{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så fik jeg også oprettet
  • #1   1. feb 2007 så har vi budt velkommen

• #2   1. feb 2007 Nåååhr hvor er han bare sød :o))

Kan se der står at han pt bor hos jer...har i ham bare i pleje så eller?

• #3   1. feb 2007 Mange tak! smiley

• #4   1. feb 2007 Pernille.. han er blanding af amstaff og amerikansk bulldog smiley

Annette..han bor her til jeg har fundet et andet hjem til ham. Vi ville meget gerne selv beholde ham hele hans liv, men samson kan ikke med andre dominante hanhunde og oscar begyndte allerede at sparke bagud da han var 10 uger gammel..

• #5   1. feb 2007 M T - nej det kan jeg godt se, det går ikke.

Men super i har kunne tage ham i pleje, håber i finder et rigtig dejligt hjem til ham. :o))

• #6   1. feb 2007 Annette..det regner jeg meget stærkt med! Har en del krav der skal overholdes smiley Han har ikke haft en god start på livet så jeg skal være helt sikker på han får et godt liv efterfølgende! smiley

• #7   1. feb 2007 M T - det kan jeg sørme godt forstå, og det er også den rigtige indstilling at have, man skal stille krav også så han ikke ender med at blive kastebold.

Har selv haft hunde i pleje i sin tid, og man bliver virkelig meget kritisk når man skal vælge en ejer, man ønsker jo kun det allerbedste for hunden. Og når de ikke har haft den bedste start på livet, så skal det være nogle virkelig seriøse og ansvarsfulde mennesker som ved hvad de går ind til 100%.

• #8   1. feb 2007 Annette..lige præcis! Og Oscar er simpelthen SÅ fantastisk med sine lyse øjne og altid gode humør! smiley Man knytter sig lynhurtigt til ham og alle der møder ham falder med et brag!

• #9   1. feb 2007 Super at se ham .... han er bare skøn den dreng.... gode brormand..... Jeg kan godt lide tanken om at du er kritisk i dit valg af familie til ham, og nej de hvalpe har ikke haft en nem start....

• #10   1. feb 2007 kimie..hvis crissie er lige så skøn som oscar så har vi været heldige!! At have sådan nogle vidundere i vores liv.. det bliver ikke nemt når han skal videre!

• #11   1. feb 2007 åhhh det er hun.... hendes vidunderlige måde at være på både her men også når vi er ude på besøg... hun skal nemlig helst med... huner så rar og nem, kan nej kommandoen til perfektionisme, dermed ikke sagt at hun ikke kan lave nykker for det kan hun... hi hi..... heldigvis... hun elsker hvis vi alle i familien sidder samlet i sofaen og hygger, vi spiller hun tygger øre ell. ben.... nu er hun begyndt at begrave sine ben i sofaen, tror hun har for mange ben liggende rundt.... der er altid et eller andet hun kan tygge på... Hun har for første gang været alene hjemme i denne uge i ca. 6 ½ time hver dag, hun har intet lavet kun nogle små pytter og een enkelt stor... det synes jeg er flot... men kattene holder hende også med selskab.. he he.... så hun får løbet lidt... he he til gengæld er hun glad og tilpas når vi så hilser hende...

• #12   1. feb 2007 Vi arbejder normalt på forskellige skift og er altid sammen med hende.... at hun så lige kan omskifte , det er helt perfekt.. Hvad med oscar, kan han det med at være alene?..... Tænk hvis de engang kunne lege sammen... hi hi det kunne være hyggeligt..

• #13   1. feb 2007 Jeg kan godt forstå at der bliver sorg når hun skal videre... der er altså et eller andet når man bindes til en hvalp og den bare er så taknemmelig at man vil give lidt kærlighed til den... føler med dig....

• #14   1. feb 2007 Av nej, han ødelægger hvad han kommer i nærheden af hvis han er alene..

• #15   1. feb 2007 Men ja, det er bestemt flot hun kan være alene! smiley men jeg går hjemme til hverdag jo så oscar er vant til jeg altid er her..

Kommentér på:
Så fik jeg også oprettet

Annonce