{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken ferieforn foretrækker du ?
  • #1   11. jan 2007 Og kultur for dig, er at sidde på den nærmeste cafe, og drikke sig stiv ? smiley

• #2   11. jan 2007 ski om vinteren og sol, sommer og strand om sommeren - der er jo 6 uger at gøre godt med SS for os der arbejder..SS

• #3   11. jan 2007 Anna - Og det tror du ikke jeg gør ? smiley

• #4   11. jan 2007 jow sgu da for at få tiltusket mig 6 ugers ferie..GGG

• #5   11. jan 2007 For os er den bedste ferie en ferie, hvor den står på AFSLAPNING
    Vores dagligdag går op i børn, hund, arbejde.
    Weekenderne (altså hver 2. når jeg har fri) bliver brugt til besøg hos familie og venner...

Så derfor så laver vi ikke forfærdeligt meget når vi har ferie, andet end at nyde hinanden.

Bare det at komme hjemmefra (sommerhus el.l.) hvor der ikke laves de der trælse hverdags-pligter....Ahhh det er dejligt!!!
    Selvfølgelig står den også på forlystelsesparker osv, så ungerne får én på opleveren, men ellers så er vi bestemt ikke dem, der fræser rundt og er kulturelle...det er vi for trætte til! Smiler!

Nogen har planlagt hver dag i deresw ferier med div udflugter osv, men dét er bare ikke ferie for mig.
    Jeg vil ligge på en solseng med en go bog og holde øje med ungerne i pølen, imens hunden ligger ved siden af og snorker og kæresten er ved at tænde op i grillen til aftensmaden..... YES SIR!!!

• #6   11. jan 2007 Laura - Ski, skal bare ikke være i aaaalt for lang tid.. Sådan en 5-6 dage på pisterne, ellers bliver jeg sgu træt af det, heh

• #7   11. jan 2007 Har aldrig sådan holdt ferie før :o)
    Min mor var ikke så meget for det. Min far var langturs chauffør og kørte i sverige, norge, finland, tyskland, frankrig, spanien og alle de der lande. Der var jeg så heldig at komme med ham i en uge af gangen. Det var min ferie...
    Men i 2004 var jeg i spanien sammen med Michael. Det var skønt og det ville jeg gerne igen når vi har råd :o)
    Til sommer skal vi på telttur på fyn *GGG*
    Nå jeg har været på en ferie sammen med min mor og far. Det var på bornholm.

• #8   11. jan 2007 Og så har jeg selvfølgelig været på skiferie og en tur til london med skolen, men det er jo ikke det samme.

• #9   11. jan 2007 vi ynder jo at holde ferie med vores hunde.... og har fundet noget fantastisk der hedder Centerparks, hvor vi må have dem med....disse parker findes i Holland, Belgien, Tyskland og Frankrig.... parkerne er opbygget på den måde at man lejer et lille feriehus (sommerhus).... og så kan man lave alt muligt eks. ski (kunstig skibakker), badeland (med mulighed for dykning), ponyridning, sejle, Gocart....osv osv.... Parkerne har forskellige tilbud for aktiviteter....
    vi skal til den Hollandske Centerpark, her i påsken i en forlænget weekend....og så skal jeg nok fortælle om turen.....

Lykke

• #10   11. jan 2007 her er et link, til den Hollanske...

http://www.centerparks.nl/

tjek det selv ud...

Lykke

• #12   11. jan 2007 dykkerferie. Har PADY cert.

• #14   12. jan 2007 Jeg holder ferie som majbritt N.. men manden i huset,tar da på ture til Vegas,Spanien osv.. Dette er ferie han tar udover,det vi holder sammen.. Hver sine lyster og jeg vil helst være hjemme med hundene ..

Kommentér på:
Hvilken ferieforn foretrækker du ?

Annonce