28. nov 2012 Følger: 94 Følgere: 213 Hunde: 4 Annoncer: 2 Emner: 287 Svar: 8.250
Dansk Guild Silvermoon WOW? :D Dansk Guild Silvermoon WOW? :D
Halløj alle i dejlige wow spillere derude.
Jeg kan huske i en tråd jeg havde for efterhånden lang tid siden, at i snakkede om at der var en hel del danskere på silvermoon.
Nu har jeg holdt et års pause, men mine venner er begyndt at spille på silvermoon, og jeg måtte jo så overgive mig og starte op igen.
Nu står jeg dog uden guild (mine venner er heller ikke i guild, men jeg ved ikke om de vil være det)
Så er der nogen der kan hjælpe mig med et godt guild?
Jeg søger et DANSK guild der både er sociale, afslappede og som vil raide.
Lige nu er jeg selv low lvl, fordi jeg skulle starte forfra, men spiller hunter beastmaster ligesom min main, så jeg har erfaring med det, og har også raidet, både i normal men også hardcore, vi kom dog ikke så langt fordi vi i det guild ikke var nok.
jeg har dog ikke den tid som jeg havde dengang, og vil nok derfor vælge raid på hygge basis (1-2 gange i ugen, og mere hvis jeg lige har tid og lyst)
Ellers tuller jeg bare rundt og hygger mig, og vil også gerne hjælpe folk i guildet.
Så ja jeg er en social men lidt seriøs spiller, som gerne vil lidt af det hele
Jeg er ikke særlig god til engelsk derfor dansk guild.
Jeg er 22 år.
Så kan i anbefale et godt guild?
jun 2011
Følger: 12 Følgere: 155 Hunde: 3 Emner: 91 Svar: 677
jun 2012
Følger: 39 Følgere: 87 Hunde: 6 Emner: 265 Svar: 5.420
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 213 Hunde: 4 Annoncer: 2 Emner: 287 Svar: 8.250
Pia det lyder jo perfekt, kigger lige. Jeg er også jyde
Jeg er kun lvl 15 lige nu, skal følges med min kæreste, så det tager lidt længere tid end hvis jeg bare spillede selv, jeg er nemlig noget mere aktiv, men startede i går aftes så..
nov 2012
nov 2012
Ellers kunne jeg ligeså godt fortsætte på min main som jo allerede er 110
Dansk Guild Silvermoon WOW? :D