1.484 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

fjernelse af hår fjernelse af hår

det siget vel sig selv, med hund er der hår smiley

og normalt er jeg ikke så sippet og det er generelt ikke det store problem, en vask og en tur i tørretumbleren og så er hårene væk..

MEN nu står jeg her med en uld trøje, og som jeg ved det må uld ikke komme i tørretumbleren, og vaske maskinen tager altså ikke de små hvide Coco og Uffe hår.. D:

har brugt 3 fnugruller på trøjen so far og det hjælper da lidt, men slet ikke nok, der er hvide hår overalt og trøjen er uheldigvis sort D:

hvad gør i for at fjerne hundehår på uld trøjer?

kan den godt komme i tørretumbleren på et bestemt program??

er helt hjælpeløs den trøje er så fin men er så ked af den er fyldt med hundehår smiley

tak for hjælpen på forhånd smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fjernelse af hår
  • #1   13. jan 2018 Jeg forstår dig, sådan har jeg haft det, det meste af mit liv og har aldrig fundet en løsning på problemet.
    Det eneste man kan gøre er ikke at købe mere af den slags tøj eller at skaffe sig af med dyrene.

• AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

Følgere: 5 Emner: 49 Svar: 961
    #2   13. jan 2018 engangs skumvaskeklude med i maskimaskinen smiley

• #3   13. jan 2018 Ja, det er pisse irriterende. Mine uldtrøjer kommer i tumbleren på lufteprogram.

• #4   13. jan 2018 Når jeg har sådan noget fint tøj, så tager jeg det på lige udenfor bryggersdøren og tager det af igen samme sted og lægger det i en plasticpose inden jeg går indenfor.
    Det er besværligt, men virker så man kan have lidt pænt tøj uden hunde/kattehår.

• #5   13. jan 2018 lufttørre?? fortæl gerne smiley

skumkludene bliver prøvet!

jeg var så dum ikke at tænke over det med hundende, normalt havde jeg ellers holdt den væk smiley

så ærgeligt og vil gerne have den "reddet" for den er alt for dyr til at købe en ny og så fin D:

• #6   13. jan 2018 Jeg tror bare den hedder "luftning" eller noget i den stil på vores tumbler.
    Det tager ikke alle hår, men det hjælper da.

• #7   13. jan 2018 det må jeg lige prøve!
    er det mens den er våd du gør det? smiley

• #8   13. jan 2018 Nej, for der er ikke varme på lufteprogrammet.
    Jeg bruger den kun hvis den er meget svag fugtig eller tør.
    Programmet lufter bare, men jeg kan jo se i filteret, at der er en masse hår, der kommer af, og jeg synes tydeligt det hjælper på mine trøjer.

• AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

Følgere: 5 Emner: 49 Svar: 961
    #9   13. jan 2018 Jeg har ihvertfald smidt et par skumklude med i vaskemaskinen når jeg har skulle vaske udstyr til hest (underlag, dækner, tæpper mm.), og der har stortset alle hår siddet på kluden når vasken var færdig.

• #10   13. jan 2018 jeg føler mig lidt åndsvag nu... har en ny tørretumbler og vaskemaskine (maskinen er fra 2016 og tørretumbleren fra 2017)
    der er programmer på begge som er beregnet til uld....
    så måske jeg bare skulle tørre mine uldtrøjer på uldprogrammet istedet for at undgå at tørre dem i tumbleren helt haha smiley

tester det med en mindre vellidt uldtrøje og ser om programmet dur optimalt, ellers bliver uldtrøjen smidt i når den er tør på lufttørrings programmet for lidt et bedre end ingenting! smiley

• #11   13. jan 2018 Ellers så har du jo god beskæftigelse her til de lange mørke vinteraftener, og det kræver kun to ting at fjerne alle hårene fra trøjen.
    En plastpose til hårene og en pincet til at fjerne hårene med. smiley
    Jeg ønsker god arbejdslyst. smiley

Undskyld, kunne ikke lade være.

• #12   13. jan 2018 anni ved du hvad, har overvejet det smiley

• #13   13. jan 2018 Det ville ikke undre mig, om min også har uldprogram, jeg har faktisk aldrig tjekket det smiley

• #14   13. jan 2018 Haha føler mig lidt dum, har bare altid fået afvide uld ikke må tørres smiley

• #16   14. jan 2018 caroline nej det har jeg ikke prøvet smiley

kan komme med en lillebopdatering, det beregnede uld program på min tørretumbler dur! og taget langt flere hår end fnuggeren gør, helt sort bliver den sweater nok aldrig igen men det her kan jeg leve med smiley

Kommentér på:
fjernelse af hår

Annonce