ØV reklame {{forumTopicSubject}}
skal bare lige høre.... er jeg den eneste der KAMP hader den reklame, med en læge lign. dame der sidder med alvorlig mine og taler om sur F.... Bla. Bla. efter bad , sex og menses.... Bla Bla Bla.... helt ærlig det er bare for.... ja jeg ved sq ikke hva jeg skal sige... men hva er der galt med de gode gamle piecer på biblioteker, apoteker osv.... nej nu skal vi ha aftenkaffen galt i halsen, med visuelle billeder på nethinden, af fluer der sværmer omkring trussekanten, og en fyr der laver bræklyde under dynen.....ja jeg ved ikke med jer, men der er bare visse ting ved min kvinde krop, jeg ikke ønsker at have til debat efter en reklame.....
Lykke
jan 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 68 Svar: 998
jeg selv generer det nu ikke så meget, ser sjældent efter reklamerne - der er så meget bras at jeg nogle gange undrer mig over at nogen har fået penge for at lave de reklamer!!!
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.177
skedesvamp er da herligt at få ind med kaffen ; )
Nææææ, ved hvad du mener - og jeg giver dig så ret, kvinders PH-værdi i underlivet skal ikke bare slynges ud i en møgsyg reklame...
Kvalmende er den reklame 0o
jan 2005
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 247 Svar: 3.481
en kvinde ligger i sin seng i et privat øjeblik, med et elektrisk apperat...telefonen ringer, modvilligt tager hun den til sidst.... Politikken ...ring til os ...før vi ringer til dig...
der sad jeg med store øjne og forarget mine, og storbrokkede mig.... hva faen ligner det at lave sådan en reklame...er intet helligt mere osv....eiii måske det bare er mig....men jeg synes bare der bør være en grænse for hvad man kan vise i en reklame.....
Lykke
okt 2006
Følger: 58 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.866
ØV reklame