5. sep 2006 Følger: 64 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 329 Svar: 5.383
Læreplads som guldsmed? Hjælp Læreplads som guldsmed? Hjælp
Hej alle i søde mennesker her på HG
Jeg har virkelig brug for hjælp til min dejlige datter, Maja. Hun er ved at være færdig med grundforløbet til guldsmed på Fredericia-Middelfart Tekniske skole. Hun har lige fået at vide, at uddannelsen har været så stor en succes, at der ikke bliver plads til, at de kan blive efter de næste 5 uger. Så hun kan ikke være der indtil sommerferien, som vi havde håbet, men er færdig til uge 9.
Så hun har brug for en læreplads om en måned. Hun er virkelig en dygtig og kreativ pige allerede, men mangler altså en læreplads for at kunne komme ind på et videregående forløb.
Hun har søgt rigtigt mange steder her på Fyn og omkring Kolding og nu også i Silkeborg. Hun mangler nogle svar, men har fået afslag på andre. Hun er villig til at flytte langt efter en læreplads, for hun brænder virkelig for det.
Kender I nogen, der kan bruge en lærling?
Annette
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.619
http://www.karriereportalen.dk/?gclid=CI39gN2N9IkCFRUwXgod6EVOFA
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.990
dec 2004
Elev
Vi søger en elev, som er optimistisk, glad for livet og udadvendt, til vores forretning i Roskilde/Stenløse. Du skal være student, Hg2, eller have anden videregående uddannelse.
Vi ser gerne, at du har ambitioner og visioner for dit liv.
Salgsassistentuddannelsen er ingen sovepude, men giver muligheden for, at få indblik i, hvordan man driver en detailforretning.
Når du er færdig som salgsassistent hos os, vil du være en attraktiv medarbejder, der let vil kunne få et job, eller overveje muligheden i at blive selvstændig.
Send en ansøgning til
Müllers Guldsmedje
Stenløse Center 26
3660 Stenløse
eller ring til Frank Müller på tlf. 40 85 77 20
dec 2004
Vi søger en salgsassistent-elev til vor Guld, Sølv og Ur forretning!
Er du:
- Handelsstudent HG2 ?
- Kreativ, fleksibel ?
- Positiv, altid smilende også i en stresset situation ?
- Serviceminded, ansvarsbevidst og præsentabel ?
Så tilbyder vi dig:
- En alsidig uddannelse af et team af uddannede butiks & værkstedsguldsmede
- En spændende forretning med eget guldsmedeværksted
- Lørdag lukker vi kl. 14.00
- Hver anden lørdag fri
Send en kort ansøgning med billede til:
Guldsmedemester Erik Mogens Poulsen
Gentoftegade 33
2820 Gentofte
e-mail: mpo@post.tele.dk
venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning
dec 2004
sep 2006
Følger: 64 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 329 Svar: 5.383
Desværre har hendes vejleder haft ret travlt, så vi klarer os selv. Hun vil allerhelst lave smykker osv., men kan hun ikke blive guldsmed, så er det jo et godt alternativ at blive salgsassistent i en guldsmedebutik.
Jeg kendte ikke karriereportalen eller elevportalen i forvejen. Vi checker.
Hjælp modtages fortsat gerne. Jeg logger lige af lidt, for skal lige lufte hundene og handle. Så checker jeg igen senere.
Læreplads som guldsmed? Hjælp