485 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Hva ville i gøre... Hva ville i gøre...

skriver både for en veninde og os selv, da vores sitiation er meget ens..
lad os sige at i har købt en hund, da dens ejere ikk kan/vil have den mere.. der bliver ikk skrevet kontrakt eller noget hunden over går bare i jeres navn.. i får en masse ting avide om hunden og bliver enig om en pris.. man aftaler at betale fx.1500 med det samme og 1000 senere..
i finder så langtsomt ud af at det i har fået afvide er løgn..!!
der er flere mangler på info.. så som at hunden har det meget med at tisse på gulvet. er blevet slået enten der eller der hvor den har været før.. mangel på info om hvor mange hjem hunden har haft..
i konfontere dem med jeres opdagelser og de siger bare at det ved de ikk noget om..
når tiden er inde mener de så stadig at de skal have de sidste 1000 kr..

Hva ville i gøre......?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hva ville i gøre...
  • #1   26. jan 2007 Går måske 10 min inden jeg svare..

• #2   26. jan 2007 bETAL IKKE DE SIDSTE PENGE, hvis i er sikker i jeres sag. Og holder i af hunden, jamen så giv den et velfortjent liv

• #3   26. jan 2007 vibeke l også det vi hade tænkt os..
    i vores tilfælde vil vi ikk betale de sidste penge...

• #4   26. jan 2007 Enig med Kisser........

Betale pengene og glæde mig over den nu havde et godt liv.

• #5   26. jan 2007 det samme skete med vores gamle rottweiler den var så dygtig til alt og var bare kærlig sagde de. grunden til de ikke kunne have ham varfor han var for lille (siger de når han kun var 8 mdr.. meen meen meen det viste sig at da han blev passet gik den amok på manden den sad i armen på ham var RIGTIG vild. han var trænet til at bide den tidliger ejer sagde det ikke var ham vi havede købt ham af det endte med han blev aflivet desværre han var ustyrlig og vi stolede ikke på ham da det blev værre...

• #6   26. jan 2007 Noah & Hector's Mor J

det er jeg ked af at høre..!!

• #7   26. jan 2007 Ja, en aftale er en aftale, også selvom det ikke er på skrift.

Kan godt forstå, at det er træls at finde ud af tingene efterfølgende, og at det er fristende ikke at betale de resterende penge, men så synker i jo ned på deres plan, når i så på den måde ikke er ærlige.

Jeg ville også gøre som Kisser siger, betal pengene og glæd jer over hunden. Egentligt mærkeligt, at de gik med til en afdrags ordning, når de godt vidste at de ikke havde givet rigtige oplysninger, og at i ville finde ud af det, inden de resterende penge skulle betales. Det kan jo da friste folk til ikke at betale resten.

• #8   26. jan 2007 Syntes bare ikk det kan være rigtig.. vi fik afvide at vi var hjem nr 3 men jeg har så selv fundet ud af at vi er hjem nr 5...

• #9   26. jan 2007 lykke j.

de pøvede at vente med om regristringen til de hade fået de sidste penge!!
    så nok derfor er de gået med til det!!

• #10   26. jan 2007 Ja men man må jo bare tænke at han har fået fred trods hans 20 mdr han kun blev men det må hellere ikke være rart for en hund hele tiden skulle være opmærksom på bevæglser og ligende han angrab jo fremmede og det tor jeg sku ikke i lænden .. og vi fik afvide af dyrelægen det ville være det bedste..

• #11   26. jan 2007 Noah & Hector's Mor J

Ja det har været for det beste men det er jo trist aligevel..

• #12   26. jan 2007 Grubleren .

mener du helt ærligt at det er lige meget om den har haft 3 eller 5 hjem???????????????????

• #13   26. jan 2007 Men tilbage til emnet vil jeg bakke Kisser op smiley altså har samme menning..

• #14   26. jan 2007 den står jo i mit navn nu... det var aftalen at omregristringen skulle sendes dagen efter, da jeg så ikk mod tog den ringede jeg til dem og spurgte efter den. der prøvede hun at lave det om til at den skulle sendes når de fik de sidste penge..
    der blev jeg sur på hende og forklarede at efter de ting jeg hade fundet ud af, så ville jeg have ham til dyrlægen NU!
    Så jeg fik den!

• #15   26. jan 2007 Han skal ingen vejne.. han får aldrig et nyt hjem.... synts det er svinerri at lyve om sådan noget.. for det er da overhoved ikk lige meget!!!!!!

• #16   26. jan 2007 Jeg kan som sagt godt forstå, at i synes det er træls, at hunden ikke er helt, som i havde fået fortalt, meeeeeen

Jeg synes at det er helt fair, at de ikke ville omregistere hunden, inden de sidste penge er faldet. Det er jo deres eneste sikkerhed på, at pengene nu også bliver betalt. Jeg omregistrere heller ikke en hund, før HELE beløbet er betalt. Faktisk er jeg gået væk fra overhovedet at ville sælge på kredit, da folk har svært ved at huske en aftale, som man siger én ødelægger det for de mange.

men som sagt er det ikke rimeligt, at de har løjet omkring hunden, der er vi helt enige.

Kommentér på:
Hva ville i gøre...

Annonce