{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
327 visninger | Oprettet:

dårlig start på dagen.. {{forumTopicSubject}}

uheldet har ramt mig idag..
sov over mig imorges... skyndte mig op til stationen og glemte derfor at købe billet... er så 600 kr fattigere.. nåede heldigvis på arbejde til tiden...
på arbejdet sidder jeg så og snakker med clara på 3 år, hun bliver meget ivrig i sin fortælling og stikker så en finger i øjet på mig..
efter 3 timer på skadestuen, og med 4 rifter i øjet ligner nu sørøver sally.. skal i sommerhus om 2 timer.. pænt øv smiley
har i andre haft en go dag indtil videre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dårlig start på dagen..
  • #1   19. jan 2007 hejsa
    jo tak jeg har haft en god dag indtil videre, men jeg havde så en skod fredag i sidste uge, hvor vi havde vand i kælderen:-(

Jeg håber da du er okay, for det lyder da voldsom med rifter i øjet:-) og så må sørøver sally have en god tur i sommerhus:-)

• #2   19. jan 2007 Sikke en start på dagen smiley Ja den har været stille og rolig. Har ikk været så uheldig indtil videre, det kan være det kommer smiley

• #3   19. jan 2007 det lyder ikke som om du er den heldigste fisk i vandet idag nej... så håber jeg da din sommerhus-tur bliver bedre smiley

min dag har været fin... Romeo vækkede mig ved at kyle sin tennisbold i hovedet på mig og skramle med madskålen, og indtil videre har han ikke ville lade mig være i mere end fem minutter. dejligt, men æv alligevel når man har planlagt at gøre rent! *g*

• #5   19. jan 2007 det var da uheldig... håber det går godt med dig!!

Jeg har fri fra job i dag så hundene var så glad for da kunne vi putte lenge... (de er ikke så glad for at stå op så tidlig om morgen, en kamp hver dag...)
    Vi har hygget , spillet bold og skal lave snemand nr 2 i dag som skal være større end den første på 1 meter og 80cm.er i norge nu så vi har meget sne

• #6   19. jan 2007 det er ret nedtur...
    team vomløs.. lool.. jo tak smiley hehe...
    mine hunde nyder bare det gode vejr vi har her... det er dog i haven, men de fik en rigtig lang tur i morges.. de nød det... håber i alle får en go weekend?

• #7   19. jan 2007 Ååååårh sne... kom sne, kom hurtigt kom nu!

• #8   19. jan 2007 dejlig med sne , så får vi ikke så beskidte hunde efter hver gå tur!!!

• #9   19. jan 2007 tak for jeres omsorg smiley har rigtig ondt af mig selv, så hjælper det altid at blive ynket lidt.. hehe..
    men glæder mig til at skulle i sommerhus.. skal med de gamle og ser dem ikke så tit mere.. så super hyggeligt!

• #10   19. jan 2007 sabrina- er det rigtigt??? ja, vi kører om to timer.. ca smiley hvor gammel er simba??

• #11   19. jan 2007 Uheldene kan vel dårligt regne ned over mig ..endnu . Stod først op kl 11 ..
    Men mine bihuler er pænt tilstoppede og jeg skal arbejde hele weekenden .. ergo , det er ikke lysten der driver værket ..

• #12   19. jan 2007 tror han er for stor... mine kan med amstaff hvalpe, men kan bare ikke med de voksne.. jeg aner simpelthen ikke hvorfor men de ser begge rødt når de møder en voksen amstaff.. lille sofus på 1,8 kg har faktisk sprunget på min fasters amstaff... det lyder vildt, men sandt er det.. og meget mystisk..

• #13   19. jan 2007 ja det ku ha været rigtig hyggeligt hvis de var lidt mere på samme størelse..... smiley

• #14   19. jan 2007 Sam osv. Hvorfor holder små børn af at stikke en finger i ens øje. Har været på samme tur som dig. Det gør bare så ondt og så i lang tid bagefter.
    Har du et bud på det.??????

• #15   19. jan 2007 hehe snow... nej intet bud, men klamt er det.. og så lige hende... hun er en af dem der piller næse konstant... adr..

• #16   19. jan 2007 Bavdr. sikken noget.
    Godt du skal i sommerhus nu.
    Vær opmærksom på når du har sovet og vågner, så prøv at lade være med at blinke for mehet med øjet, det er svært, men min flænge sprang op igen hver morgen i laaang tid bagefter fordi jeg gjorde det.

• #17   19. jan 2007 Marcus har vækket mig hver time fordi Martin snorker.. (nu skal han snart på hans eget værelse) ellers har han skreget siden kl 11 og til nu... Ahhh ro...

Kommentér på:
dårlig start på dagen..

Annonce