516 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Dårlig form Dårlig form

Weekenden er skudt ind med en lille øjenåbner om hvor dårlig form jeg er i - tror jeg smiley

Er man i dårlig form når ens hund løber hurtigere og holder farten længere end en selv, selvom man er på racer cykel? Til mit forsvar var cyklen halv flad, og jeg havde ikke den aerodynamiske (sexy) spandex dragt eller hurtig skoene på... Og der var modvind... Og det gik om ad bakke... For helvede altså den lille lort smiley
Tænk sig at jeg har været elite sports mand, og bliver slået af en trods alt snart halv gammel dame hund smiley

Til næste spørgsmål. Vi trænger til en stille tur i naturen i weekenden. Er der nogen der har nogen bud på hvor vi kan tage hen på Sjælland - helst inden for 100km fra Køge. Vi har været hist og pist men gider ikke remse op. Det må gerne evt være et gammelt fort eller whatever så der er lidt for menneskerne også smiley

Og selvfølgelig et billede af foxy tøZen også smiley
God weekend smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• samling af lille ikea skab. Ophænging af lille skab, gardinstang, spejl og loftslampe 1.500 kr.
  • Leak on radiator 2.500 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Hækklipning 1.400 kr.
  • Gravet forhave op og anlagt granitskærver 5.000 kr.
  • Fældning og bortkørsel af hæk/kræt 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig form
  • #2   3. nov 2017 Johnny, smid et billede af dig selv, og vi halvdesperate damer kan vurdere om vi skal anbefale en tur hjem til en af os smiley

• #3   3. nov 2017 Rolig nu, Johnny. Du er ikke den eneste, der må se dig besejret af en halvgammel dame. Chili kan æde en 400g højrebsfilet hurtigere, end jeg kan nå at få ordentlig varme på panden til at stege min.
    Og ja, det er afprøvet en dag, da der kom et sent middagsafbud smiley

• #5   3. nov 2017 Fruens lund i Næstved, har på kanten af bålhuset ved shelterpladsen et skattekort med poster rundt i skoven. jeg har længe haft lyst til at tage på skattejagt i skoven med Ziva - 3-4 af posterne har vi bare fundet når vi har gået rundt. Jeg aner ikke hvor lang ruten er, som er grunden til at jeg har været lidt afventende da jeg gerne vil have Ziva med, og hun stadig ikke går så langt. Hvis det frister er der også en legeplads og en natur-træningsplads. Jeg bruger dem for sjov til træning med Ziva, for at turen består af lidt andet end bare at gå.

Avnø (der ligger på sjælland uden bro-forbindelse) byder på to shelterpladser og har en fantastisk natur! Der er vand, skov og en vild fauna. Bl.a. derfor ligger der et stort naturcenter her. Spejderne har brugt det meget til de ældre børn og voksne - der skal lære mere om planter. Dem der spiser med børnene i naturen, har et kursus der foregår her.

I faksinge skov er der også shelter, udover at byde på flot skov, turen rundt om Even sø er der også mulighed for at gå op og se Engelholm Gods. Du kan også gå fra Avnø fjord til Præstø fjord og undervejs samle lidt viden op omkring begge øer - der ikke længere er øer. Skulle du se udover Præstø fjord, vil der til højre være nogle røde bygninger. Dette er Nysø Gods hvor H.C. Andersen boede, og man er stærkt overbevist om, at dette er her 'Den Grimme Ælling' er skrevet. Skulle du forvilde dig rundt om fjorden til Præstø, er kirken bygget op af Antonitter munkeordens kloster. Den er en af de få, hvis ikke den eneste kirke i Danmark der er dobbeltskibet og har 3 altertavler. Den er meget stor - specielt for så lille en by. Desuden smuk og meget speciel. Korpartiet er desuden bygget 5-kantet og ses også på en enkelt kirke i Næstved - men de to er de eneste i Danmark. Jeg er ikke religiøs, men den skiller sig ret meget ud fra de andre. Bag kirken findes en skulptur af Svend Gønge og kæmpede mod den svenske belejring og 30 års krigen og en mere. Men hvis han er interessant, er det meste af hans historier, beskrivelser og monumenter på den anden side af Præstø - men derude er kort sagt kun historien om Svend og så en masse skov

Møns klint som Minion skriver er fantastisk. Husk kop så i kan drikke af kilden i bunden. Jeg vil dog sige, at med alle de trapper er den ikke decideret hundeegnet. Klinteskoven er fantastisk.

• #7   3. nov 2017 Hov der er da Roneklint på bagsiden af Præstø sammen med historien om Svend Gønge. Men Møns klint er meget flottere. Og en god gåtur - men der er ugledige, hvor du kan se hvor den sidste dansker blev dømt til døden - Lars. Han blev kendt som Balle-Lars og er grunden til udtrykket "Spildte Guds ord på Balle-Lars" - men jeg er i tvivl om udtrykket er lokalt for sydsjællændere - eller er kendt i Danmark.

Ugledige skov er virkelig smuk!

I ugledige ligger der i en brugs, der i kælderen sælger ost.. Ost til mænd. Den slags der kravler, smuldrer og er fedtet af væske der løber ud af den.. Oste der.. Ja, de er meget specielle og kun til rigtige mænd med hår på brystet!! smiley

• #9   3. nov 2017 Åh Minion, er du en af dem? smiley Puuhh..

Jeg har aldrig turde komme noget i munden smiley

• #13   3. nov 2017 Ellers er maglesøen også et fedt sted at gå en runde smiley

• #14   3. nov 2017 A med bomstærk - Calm your tits, jeg sagde at jeg ENGANG var elite sportsmand smiley Og jeg gider ikke Minion går i selvsving som havde hun fundet sin nye evil og ikke mindst nuttede hersker smiley

Søren - Den kamp havde jeg indset for længst jeg ville tabe. Men herhjemme er begejstringen for kød og grøntsager lige stort - og grøntsager er billigere. Og jeg sætter mig sgu ikke til at lave kapløb om hvem der hurtigst kan spise en gulerod! smiley

Trine - Hov hov! Min cykel er faktisk købt brugt og cykeltøjet billigt fordi jeg køre mede deres cykel kædes logo på smiley Desuden så cyklede jeg i arbejdstøj, da Sally jo ikke har tid til at jeg skal skifte tøj og jeg ved ikke hvad.

Møns klint har været på ønske listen et stykke tid. Der har jeg ikke været siden jeg var barn smiley

Trine og Ziva - Gode bud. Det vil jeg se nærmere på smiley

Minion - hvad er det for en ostekælder? i/ved/på(? smiley ) Møn?

• #17   3. nov 2017 Jeg stemmer også for billede af Johnny smiley

• #18   3. nov 2017 12# født og opvokset i nærheden smiley

Jeg har taget både vandremærkerne 5, 5 baglæns, 10, 25, 30, 50, 60, 100 km mærke i området. De 60 var mit første forsøg på 100 - det var rundt om møn. FLOT sted, latterligt vandrested. Jeg er stadig i tvivl om jeg mest hader sand, små sten eller store sten. Møn præsenterer jævnligt alle tre underlag når man går rundt om. De 100 er taget på landevej - der kom jeg igennem! Endelig! Men asfalt er så meget bedre!

Jeg købte aldrig en knallert, men har cyklet vanvittigt meget i området. I alle retninger. Vandret, løbet, cyklet.

• #19   3. nov 2017 Gribskov og Esrum Sø er altid smuk at gå tur i og ved smiley
    Og så kan man slå et smut forbi Esrum Kloster og Møllegård, hvis man har lyst, vi kombinerer det gerne med et af deres hyggelige små arrangementer - høstmarked, temadage mm.

• #21   3. nov 2017 I kan få et af Sally nu hvor det er HG og ikke Arto smiley Hun er også meget smukkere end mig smiley

profilbillede
  • #23   3. nov 2017 Arto er lukket smiley

• #25   3. nov 2017 Rudy havde jo lige lovlig meget frit marked til unge piger igennem Arto smiley
    https://www.youtube.com/watch?v=3mtXsnLYPJE

• #26   4. nov 2017 Tippen i Sydhavnen smiley
    På vej derud kan I gå igennem Karens minde, eller haveforeningerne, med alle de sjove hus.
    Spændende og lidt anderledes naturoplevelse smiley

• #28   4. nov 2017 Så vidt jeg erindrer, er du i fin form, Cecilie. Kvindeform, that is smiley

• #30   4. nov 2017 Der er to slags kvinder med former. Der er dem med tøndeform og så dem med kvindeform smiley

• #31   4. nov 2017 Nej Søren, der er 2 former, og den ene må du gerne kommentere, den anden ikke smiley

• #32   4. nov 2017 Kvindeformen kommer på danserestauranter, og tøndeformen kommer på fastfood restauranter. Mit liv i øjeblikket gør, at jeg ser flest med tøndeformen, haha.
    Altså, jeg må ikke kommentere? smiley

• #33   4. nov 2017 Hvis du vil have røde kinder resten af dagen, så kommenterer du bare smiley

• #34   4. nov 2017 Det rødmossede look har jeg ikke dyrket siden, jeg flyttede fra huset med de tre brændeovne. Først røde kinder af at flække træ, derefter af at falde i søvn foran den varme brændeovn. Det var tider smiley

Kommentér på:
Dårlig form

Annonce