1.727 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hundevogn og bustur. Hundevogn og bustur.

Jeg er den lykkelige ejer, af en Petstro Safari Stroller. Fantastisk på udstillinger, når jeg skal handle og forhåbentligt til sommer når jeg får taget mig sammen til at købe træk og cykel, til ture i det blå smiley

Jeg skal have min kære Nemo til dyrlægen om et par dage. Han skal bedøves og jeg tænkte at jeg ville tage vognen, så han kunne ligge i den på hjemturen. Meeeeen... Jeg er sgu lidt i tvivl, når det kommer til busbillet cirkus og vognen. Så måske der er nogle kloge hoveder, eller måske nogen med lignende erfaring, der kan hjælpe.

Ved ikke helt om jeg bare skal købe en barnevognsbillet og så er det, ligesom bare det eller om jeg også skal købe en hundebillet?
Erfaringer og logiske konklusioner, modtages med møs hånd smiley

Jeg bor forresten på Amager. Bare så i ved, hvilken buslinje jeg skal køre med smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundevogn og bustur.
  • #3   6. feb 2018 Jo jo, men det er jo teknisk set ikke en anhænger smiley

Jeg tænkte også, at man måske kunne få den med, hvis man betalte for hunden. Må jo normalt godt have ham med, hvis jeg betaler.

Men du har jo nok ret i, at den falder ind under anhænger reglen. Suk suk, jeg ender nok med at skulle gå den lange vej så. Burde virkeligt få købt cykel og træk smiley

• #5   6. feb 2018 Jo men kunne jo så betale for anhænger og hund og så gik det vel lige op, såfremt man måtte have anhænger med.

Fandt så godt nok noget på DOT's hjemmeside. Hvor de siger at anhængere "generelt" ikke må medbringes. Hvad mon de mener med det ??

• #7   6. feb 2018 Nej det forstår jeg skam smiley
    Men hvis hunden ikke er i vognen, så køber jeg jo bare billet som normalt til ham. Kunne jo sagtens have taget ham ud af vognen og gå ned bagi med ham, hvis bare man måtte have vognen med uden hund i. Men når man ikke må det, så er det jo ligegyldigt.

Studsede bare over, hvad de mener med generelt.

• #8   6. feb 2018 Lån en barnevogn ... put hunden i den gemt væk under tæppe og med sort net over barnevognen. ... ( der er vel ikke nogen der kigger ned i barnevognen vognen for at se om der virkelig ligger et barn i den... smiley ) .... ellers må du give hunden en lille hue på ... ha ha

Og hvis hunden er bedøvet , opdager den vel ikke en gang , den kører i barnevogn ....
    Bare en ide' ... smiley

• #9   6. feb 2018 Kan du ikke klappe vognen sammen mens du er i bussen, så den er "håndbagage" ?
    Den er jo ikke så tung og besværligt at få ind og ud af bussen.

• #10   6. feb 2018 #8 Hahaha smiley Åh gud, hvis jeg bare kendte en med en barnevogn !

#9 Øh.. d'oh... Jeg havde da helt glemt, at skidtet kunne klappes sammen... Tak for den åbenlyse løsning smiley Det var det der med logiske konklusion, som jeg ikke selv liiige kunne finde ud af! Haha

Kommentér på:
Hundevogn og bustur.

Annonce