{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

Mega overdrevet mega sultet tynd bullterrier! {{forumTopicSubject}}

Eller hvad? Jeg syntes jeg ser en imponerende muskeludvikling og god fedtprocent? Måske lidt for godt for en 5 mdr gammel hvalp, men da ikke værre end tøndeformen som de fleste bullterrier hvalpe på den alder "naturligt" ender ud med?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mega overdrevet mega sultet tynd bullterrier!
  • #1   3. apr 2018 Flot vovse smiley

  • #2   3. apr 2018 Jeg syntes også det er pænere og ser mere sundt ud end tøndehvalpene som anbefales. smiley

    profilbillede
  • #3   3. apr 2018 De bullere jeg ser på udstilling er nærmest pinlige!

  • #4   3. apr 2018 Sys dog at den er lidt for tynd - meget tydelige ribben - altså den måtte godt tage LIDT på - kodeordet her er lidt...

    Men var det min hund sys jeg den var lige til den tynde side (selvom det er svært at vurdere udfra et billede)

    Dog er det meget normalt at de i den alder bliver meget slanke.. sådan har det ihvertfald været for alle mine unghunde.. så tænker at den nok med tiden skal ta den lille smule på jeg sys den mangler..


  • #5   3. apr 2018 Forstår godt hvor du vil hen og jeg er enig i at bør se sådan ud.
    Men det er en hvalp og den skal ikke slankes.


  • #6   3. apr 2018 Sorry jeg har overset det skulle være en hvalp. Så er den lige til den tynde side smiley

  • #7   3. apr 2018 Det første der falder mig i øjenene er, hvem der dog sætter et pighalsbånd på en hvalp !!
    Jeg går ind for slanke hunde, men den der er i mine øjne for tynd


  • #9   3. apr 2018 Jeg syntes stadig det er for svært at sige via fotos. Jeg syntes stadig en talje er vigtig men at hundens muskel og symetri skal passe sammen. Det syntes jeg jo den gør. Tit ser jeg de tykke bt hvalpe på 5-6 mdr knap nok kan komme op af en trappe fordi de er så overfodrede. Det kan da ikke være godt for de forskellige arvelige skavanker de kan have? :S Er ikke fan af halsbåndet, men ud fra et billede kan jeg ikke vide hvordan han fodrer. Han kan i teorien være en uddannet canine dietist. :> På den anden side kan han også være en scootergangsta som fodrer uanede mængder pedigree og kører scooter med hunden halsende bagved 20 km om dagen.

    profilbillede
  • #10   3. apr 2018 Syntes ikke den er underernæret.

    profilbillede
  • #11   3. apr 2018 For 2 uger siden tog han det her billede. smiley
    Det kan folk til gengæld godt lide.:S


    profilbillede
  • #12   3. apr 2018 Jeg syntes personligt at den er lidt for tynd, især af at den er 5 måneder. Uden tvivl er bull terriere stort set altid alt for overvægtige, hvilket jeg synes er rigtigt synd. Jeg bliver tit mødt med at min pige er alt for tynd, så jeg tror generelt der er en ide at om de skal være kasseformede smiley

    profilbillede
  • #13   3. apr 2018 Ej, jeg får sådan brug for at eje en bull terrier af denne tråd smiley
    Det er svært at se ud fra billederne, men den ser ikke ud til at være for fed i hvert fald. Måske en smule til den tynde side på det første billede, men med fin muskulatur.


  • #15   3. apr 2018 jeg ved ikke om det er vinklen, men syntes den virker lidt langbenet smiley

  • #16   3. apr 2018 Jeg synes hvalpen ser super flot ud!

    Sam var også meget ranglet og se på da han var hvalp og han åd 600 g foder + godbidder og snacks, da han blev 7 måneder, var han blevet en fedling, så der skulle skrues ned for fodermængden...
    Nu ser han skide godt ud igen og sådan skal han blive ved med at se ud, knapt 1 år gammel nu smiley

    Billeder af Sam som 7 måneders og nu


    profilbillede
  • #17   4. apr 2018 synes den er I udmærket form.
    Man skal også huske at ikke alle hunde kaster sig frådende over foderet så snart det rammer skålen..
    Min collie på 7 år vejede ca 22 kg til han var 3-4 år.. Hold op jeg var glad for at han har lang pels så jeg slap for bemærkninger om hans vægt.

    Han vejer idag ca 27 kg og rygrad, hofteben og ribben kan let mærkes når man lægger en hånd på ham, men de står ikke længere så skarpt.

    Han har altid haft foder mere eller mindre ad libitum... Nu er han begyndt at spise hver dag

    hellere en slank hund end en fed hund


Kommentér på:
Mega overdrevet mega sultet tynd bullterrier!

Annonce