{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
969 visninger | Oprettet:

Når man er hundemenneske... {{forumTopicSubject}}

Så får man nogle gange sagt nogle ret dumme ting...
Var sammen med min nevø her til aften, og som jeg ville sige til enhver hvalp eller hund, siger jeg, nææ hvor er du fiiiiin. Moren kiggede mærkeligt på mig ??
Og så fortsatte jeg med: Ja du bliver stooooor dreng.
Det kan man ikke sige til en baby åbenbart... holder mig bare til mine hunde..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man er hundemenneske...
  • #2   9. feb 2018 HAHAHA Linda det er sq da sjovt smiley

  • #4   9. feb 2018 Hahaha! Ups Minion smiley

  • #5   9. feb 2018 Jeg arbejder i en daginstitution og får jævnligt sagt "sit" eller "her" til børnene. Engang imellem kommer jeg også til at klappe mig på låret for at få dem til at gå lidt pænere på plads smiley Eller sige sådan en "smosh" lyd, som jeg siger for at få Bobos opmærksomhed.



  • #8   9. feb 2018 Jeg kommer også nogle gange til at sige "dygtiiig" til min niece smiley

    Forleden ville jeg bede hende om at sætte sig ned på stolen. "Sæt dig" - pigen sætter sig - "dyygtiiig" smiley


  • #9   9. feb 2018 Minion: Det var sgu da værre hvis det var en søn du havde smiley

  • #11   9. feb 2018 Det var værre dengang jeg havde hest. Der gik jeg og klikkede med tungen til indkøbsvognen og skældte ting ud når de ikke lige gjorde som jeg ville have det; "kan du så!" Til en køkkenskuffe f.eks.

    Med hund, der har jeg mere oplevet, at jeg lidt for nemt kommer til at sammenligne det have børn med hund xD. Noget al'a; "min 7 årige søn løber væk fra mig!" "Ja, det gør min hund sgu også," - ikke altid man bliver populær på den slags xD


  • #12   9. feb 2018 Jeg så også engang en dame, som enten havde hund derhjemme eller havde en meget mærkelig opdragelsesform smiley

    Hun sagde "stop" i et meget bestemt tonefald, inden de gik over vejen og udbrød et "dygtig!" da han adlød. Det lød til forveksling som mig, når jeg lufter hund smiley


  • #13   9. feb 2018 Her er jeg for meget hestemenneske tror jeg. Jeg bruger engelske verbale kommandoer til vores krikker, og da vi havde Yuki tog jeg mig selv i at sige "Woah" engang han sprang afsted i flexlinen (han fattede ikke helt at den altså stoppede HVER gang). Jeg fandt det lidt komisk, så derefter når han sprang afsted sagde jeg woah når det var ved at være tid til at stoppe. Og den fangede han hurtigt... smiley

  • #14   10. feb 2018 min søn får altid en dygtig når han gør det rigtig, lige som mine hunde smiley og det sjove er min søn forstår sit nej i alder af 15 mdr fordi når han stoppe roste jeg ham til skyerne og vi hyggede os. mange synes jeg underlig, men synes børne opdragelse og hunde opdragelse er meget ens smiley skal man bare ikke sige til IKKE hundemennesker

  • #15   10. feb 2018 Malou på 9 år går på et meget usikkert sted, ''Hop ned Malou!''
    - Hvorfor snakker du til mig som en hund?
    ''Det gør jeg da ikke.''
    - Jo du snakker til mig som du gjorde til Freja i går.
    ''Er du ikke klogere end en hund?''
    (En meget forvirret Malou) - Øhh jo..
    ''Hvorfor hører du så ikke efter? '' smiley

    Så fik vi en is og hun gik på fortovet hjem smiley


Kommentér på:
Når man er hundemenneske...

Annonce