmål.

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at vide, hvorfor man spørger om hjælp når man samtidig har alverdens undskyldninger for at modtage hjælpen ???

Jeg kunne også godt tænke mig at vide, hvordan i alverden man kan finde på at smide sin gamle hund ud fordi den har fået problemer, for så igen at anskaffe sig en ny, som også får problemer, for så igen at sende den ud for at få en ny.................??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Og vupti, så kom blokeringen
  • #1   25. sep 2017 Jeg går åbenbart altid glip af noget...

• #4   25. sep 2017 Den med at spørge om råd - få en masse og så komme med undskyldning om at ingen af dem dur, den kommer jeg aldrig til at forstå. Det er som om nogen forventer en mirakelløsning uden at det kræver noget af dem.

Den med udskiftning af hund, når den bliver besværlig, kedelig, gammel - hvad det end er, den har jeg SÅ svært ved at sætte mig ind i. Men jeg kan slet heller ikke forestille mig, at der skulle kunne dukke noget som helst op, som ville få mig til at gå af med min hund.
    Vi har en person her i byen, som næsten får ny hvalp som vi andre køber sko - jeg synes det er frygteligt at se. Det er meget få gange jeg har set denne mere end en gang med samme hund. Det går langt over min forstand at nogen kan have sådan et forhold til et dyr.

• #5   25. sep 2017 Jeg behøver ikke at græde smiley

Men jeg kunne virkelig godt tænke mig at vide, hvorfor nogle mennesker spørger om hjælp når de alligevel ikke vil modtage gode råd.

Det samme gælder hvorfor nogle mennesker anskaffer sig en hund for kort tid efter at sende den ud igen bare for at få en ny hund, som virkelig kan gentage sig mange gange hos nogle personer.

Jeg kan slet ikke forstå at man bare sådan kan bytte sit dyr ud.
    Jeg ville aldrig kunne gøre det, jeg kommer da til at holde af min hund.

• #6   25. sep 2017 Spørgsmålet er så, om de mennesker der skifter hund ud konstant er vokset op med at dyr bare er noget køb og smid væk, eller om disse mennesker har alvorlige problemer med at knytte sig ?
    Skifter de venner og kærester ud på samme måde som de skifter hund ?

• #7   25. sep 2017 Jeg ved ikke hvad vi refererer til, men Erica er jeg helt enig med. "du gav mig ikke en nem løsning, der kostede 20 kr jeg kunne klare i morgen foran pcen - så ikke godt nok. Dig gider jeg ikke lytte til mere - næste!"

Udskiftning af hund? Ah jeg er ambivalent her. De eksempler i nævner, er jeg helt enig - men problemerne er måske ikke opdragelse, men måske med selve hundens fysisk, nah kan også være psykisk.

Hvis det er manglende opdragelse eller forkert opdragelse - hjælper en ny hvalp ikke. Tvært imod fordi man bliver mere og mere utålmodig og træt af det ikke lykkes (personlig teori, intet til at underbygge den)

men måske er det ikke opdragelsen, men selve hunden. Den for rask til aflivning, men for syg til de planer man havde omkring sin hund. Måske kan den foræres videre og få et stille og roligt liv i stedet for en aflivning - pointen er den ikke levede op til ambitionerne og nu er uønsket. Vores gamle labrador kunne ikke længere deltage i et aktivt liv. Den kunne have haft et meget stille liv med mange hensyn, da den kun var 6 år gammel. Det fik den ikke - den fik smertestillende og en lang tur langs fjorden, og fange fugle, og finde mad og gnave ben og kørte retur til dyrlægen og fik en sprøjte.

Mange jægere når hunden er for gammel til at arbejde, afliver dem jo og køber en ny hundehvalp. Det samme gør politiet, og jeg går egentlig ind for det.

Håber det betragtes som et andet aspekt og ikke ot, men er faktisk lidt i tvivl, da jeg egentlig godt ved hvad du refererer til, men der kan være mere end man lige ser.

Jeg har ikke regnet ud, hvilken tråd vi referer til omkring dramaet.

• #9   25. sep 2017 Jeg tror at det er umodenhed og så det med ikke at have forståelse for at det er levende væsener vi anskaffer os.

Jeg kan helt bogstaveligt få ondt i maven over den skæbne sådanne hunde skal leve med. Og i den givne situation håber jeg faktisk at vedkommende finder nye hjem til de to og så dropper tanken om flere hunde.

Det burde være så meget mere vanskeligt at købe et kæledyr.

• #10   25. sep 2017 For med den hvalp af de racer og ingen træning. Så går der lige præcis 3 mdr så er der endnu en problemhund

• #11   25. sep 2017 "Det burde være så meget mere vanskeligt at købe et kæledyr. "

Ja - virkelig.
    Arbejde med børn = afleverer børneattest
    købe et dyr = aflevere attest for at man er voksen, ansvarlig og klar til at behandle et dyr med respekt og med forståelse for dyrets interesser og behov.

Det kunne spare så mange stakkels dyr livet og en masse uheldige timer alene hjemme og flytte hjem rigtig mange gange med en masse nye forvirrende familier hver gang.

• #13   25. sep 2017 nå, bare fordi man vasker håndklæder går man glip af noget...

• #14   25. sep 2017 øv at den blev slettet smiley jeg så kun de første par indlæg, som jeg syntes var gode og brugbare svar. Ville følge med, så jeg måske kunne få lidt inspiration til hvad jeg skal gøre med mine, som jo desværre også har nogle af de problemer der var nævnt i tråden.. Men jeg nåede da lige at få lidt ud fra de første par indlæg.

Med hensyn til at man ikke tager imod hjælpen, tror jeg der kan være flere grunde. Jeg plejer så vidt muligt at informere om i mit startindlæg hvis vi er inde på noget der kan være svært for mig og at man derfor ikke skal lægge så meget i det, hvis jeg virker som om jeg går i forsvar, sådan reagere jeg bare, når jeg bliver ramt på et sted hvor jeg selv føler at jeg fejler eller hvor det gør ondt. f.eks. da Lucky havde ondt i ryggen for et par måneder siden pga sin PL. Nu fik jeg jo en løsning på det, som alle er lykkelige for, men det gjorde virkelig ondt at snakke om det, og at høre at jeg havde fejlet, selvom jeg jo godt vidste det.
    Men der er da nok nogle hvor det bare er fordi de håber på en kvik fix af deres problem.

Jeg har det lidt svært med omplaceringer, fordi jeg generelt mener at man har et ansvar for det dyr man vælger at anskaffe sig til de skal herfra, altså at man ikke går af med dem, men ligesom må tage kampene og så indrette sig efter sin hund, men samtidig synes jeg også det er bedre for hunden at sende den videre, hvis man ikke kan klare opgaven.
    Der bliver jeg igen sådan lidt blandet i forhold til anskaffelse af ny hund, for det kommer så meget an på situationen og hvorfor hunden er som den er, og om man generelt ikke kan magte opgaven at have hund, eller om man kan med en anden slags hund. Hvis man f.eks. har en husky, som man bare ikke kan magte og man erkender at man tog munden for fuld, så kan man jo stadig godt måske klare at have en mops.
    Men igen det er så individuelt hvornår det er rigtigt og forkert, og for mit vedkommende, kæmper jeg for mine hunde til det sidste, men man kan jo komme ud for at man bliver nødt til at skille sig af med sin hund.
    Men mange ting, der vil jeg mene at man kunne have forudset det, eller læst mere op på det, kæmpet mere osv.
    Men ja.. nogle gange er det bare bedre at hunden kommer væk, og så kan man så diskutere fra nu af og for evigt, om man i hver enkelt situation så skal gå ud og få en ny hund. smiley

• #15   25. sep 2017 Jeg har desværre ikke set tråden.
    Omplacering kan jo have mange årsager, vi har jo desværre selv måtte finde et nyt hjem til Vovse, det har jeg ingen moralske skupler ved, men jeg savner ham helt forfærdeligt.
    Min far har haft omplaceringsschæferr i flere år end jeg har levet, og de har i hvert fald ikke været kede af deres nye ejer, så umiddelbart synes jeg bare det er dejligt at man kan finde nye hjem til hunde, når det ikke duer i den oprindelige familie.
    Men hvis det er en brug/smid væk kultur, synes jeg det er rigtig trist når vi taler levende væsner
    Heldigvis behøver resultatet for hundene ikke at være trist

• #16   25. sep 2017 Jeg nåede heller ikke at se tråden, men nysgerrig som jeg er, skrev jeg til Anni og spurgte om det var X med Y og Z hund. Og det var det sørme smiley

Jeg må erkende, at visse brugere har jeg bare på mentalt filter. Særligt når de altid har den der "jeg ved alt, og spørger kun for at I skal give mig ret"-attitude.

Visse mennesker bør helt sikkert omplacere deres hunde. Nogle af dem skal så lade være med at anskaffe sig en ny igen, igen, igen, igen.

• #17   25. sep 2017 Jeg har fuld forståelse for, at der kan ske ting der gør, at man er nødt til at omplacere sin hund - det er ikke en forbudt ting at gøre.

Men jeg kan da godt tænke mit, når en person har omplaceret to hunde pga. "uløselige problemer" og nu snakker om at den næste måske står parat til at ryge, fordi den efter en kedelig oplevelse er blevet utryg og gør af andre hunde på tur.

• #19   25. sep 2017 Nej Lens - det er ikke en malle smiley

Men ja, du har ret. Adfærdsændring kræver tid og træning - og når ejeren så kun byder ind med undskyldninger for, hvorfor træning ikke er muligt, så er det godt nok svært at hjælpe smiley

• #20   25. sep 2017 Præcis som forventet, da vedkommende for nogle mdr siden skrev om planerne.

• #22   25. sep 2017 Så ikke tråden smiley

• #24   25. sep 2017 Lens - Ikke hvalpen smiley

• #27   25. sep 2017 sikke en masse der sker bare fordi man skulle til lægen og ind og have "skiftet Jon" ....det med at aflive/afhænde en syg/gammel hund, min indstilling er aflivning hvis den er gammel og ikke nyder livet mere....det har jeg haft det meget dårligt med men nu må folk tænke hvad de vil, det er dyrets tarv jeg vægter her.

profilbillede
  • #29   25. sep 2017 Jeg så vidst kun starten af tråden. Endte det med, at hun ville have den omplaceret?

• #32   25. sep 2017 Åh nu kan jeg også regne ud hvem det må være smiley

• #33   25. sep 2017 Har hun slettet sin bruger? Jeg kan ikke finde hvalpen og kan ikke huske hvad brugeren selv hed

• #35   25. sep 2017 Har hun ikke slettet sin bruger? Synes hun er helt væk. Men måske er jeg også bare blokeret efter mit indlæg i denne tråd smiley

Ah, never mind, I andre var hurtigere!

• #36   25. sep 2017 Var det den 1 årig den var gal med eller var det hvalpen?
    Albert røg aldrig nogen steder for en anden!

• #37   25. sep 2017 Det kommer til at ende så galt det hundehold. Det er frygtelig synd for hundene som bare er de store tabere i det spil.
    Og den unge kvinde bliver ved med at lukke varm luft ud og har absolut ingen realitetssans.

Jeg må bare indrømme at min lunte er blevet noget kortere overfor den slags hundeejere som overhovedet ikke tænker på den/de hunde de har i deres varetægt.

• #39   25. sep 2017 Åh var hvalpen rød? Så er det pludselig ikke svært at regne ud hvem det er.
    Men så som sagt ikke tråden.
    Men man ville beholde hvalpen og omplacere den anden??

• #40   25. sep 2017 Zenta, hvalpe e jo såååååå nuttede smiley 1 årlige hanhund er bare konstant arbejde. Så selvfølgelig er det nemmest at smide den 1 årlige væk, og beholde lille nuttede hvalpebasse (som er lige så slem om et år) smiley

• #41   25. sep 2017 Arj går altid glip af tingene.

Det med at spørge efter råd og alligevel ikke lytte, har jeg vist gjort mere end en gang.

Det mest bemærkelsesværdige er nok dengang jeg skulle have sheltie og spurgte herinde og flere folk som f.eks. Maj-britt frarådede mig den kennel jeg havde kig på, men jeg lyttede ikke. Dels nok fordi jeg var ung og ret naiv, for opdrætter virkede sød da jeg mødte hende, og dels fordi jeg havde forelsket mig i drømmen om en udstillingssheltie.

Men dem der frarådede mig kennelen havde ret og jeg er ked af jeg ikke stolede på deres erfaring. Dog fortryder jeg ikke køb af Meeko, da jeg har lært meget af det, og deler ham med mine forældre idag fordi det fungerwr bedst for os.

Derudover tror jeg os nogle gange at det kan handle om man tager tingene personligt eller kommer til at føle at det er drastiske råd folk kommer med udfra ens egne tanker.

Jeg ved jeg har ændret mig på de mange år der er gået siden jeg kom herind første gang og folk der kender mig irl herinde fra giver mig ret, så det er rart (:

• #42   25. sep 2017 Hvad var undskyldningen for at omplacere den voksne hund? Lidt svært at følge med når man ikke så den anden.

• #45   25. sep 2017 Jeg så også kun, at der var problemer med den 1-årige, når den mødte andre hunde - pga. en uheldig episode tidligere. Der blev spurgt til gode råd (der var snakket med dyrlæge og "adfærdsperson", men intet hjalp) - hun blev foreslået at træne det, og så så jeg ikke mere, før tråden blev slettet. Hvad udviklede det sig til?

• #47   25. sep 2017 Det udviklede sig til at resten af familien synes det var et problem med adfærden og det var dem som snakkede omplacering - ts var ikke selv med på det.

• #49   25. sep 2017 Hvorfor kan jeg ikke regne ud, hvilken bruger i snakker om?!

• #50   25. sep 2017 Kan du også nu ..

• #56   25. sep 2017 Jeg har så ingen anelse om hvem hulan det er der tales om, men jeg har så også været en del fraværende herinde, så det er ikke engang sikkert jeg ved hvem det er smiley

Men ja, unge lidt uvidende brugere får tit med hakken, der skal såmænd ikke så meget til.
    Og igen, af og til kan det blive så dumt, og så meget : **det kan ikke lade sig gøre** at man ikke kan lade være med at finde det helt store roe-jern frem. smiley
    Derfor går jeg en stor bue uden om de fleste debatter, for man ved hvor de ender.

• #57   25. sep 2017 Uden at have set omtalte tråd, så tror jeg, at mange håbe på en form for Quick fix, og får de ikke det, jamen så kan de ikke bruge svaret til noget.
    Andre gange tror jeg også, at det skyldes frustration, fordi startindlægget ikke bliver læst ordenligt eller bliver misforstået. Jeg spurgte en gang til nogle belønning som kunne have større betydning for Atlas end at snuse. Det blev så til, at jeg ikke ville lade Atlas snuse på turen. Man kan godt blive småirritetet, når svarene slet ikke passer til spørgsmålet.
    Det kan også være såret stolthed eller at man tænker, at man allerede har svaret og egentlig bare håber på noget opbakning.

I forhold til at gå af med sin hund, det kommer jeg aldrig til at forstå. Der skulle virkelig ske noget helt vildt, før Atlas kom et andet sted hen.

• #59   25. sep 2017 er det den voksne hund der hvor man vidste alt om at have hund men spurgte konstant om ting der burde give sig selv ?

• #60   26. sep 2017 Jeg så ikke opslaget, men det gør sgu ondt i hjertet hvis det ender med endnu en omplacering smiley

• #61   26. sep 2017 #59 lige præcis. smiley

• #62   26. sep 2017 Jeg har okay stakler skills, og har lige tjekket lidt på fb. Jeg må bare sige at jeg er fuldstændig chokeret! Den stakkels hund er på alle måder bedre tjent med et nyt hjem. Det er så forfærdeligt hvad den bliver udsat for smiley

• #65   26. sep 2017 A, nu har jeg lige været inde og kigge på profilen. Og jeg kan ikke se noget? Sikker på du er inde på den rigtige person?

• #66   26. sep 2017 Ja det er den rigtige hun er inde på, det kræver bare lidt ekstra stalking skills at finde frem til de opslag. smiley

• #67   26. sep 2017 Jeg synes det er lidt skræmmende i rent faktisk stalker andre for at sidde her og dømme dem her o.o

• #68   26. sep 2017 Jeg stalker alle - det er på ingen måde forbeholdt folk herinde fra smiley Anya, jeg har da også allerede tjekket din profil. Jeg er bare nysgerrigt anlagt. Det er hverken værre eller bedre end når folk tjekker gamle indlæg på en bruger herinde. Hvis man ikke kan stå inde for det man skriver, skal man ikke skrive det på forums eller fb smiley

• #71   26. sep 2017 I øvrigt, til dem der ikke kender den, så er denne her ret fantastisk:

http://www.stalkscan.com/

Og nu giver jeg den ikke videre som et redskab til at snuse, men som et redskab til at se hvad andre kan se om en selv. Jeg var sgu ret overrasket over hvor meget der kan findes på min profil!

• #72   26. sep 2017 Hold nu op - det er fandme uhyggeligt A!!!! Jeg har en "lukket" profil, og alligevel kommer alting op.... smiley smiley

• #73   26. sep 2017 A - den forstår jeg ikke helt. Jeg har også en temmelig lukket profil - og det ved jeg fra andre der har set den uden at være ven og de ser bestemt ikke de ting som den side der hiver frem. Underligt smiley

• #75   26. sep 2017 Jeg tror altså ikke man kan regne med den, når man er logget ind.
    Jeg får også adgang til at redigere profilen osv, fuldstændig som når jeg går normalt på fb

• #76   26. sep 2017 Du skal ikke skrive dit navn isabelle, men linke til din profil

• #77   26. sep 2017 74# intet? Har du ikke facebook?

• #79   26. sep 2017 Ja, man skal være logget ud, for at tjekke sin egen profil.

Jeg tjekkede lige min, og blev mindet om hvorfor jeg har meldt mig ud af alle internationale corgi-grupper. Folk skriver altid "him" om Dorit. Bare fordi hun ikke er klassisk feminin smiley

• #81   26. sep 2017 Hvis jeg logger ud før jeg sætter linket til min profil ind, så kommer der bare en side frem om at linket ikke findes. Så jeg er vel ret meget hemmelig smiley
    Tror det er samme billede/side som når man går ind på en bruger, som er blokeret.

• #82   26. sep 2017 A - Lol o.o Fandt du så noget spændende? XD

Muligt det ikke er disideret stalking, jeg synes bare det er at investere en del i at dømme andre mennesker som man ikke kender.

FB giver ikke altid et retvisende syn på folk (:

• #83   26. sep 2017 Jeg får også bare at vide at siden ikke findes - så kan det da også bare være ligemeget! smiley

• #84   26. sep 2017 I må gerne stalke mig på fb, det tager jeg ikke så tungt. Det er yderst sjældent jeg poster noget som jeg ikke ville poste herinde alligevel = ting med hundene lol..
    Men okay jeg er også utrolig åben som person, så hvis i ville vide noget om mig var det bare at spørge smiley haha..
    I må også søge om venskab, men tror nu ikke jeg lægger noget op der ikke er offentligt smiley smiley

• #85   26. sep 2017 82: pjat med dig, meget retvisende! (sarkasme er anvendt smiley )

Min facebook består 45% af billeder i teenageårene og 45% billeder af Ziva og 10% blandet. Hvilket betyder at hvis du stalker mine billeder og hvad jeg har skrevet, vil du konstantere at jeg drikker mig fuld, får piercinger, skifter hårfarve, frisure, barbere alt håret af for sjovs skyld og gerne sætter min hanekam skævt bevidst - mens jeg har en hund. Desuden er man der ikke rigtig plads til at åbne sig på facebook, fordi man rigtig hurtigt bliver sparket ned på plads igen, hvilket jeg tænker tilbage holder rigtig mange fra at vise hvem de er. smiley

• #86   26. sep 2017 Så beder den mig logge på for at se noget, så er jeg lige vidt

• #88   26. sep 2017 "Det er ligesom man bare kan stå og se på at tingene går galt. "

Lige præcis mine ord AG... smiley

• #89   26. sep 2017 # 87

Enig, men det mest sørgelige er, at hun ikke bliver klogere.
    Hun har allerede omplaceret to hunde fordi de fik adfærdsproblemer og nu er nr 3 på vej.
    Jeg er ret sikker på, at nr 4 -5 og måske endnu flere er på vej.......

• #90   26. sep 2017 Arrrj... jeg er helt blank og meget nysgerrig. Hveeeeem? Det lyder da til at være en, "man" bør kende til?

• #92   26. sep 2017 Caroline - tænker hun mener HG gruppen på FB men der er 2 af dem også xD

• #93   26. sep 2017 Jeg lever stadig i lykkelig uvidenhed

• #95   26. sep 2017 Okay Simone, det kan jeg så ikke prale med at jeg har, heldigvis smiley

• #96   26. sep 2017 #95: Det skal du ikke være ked af - jeg har vidst heller ikke smiley

• #97   26. sep 2017 Haha A, jeg har staklet dig smiley

• #98   26. sep 2017 Haha du må da ikke stakle stakkels A smiley

• #99   26. sep 2017 Jamen det har jeg altså .. smiley

• #102   26. sep 2017 Haha hov, stalket smiley

• #103   26. sep 2017 Haha, fandt du noget godt, Zenta? Eller bare 4000 billeder og videoer af pigerne smiley

Anya, jeg fandt ikke noget vildt spændende smiley Det ligger lidt i mit job at være nysgerrig og opsøgende, og det er helt naturligt for mig at forsøge at finde ud af så meget som muligt. Lige netop din profil søgte jeg kun for at se om jeg kunne. Du har jo et specielt navn, og du har fortalt hvilken by du bor i, så det var ret nemt.

Men altså, jeg kan godt lide at vide hvem jeg har med at gøre, så der er ikke så meget i det for mig. Men lige netop med hende med DSG'en, så var jeg egentlig glad for at få lidt mere af historien. Selvom det bare viste hvor misforstået den stakkels hund er smiley

• #104   26. sep 2017 En million billeder og videoer af dine piger smiley Ej jeg var bare nysgerrig fordi du givetvis vidste hvem jeg var .. smiley

• #105   26. sep 2017 Jeg vil også stalke mennesker smiley

• #106   26. sep 2017 Jeg ejer ikke stalker skills smiley

• #107   26. sep 2017 Jeg har også stalket dig, Anya.. smiley

• #108   26. sep 2017 smiley Fandt du noget spændende? XD

Jeg tror dog ikke jeg har noget at skjule. Jeg er ret transparent generelt xD

• #109   26. sep 2017 Nææ, skulle bare lige sætte ansigt på dig smiley haha!

• #110   26. sep 2017 I stalker bare løs smiley smiley
    Kunne være sjovt at se, hvad I andre kan se.

• #111   26. sep 2017 Dig har jeg også fundet ..

• #114   26. sep 2017 Jeg kan slet ikke finde ud af at stalke smiley
    Men jeg er sikkert ret nem at finde på fb og lure profilen af smiley
    Men der er sådan set ikke rigtig noget spændende at se der smiley

• #115   26. sep 2017 Jeg ved godt hvilken bruger det drejer sig om, men hvilken gruppe taler i om? smiley

• #116   26. sep 2017 bare for sjov, så kiggede jeg hg-grupper på fjæs... der er sgu en god håndfuld, men man kan ikke snage.

... nu er jeg nok dum, men hvad er formålet med hg-grupper på fjæs?

• #118   26. sep 2017 Ja præcis Isabelle og jeg havde lige skrevet et langt svar.

Magter snart ikke flere useriøse brugere på dette site, som absolut ingen viden har om hunde og opretter det ene triste emne efter det andet om deres misforståede hunde. Man prøver at hjælpe, men der lyttes på ingen måde..... Det er simpelthen for teenageagtigt

• #119   26. sep 2017 jeg bliver virkelig nødt til at droppe de der ting som indkøb, mugning af marsvin, hjemmesidelavning og sådan, for jeg kan da seriøst ikke følge med i noget mere

• #120   26. sep 2017 Hvilken tråd er nu slettet? Hvorfor sker det altid når jeg sover xD

• #121   26. sep 2017 Ja hvilken tråd røg nu?

• #122   26. sep 2017 Ej, jeg skal lære ikke at være social overhovedet, og så bare blive hjemme på HG fra nu af.

• #124   26. sep 2017 Det var tråden om den skrigende Chi smiley
    Og helt ærligt, første gang ts skrev at folk ikke skulle blande sig i hvordan hun opdragede sin hund, der vidste man at det kun var et spørgsmål om tid. Den tråd ville blive slettet. smiley

• #125   26. sep 2017 Øh nu har jeg ik set tråden..... men har jeg forstået det rigtigt hvis der spørges om hjælp samtidigt med at man ikke måtte blande sig????

• AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

Følgere: 5 Emner: 49 Svar: 961
    #126   26. sep 2017 også starter hele teenager fnidderen igen.

Kommentér på:
Og vupti, så kom blokeringen

Annonce